Red Start Reddington vliegenhengel prijs?

Started by Laurencep, May 30, 2014, 17:50:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Laurencep

Hallo, mijn hengel is gebroken vanmiddag :( Zat vast bij de achterwaartse worp... Dus ik was marktplaats aan het afstruinen naar een nieuwe 4-5 aftma. Nu kwam ik een Red Start Reddington vliegenhengel tegen voor 60€ Maar ik heb geen flauw idee wat deze ongeveer waard is.

http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/hengelsport-vliegvissen/m813702118-red-start-reddington-vliegenhengel.html

Gr,
laurence

Laurencep

Ik heb eigenlijk ook geen flauw idee wat voor iets ik moet halen. Weet niet eens welk merk mijn vorige hengel was. Weet alleen dat het een 4-5 was  :o

weerwolf

Dan zou ik eerst eens gaan kijken wat voor hengel bij je past ipv gewoon een hengel kopen. Dan ga je vast meer plezier in het vissen krijgen

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.


Gerrit59

Als de hengel in goede staat is kun je daar nog niet zo zeer wat van zeggen.....
Waren destijds vrij prijzige hengels. Kan me herinneren dat ze rond € 200 of iets meer nieuwwaarde hadden.
Ik heb een tweedelige 8/9 en een 6/7 en die voldoen prima. Heb ze destijds bij een stoppende winkelier gekocht voor de helft van de nieuwprijs.

Laurencep

#5
Die Reddington is 2,70 4-5 aftma maar kan ook nog een kunnan graphite composite 2,40 4-5 aftma kopen voor 50€. Ben aan het twijfellen tussen die 2. Ik doe vooral Voorn en baars vissen. En heb altijd een 4-5 aftma gehad waar ik tevreden mee was. Alleen welke lengte is beter voor voorntjes etc.

Bijde zijn nog nooit gebruikt.

weerwolf

als die kunnan dezelfde serie is als die ik heb zijn dat heerlijke zachte hengels
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gerrit59

Klopt Roelof,

Ik heb een kennis die Kunnan hengels heeft en die betreurd nog altijd dat ze niet meer leverbaar zijn.

Gerrit