omg ter aar nieuwkoop

Started by marcelvos, April 07, 2014, 21:16:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marcelvos

goedenavond,

ik ben een beginnende vliegvisser en ik vis hier in de omgeving nu is mijn vraag zijn er nog meer vliegvissers hier in de omgeving die het ook gezellig vinden om af en toe een keer te gaan vissen.
ook ben ik van plan om samen met nog een vliegvisser uit ter aar om dit jaar regelmatig naar de waal, de lek of naar het OVM te gaan.

groetjes

Gerrit72


Klinkt bere gezellig  :)
Maar ik woon te ver weg :(
Hoop dat iemand zich meldt.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

markpiet

Marcel,

Ik kom uit Roelofarendsveen. Dat is toch wel erg in de buurt.
Ik ben zelf afgelopen zomer begonnen met vliegvissen en ben dus ook nog een beginner.

Het lijkt me wel leuk om eens een keer samen te gaan vissen.

groeten,
Mark
groeten van Mark
><((((0>

RiverHunter

Marc, leuk dat je vliegvis, ik ben die andere die vist met Marcel. We zitten aan de overkant van het water van jouw. Ter Aar. We gaan je zien.

Gr, Ron.
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

marcelvos

ben het helemaal met ron eens haha
we gaan je zien

rein

dag Marcel/Ron/Mark.

vroeg me af of er op de plassen van Nieuwkoop geen mooie stekken waren om eens een keer te vliegvissen? Hou me graag aanbevolen....
Groet Rein

RiverHunter

Hoi Rein, te antwoorden op je vraag over de Nieuwkoopseplassen, is heel groot water, ben er wel opgegroeid maar toch is ook de visstand hier erg terug gelopen, vooral de rietvoorn de grotere dan erg zeldzaam geworden. Maar ik zou zeggen geef effe een pbtje dan spreken we elkaar even via telefoon.

Gr, Ron.
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-