snoektour 2016 ZATERDAG 12 NOVEMBER

Started by BV, September 13, 2016, 23:08:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

peter

Jammer Bram sterkte met de snif snif
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

goswit

Een hele gezellige dag mannen , was er graag bij geweest helaas al een 4 weken spit . Gaat nu redelijk maar durf het niet te gokken.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Gerrit59

Mooie dag gewenst mannen!
De zieken beterschap.

Gerrit

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

peter

Kom eraan maar eerst nog ff flink krabben brrrrrr.
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Gert

Mannen, begin maar vast hoor. Ik ben er denk ik rond half 11. Maar ik haal de vangsten wel in  ;) ;)

Marco B

Dit watje heeft de crimescene wat eerder verlaten. Veel te koud voor een oude Indo.
Maar gezellig was het wel!!

Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Heb me goed vermaakt vandaag! Dank iedereen voor de gezelligheid!

Probeer nog een foto van mn snoek te plaatsen, maar kan ff niet bij photobucket.....
Dat komt omdat ik nu ff op mn werk ben, vandaar dat ik omstreeks 14:00 uur moest afhaken.

Bart bedankt!  ::goodjob::

Waar is de volgende keer????
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

goswit


Is het nu snoektoer   of soeptoer ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

jo flyfishing

Hehehe, het gebeurt niet gauw dat ik met meer drank thuis kom dan dat ik vertrokken ben.
Blinde Mol is heel toepasselijk voor die ene snoek die met de 4e poging eindelijk de streamer te pakken had, maar dan alsnog losschoot.

Bedankt mensen, aangename en leuke dag onder vliegvissers.
Tot de volgende!









"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

FSCHAMP

Terwijl ik hier lig uit te zieken merkt ik dat het weer een zeer gezellige dag is geweest voortgaande op de foto's.

Jo, mooie eendebek en inderdaad een prachtige blinde mol en kabouter van uit de Ardennen op de foto.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Inderk

#88
Het was ondanks de kou en tegenvallende vangsten helemaal goed voor elkaar!  Bart,  hartelijk dank voor de organisatie! Jan voor de heerlijke warme hap,  Sieger voor de wijn, en Jo voor het bier!























"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Koen

en het biertje was lekkkkeeeerrrrrrr  ;D

Gert

Ik was er wat later dan de rest vandaag - ik zag gisteravond de strooiwagens al door de straat rijden en zag het dus niet zo zitten om al vroeg met de motor op pad te gaan.
Maar omdat ik m'n lekkere warme motorkleding aanhad heb ik het de hele dag absoluut niet koud gehad, en hoefde ik me zowaar ook eens een keer niet om te kleden. Is meestal wel anders.
Vis heb ik helaas niet gezien. Althans geen snoek, wel een schooltje karpers die voorbij kwamen zwemmen.
Maar ik heb me wel uitstekend vermaakt, en tussen de middag diverse lekkere hapjes mogen proeven.
Iedereen dank voor de gezelligheid en zo, en Bart uiteraard ook voor de organisatie.

Hier nog wat plaatjes - heb alleen voor de prijsuitreiking en de traditionele groepsfoto m'n camera uit de tas gehaald.



Prijs(je) voor de kleinste snoek, voor Herman



Jo met zijn 2e prijzen, en de prijs voor de meeste missers (dacht ik?)



De organisator houdt de lol erin



John met zijn eerste prijzen, waaronder ook een badjas en een kruidendrankje die Perry geregeld had (ook voor de 2e en 3e prijswinnaars)



Rijtje niet-winnaars, maar hadden er evengoed lol in



Het hele zooitje, zonder Herman, Marco en Sieger

Groet,
Gert

Arie de Vries

Organisatie harstikke bedankt, begin weer een beetje op temperatuur te komen, heb een prachtige dag gehad, veel gelachen ook, een mooie rooie wijn in een groot kristallen glas midden in een weiland in een snerpend kouwe wind.....echt bushcraft denk ik, volgend jaar maar es vissen.
Groet, Arie

Sieger

#92
Bart bedankt voor de organisatie, goed geregeld. En mannen bedankt voor weer eens een lekker dagje vissen, was al heel lang geleden voor mij.
En koud.... geen idee, geen moment koud gehad....  ;)

Nog ff een paar foto's...


















Sieger

peter

Henk en Gert ik mis de foto,s ????

Bart was top geregeld leuke biertjes vooral die schele hi hi .
Jan een lekkere pan met heerlijke warme Chili of zoiets .
Perry yummie drank ,zo jammer he dat die 80 + niet bleef hangen dan had ik die liter Bagger gehad ha ha ,leuke prijsjes top.

Bedankt forummers voor de wel kouwe dag met gezelligheid  jammer sieger dat je opeens gevlogen was .
Tot de volgende Snoektour .

Vraag er staat de 2de snoektour ????
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

Ja net als 1e en 3e Peter... Dus 1e, 2e en 3e plek ...  ;)


Sieger

Jan Damman

Bart, bedankt voor de organisatie, mannen bedankt voor de leuke dag ondanks tegenvallende vangsten.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

JB

Quote from: peter on November 13, 2016, 00:25:57
Perry yummie drank ,zo jammer he dat die 80 + niet bleef hangen

Ja vind ik ook wel jammer dat die 80+ niet bij je is blijven hangen.
Nu moet ik een plekje zoeken voor de volgende snoektour  :(
Maar die ga ik wel vinden  ;D
Ga er zelfs speciale streamers voor binden, zonder haakpunt hahaha dan heeft iedereen nog een kans  ::proost::

Maar alle gekheid op een stokje, Bart bedankt voor de organisatie en de prijsjes, Perry bedankt voor de aanvullende prijsjes en Jan bedankt voor de warme hap tussendoor.
En alle anderen aanwezigen bedankt voor weer een gezellige visdag ondanks de kou.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

jo flyfishing

idd, daar in het weggetje zat er een die geen 5e keer wou happen  ::wtf::
vandaar 'blinde mol' biertje.

Quote from: Gert on November 12, 2016, 22:39:38
Jo met zijn 2e prijzen, en de prijs voor de meeste missers (dacht ik?)
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

BV

Hey was idd plezant,
maar slechts 4 snoeken op 15 vissers ..
Ik heb de indruk dat ze twee weken geleden verjaagd werden door wat haagse stropers☺
Mijn dank aan de aanwezigen voor de lol een het lekkers en Moois.

Gert

Quote from: peter on November 13, 2016, 00:25:57
Henk en Gert ik mis de foto,s ????

Zijn er meer mensen die de foto's niet zien, en/of weet iemand de oorzaak hiervan?
Ik heb ze geplaatst door vanuit Photobucket de IMG link ye kopiƫren en hier te plakken.