Voorstelling

Started by @nermos, March 24, 2012, 22:23:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

@nermos

Goeiedag allemaal,

Ik ben Jurgen, 34 jaar oud en woon te Heist-op-den-Berg (Belgie) met mijn vriendin en zoontje van 3.
Vissen gebeurde in mijn jeugdjaren met de vaste stok op de vijver van mijn grootvader, en met deze tak van de hengelsport ben ik een jaar of zeven geleden terug opnieuw begonnen.
Jaarlijks gaan we ook een paar keer op Geep vissen in Nederland.

Twee a drie jaar geleden heb ik besloten om me meer te verdiepen in het vliegvissen omdat ik dit een van de fascinerendste visserijen vond. Na eerst wat lezen dan hengeltje aangeschaft en bij een vliegvisclub gegaan. Leren werpen en de wat bindlessen en avonden gevolgd en is een tripje mee op de Kyll gaan vissen. Hierna is het spijtig genoeg stilgevallen met clubbezoeken, en vliegvissen (geen verlof op het werk, etc...)  :(. Nu dat deze moeilijke periode achter de rug sta ik te popelen om de draad weer opnemen en te genieten van de rust die het vissen me binnenin brengt.



maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

siempie


Gerrit72

                                                                          WELKOM!

Altijd leuk nieuwe forumleden! Kom zelf ook net kijken, maar dit forum is ideaal, voor nieuwe ideeën, vrienden etc.

Hoop dat je snel weer op vlieg(vis)hoogte bent!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Raymond

Welkom Jurgen, veel plezier hier... :)
::wtf::

A{b}r{a}xa{s}

Welkom op Vliegvissers.nl,
veel plezier hier toegewenst. :)

jagoziva

welkom en veel plezier