Rust zacht lieve Scott Part 2

Started by HappyFisherman, April 29, 2012, 19:56:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Jawel, zojuist wederom van mijn #3 een 5delige hengel gemaakt!!!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Kanonnen wat doe je toch met die hengel..... Ik vis ermee... Jij ???


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

toch niet d'r boven OP gaan staan Bram ??

Useless

Troost je Bram, je bent in goed gezelschap. Ik brak tijdens m'n zeeforeltrip 1 van m'n Zpey-hengels. Ben inmiddels al een week bezig om contact met die gasten te krijgen maar tot dusver nog geen enkele reactie. Wedstrijdje doen wie zijn hengel het eerst gerepareerd heeft?

BV

Bram,

Gewoon volhouden dat het een roofblei van 89cm was !!!

Gerrit72


Dan willen we wel eerst een foto zien van die 89cm vis ;)

Heel bijzonder van 3 delen naar 5, ben benieuwd hoe je dat fixt :o
The only difference between men and boys is the price of their toys.

John

Da's klote Bram.

Gelukkig is er binnenkort de flyfair om eens ff rond te neuzen naar een goeie vervanger.  ;)

Kost waarschijnlijk minder tijd, frustratie en energie dan contact krijgen met Scott :-[

HappyFisherman

Nou, voor een hengel met nieuwwaarde 550,- wil ik nog wel even proberen hoor :)

Vorige keer was ik em 5 maand kwijt en teruggekregen zonder liber en casing, waarover ik nog steeds aan het zeuren ben :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

John

Punt gemaakt Bram. Voor dat geld zou ik ook wel stampij maken bij Scott.  >:(: ::afspraak:: :o ;D

Begrijp ook uit de onderste regel dat je die koker tot op heden nog steeds niet terug hebt. Is echt geen reclame voor Scott


weerwolf

maar nog niet beantwoord:

Hoe is hij nu gebroken? met het dak van de cabrio dichtdoen?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Tik gehad van een goudkop, brak spontaan vanavond toen er een klein beetje spanning op kwam.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

dat is al heel veel mensen gebeurt......ik ken het gelukkig nog niet.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

't is geen troost maar in elk geval door dommigheid gebroken...

En Scott hoor ik alleen maar slechte verhalen van ... Ook bij de dealers..... Maar succes...!


Sieger

peter

hee brammetje sterkte, is mooi K.T
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

johannes

brak vorige week ook een hengel (spin) i.p.v. achteruit lopen bij het landen van een dikke zeeforel trok ik de hengel achterover vis draait en krak top in tweeen zaterdag naar de stad effe naar de winkel en voor 100 kroon een nieuwe top.
oude top gemaakt en heb nu een reserve. ;D

Rossie69

vervelende dingen zijn dat.
doet gewoon pijn.

maar Zou ook zekers dan is naar een ander merk gaan kijken ja.

weerwolf

snap je nu zeker wel waarom er in het verleden wel hengels van aluminium gemaakt zijn  ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

lord4163

We leven met je mee :(

Guideline ftw 8) ( ook al was die ook gebroken, maar daar had mijn opa of ik opgestaan ;D)

Beertje

Arme Bram,550 eurie's naar z'n grootje.Maar het bied  mij enige troost dat ik niet de enige ongeluksvogel ben.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

vliegvisgek

wat sieger al zei melde ik voor 2 jaar terug ook al service van scott of van de dealers is niet al te best wat ik hoor of  lees erg jammer

nu maar hopen dat het beter en sneller gaat succes bram ;)

HappyFisherman

Vanochtend de Hengel naar Deventer gebracht en daar was goed nieuws. Er is inmiddels weer contact met Scott en morgen (had ik even mazzel) wordt er een zooitje hengels die kant opgestuurd. Kreeg ik van de eigenaar ook nog een leenhengel mee, zodat ik komende tijd iig nog vooruit kan.

Wel een heel duur grapje, want bij de auto gekomen zag ik dat m'n parkeerbonnetje op de kop was gewaaid (a 60 euro) en in alle drukte mijn zus gebeld bij een stoplicht (a 240! euro)...

Zal mij benieuwen wat er nog meer mis gaat deze week!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Useless

Hmm, dat lijkt er op dat het goed gaat komen  ;D.
Hier gaat het ook lang duren. Ik ben 12 dagen bezig geweest om iemand van Zpey te pakken te krijgen. Het blijkt dat ze de distributie voorraad helemaal aan het verplaatsen zijn van Noorwegen naar Denemarken waardoor het erg druk was. Een beetje slap excuus maar goed. Ik heb eindelijk contact gehad en kreeg het aanbod mijn gebroken Zpey True Blue #8 voor €100 in te ruilen voor een hele nieuwe Z1 9608 omdat het waarschijnlijk nog heel lang ging duren voordat men een reservedeel van mijn hengel verwachtte.
Nu heeft de Z1 een totaal andere actie dan de True Blue serie en is daarbij zo'n €200 goedkoper.
Het resultaat zou dus zijn een totaal andere hengel die veel goedkoper was dan degene die ik heb en ook nog eens €100 bij betalen. Heb dit geweigerd en toch om een nieuw topdeel verzocht, maar het ziet er naar uit dat dit erg lang gaat duren en Scott-achtige trekjes zal gaan vertonen.

We kunnen er een wedstrijdje van maken wie van ons het eerst zijn hengel weer compleet heeft  ;)

HappyFisherman

Alleen vind ik dan diegene die hem het laatst wee heeft de winnaar HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Met n beetje mazzel is mn eerste Herminator morge klaar en kan Rossie mvrijdagmeenemen op de jaarlijkse H3 Eifeltrip!
Was voor de 2e keer weer te fanatiek aan t boomvissen en rotsblokvissen geweest. De service van mn Gouden Ruisertjes is top,  hoef eigenlijk nooit echt lang te wachten!
wel veel voordeliger dan de Scott...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

peter

Nou Herman dan mot je wel heeeeeel liuef blijven voor je stokkie in de Eifel anders breekt hij zo maar weer
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm