nog eens onder de aandacht gebracht :)

Started by A{b}r{a}xa{s}, May 19, 2012, 08:44:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Voor de nieuwe forummers misschien leuk om eens te bekijken....

de Vliegvissers.nl Kanjerlijst : link

en het smoelenboek, waar je veel mede-forummers eens goed kunt bekijken : link

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on May 19, 2012, 08:44:55
Voor de nieuwe forummers misschien leuk om eens te bekijken....

de Vliegvissers.nl Kanjerlijst : link

en het smoelenboek, waar je veel mede-forummers eens goed kunt bekijken : link


Nog maar een keertje onder de aandacht gebracht, mede gezien de nieuwe aanmeldingen....

We zijn trouwens ook benieuwd naar jullie vliegviservaringen, dus als je eens een verslagje wilt schrijven voor op de website, graag !
Daarmee kun je trouwens ook nog leuke prijzen winnen... nieuwsgierig [you] ? ..... kijk dan hier voor meer informatie !

johannes

zal een keer een verhaaltje voor de website schrijven van een trip mischien is dat een extra pres om meer foto's te maken.

jagoziva

ha Bas ik gaan een verhaaltje schrijven na mijn vakantie, waarschijnlijk hoe ik bezopen de vis mij binnen laat halen haha.

goswit


Hoi , Bas.
Ik ben super nieuwsgierig in mijn interesse s , alleen ik heb weinig tijd . Ik zal er aan denken als ik het niet vergeet. ;D  trouwens een kopvoorn van 67 cm is dat wat , gevangen in zuid Frankrijk op 12.00 lijntje zonder schepnet , wat een sport . :o
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Marcelk

leuke prijzen winnen... nieuwsgierig Marcelk ?

Eh... dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik heb al teveel hengels  :)

Ik ga binnenkort nog eens op pad richting het diepe zuiden van Duitsland,
denk dat ik daar wel wat inspiratie kan vinden voor een verhaaltje.



GuusGeluk

11 aug. Naar een camping toe gelegen aan de ourthe.. Wordt een vakantie met de vriendin, maar een paar uurtjes vissen moet er ook wel bijzitten... Misschien dat ik daar eens een mooi verhaaltje over kan typen.. Wordt eigenlijk ook wel weer een keer tijd voor een verslagje. Moet zeggen dat ik altijd geniet van de verslagen die hier gepost worden... 


Koen

Bas, hoe zit dat met die kanjerlijst? Moet je ook aantonen dat ie echt zo groot was? of gaat het op goed vertrouwen? anders heb ik nog wel een 55cm bruine voor je :)