Vliegbind demo's Roosendaal

Started by Troutbuster, November 21, 2012, 16:22:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

In de Roosendaalse Bode van 3 februari (net in de bus) staat een leuk stukje over de bindavonden bij Megafish (Roosendaal).
Onze Troutbuster wordt nog een regionale bekendheid.... :)


Troutbuster

Nou, dat valt wel mee Bas,  :-[ :-[

Het zijn gewwoon erg leuke avonden die zeker aanslaan bij de deelnemers, vandaar de herhaling op de eerdere december sessies!!

Leuk stukje trouwens!! ::goodjob::
Met dank aan L&E lid, en forum lid "Good Old" Aad Venderbos (vende064) ::bravoo::

Gr

Jan
"Petri Heil"


Christof van den Berge

Ziet er goed uit!!! ;D

Bekend, en berucht ;) ;) ;)

Zal eind Februari heeeeel druk worden denkik, kwam het alleen in de Roosendaalse editie Jan?



Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Troutbuster

We zien wel Chris!!
Iedereen is welkom hoor!! plek zat ;)

Ennehhh het kwam dacht ik ook in de Goesse bode (vanwege L&E)

Maakt niet uit, het is wel gaaf!!

We zien wel, eerst morgen de Wranghe maar ff leegtrekken!! ;) ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Broeders,

as vrijdag 22-02-13 gaat de 2e vliegbindworkshop van 2013 bij Megafish Roosendaal weer los!!

Programma???, poldernympen in al haar facetten van ingewikkeld tot zeer simpel, maar boven alles staat "vangers" !!

Het aanbod in de vliegvishoek bij Riny is behoorlijk uitgebreid met Fly Scene producten dus niets staat een mooi bindavondje in de weg!!

Wellicht tot as. vrijdag aan de zaak in de Sint Josephstraat te Roosendaal van 17:00 tot 19:00 uur (en zoals gebruikelijk een beetje later ;))

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Ik check 't Bert!
Je hoort t wel

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Gisterenavond weer een zeer geslaagde demo avond gehad bij MegaFish te Roosendaal!

Op het programma stonden (polder)nymphen en de animo was weer voortreffelijk (ook de 3 soorten cake natuurlijk ;))

Gelukkig weer een jonge snuiter, maar ook een aantal "oudere jongens" besmet met het vliegbindvirus!! ;)

Ook de "vaste" bezoekers zoals Chris (Christof van den Berge) en Peter (Bronco Billy) waren weer van de partij

De doodsimpel te binden en goed vangende "FuzzyBug Nymphjes"  opende voor velen een wereld van mogelijkheden!!

Volgende maand droge vliegen!!!

Gr

Jan

(Bertus, helaas geen Opossum dub van Fly Scene :(, bij Glasgow Angling Center zag ik het wel! :P http://www.fishingmegastore.com/-awesome-possum~2653.html succes!!)
"Petri Heil"


Christof van den Berge

Leuke en makkelijk nimfjes die fuzzybug`s....

Heb ze nu in rose rood en groen, nu maar hopen dat we snel "te water kunnen laten"
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Troutbuster

Quote from: speycast on February 23, 2013, 19:48:27
jammer Jan   

maar zoek echt  die van fly c     andere vind ik minder  eigenlijk meer onderwol ik vind die van fly-c   de goede mix tussen onderwol en harde haren

OK Bert, ik snap ut!
Ik zal wel eens vragen of het veel moeite kost deze dubbing in Roosendaal weg te hangen!
Wat bind jij specifiek met deze dub??

Mocht het in de komende weken binnen komen dan breng ik het mee op de 10e maart naar het OVM!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

vangers ook??  8) 8)

Patronen graag!!??? ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


bronco billy

Het was weer prima geregeld Jan.
Koffie ,cake en leerzaam.
Mooi die fuzzy bugs,gemakkelijk te maken voor een beginner als ik. ::new::
Series in diverse kleuren, mn kleinzoon is ondertussen ook al enthousiast haha. ::top::
Zodra het beter weer is zijn we weg.............!

