binddemo/informatie tijdens 2e OVM dag

Started by A{b}r{a}xa{s}, September 03, 2011, 20:32:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

In navolging op de 1e Tight Lines OVM dag (in april dit jaar) wordt er gedacht over, en gewerkt aan, een vervolg zoals ook te lezen is in een eerder topic.
( zie : Vooraankondiging Tight Lines OVM dag )
De opzet van deze 2e OVM dag wordt breder, behalve dat er (naar keuze met of zonder OVM-kenners) op het OVM gevist kan worden, willen we ook het een en ander gaan doen aan werp- en bind-demonstraties.
En dus zijn we 'druk' op zoek naar een aantal mensen die op tijdens de OVM dag (7 april 2012) [een deel van de dag] binduitleg/informatie kunnen en willen geven aan geïnteresseerden.
Heb je hier wel zin in (je kunt dan immers een deel van de dag zelf niet vissen) laat het dan aub aan Rob of mij weten.....

Misschien iets voor.....jou ?

Rossie69

scheelt kan geen van beide.

maar heb het wel in de agenda gezet.

dan kan mischien wel steun verlenen.

leuk idee mensen.

Dat werpen weet ik ook wel iemand voor  :P

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Forelletje

Prachtig idee Rob.
Maar weet waar je aan begint vorige keer was het helemaal top kon niet beter ..maar als je het landelijk bekend gaat maken whow druk druk druk.
Ik kan een aardig lijntje werpen en dat ook wel overbrengen aan iemand die geintresseert is  ... dat is leuk om te doen daar heb ik wel een halve visdag voor over.
Ik heb inmiddels de ervaring op grotere evenementen en daar kan ik kort en krachtig in zijn dat doe ik nooit meer ..
Dus een paar mensen op gang helpen met de vliegenlat graag .

Richard

A{b}r{a}xa{s}

mooi mannen ! we (Rob of ik) houden jullie op de hoogte.

marc

wil er ook nog wel een paar op weg helpen met binden  :)als het maar over normale vliegen gaat .
anders gaan ze jan moeten raadplegen voor die super mooie zalmvliegen .
grt marc

willywam

ja hoor ,zet mij er maar bij ik denk dat ik het een en ander nog weel kan leren.

groeten willy