Hajo

#61
Jammer genoeg deze keer geen tijd om langs te komen, de volgende keer probeer ik wel weer aan te schuiven. Dat is dan op de 22e maart?

Troutbuster

Nee Hajo, een weekje later!!
de 29e gaan we droge vliegen binden!

Tot ziens op de 29e maart om 17:00 uur gaan we van start!

Ik zie je!! ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"


Team

Quote from: speycast on February 24, 2013, 13:48:16
goed zoeken Jan staan ergens hier  ;)

  Zeg eens waar, hoef ik niet zo te zoeken, o ja,     svp
NUNC  AUT  NUNQUAM

Hajo

Ik ben weer van de partij, tot straks! 8)

harry

helaas vandaag geen tijd

wens jullie ieder geval veel plezier

harry

Troutbuster

Jammer Harry, volgende keer maar weer!

Hajo, tot vanavond

Op het programma staat "the Griffiths Gnat" een gepalmerde droge vlieg!

Gr

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

Was van plan te komen...stond in de agenda....kwam er tegen het eind van de avond achter dat ik het (weer) vergeten was....
Heb nu de laatste vrijdag van april alvast maar in mijn agenda gezet.

Troutbuster

Komt Goed Bas!!

Het was weer een "vruchtbaar" avondje binden!

In de leeftijd van "8 tot 80"  ;) waren er belangstellenden op komen dagen en allen weer tevreden en beladen met een nieuwe kunde naar huis!!

26 april wederom een avondje MegaFish en dat komen er baars en forel streamertjes aan bod!!

Tot dan!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Christof van den Berge

Quote from: Troutbuster on March 30, 2013, 17:06:33
Komt Goed Bas!!

Het was weer een "vruchtbaar" avondje binden!

In de leeftijd van "8 tot 80"  ;) waren er belangstellenden op komen dagen en allen weer tevreden en beladen met een nieuwe kunde naar huis!!

26 april wederom een avondje MegaFish en dat komen er baars en forel streamertjes aan bod!!

Tot dan!!

Gr

Jan



Ben benieuwd ga proberen er bij te zijn!!!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Troutbuster

Gaaf Chris!

Het was wel gezellie, zelfs zonder jou, maar je hoort er gewoon bij natuurlijk ;) ;)
(liever wel, want ik kwam weer handen en ogen te kort joh!!)

Ik zie je morgen wel!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hajo

't Was weer een gezellige boel dit maal, toch nog 3 vliegjes gebonden. Ik zal de volgende keer mijn eigen vice en gereedschap meenemen zoals beloofd. Oh ja Jan, zo'n whip-finish zou je in theorie toch ook andersom moeten kunnen maken? Voor als iemand zijn vliegjes "de verkeerde richting" in bind. ;)

Troutbuster

Leuk dat je er weer was Hajo!

En die Whip Finish?? zou idd moeten kunnen "de verkeerde" kant op, maar ik kan het niet en ga het mezelf niet leren ook!

Voor die geen die "andersom" bind, is het wel een must om ook "andersom" te leren Whip Finishen natuurlijk!

Hoe dan ook, en welke richting je ook verkiest, het blijft oefenen,oefenen en nog eens oefenen!! ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Broeders!!

Vrijdag 26-04-13 alweer de 4e bindavond bij MegaFish Roosendaal!

Op het programma staan Baars en Forel Streamertjes deze keer!! (desgewenst Zeeforelstreamertjes! ;))

Schroom niet, pak je bindspullen en kom vrijblijvend langs!!

Wellicht tot ziens op de 26e april van 17:00 tot 19:00 uur (en later indien nodig! ;))

Gr

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

hij staat al ff in de agenda.... hoop dat er niets tussenkomt ;)