iemand ervaring A&M traveller #5 of A&M 9ft #5???

Started by quaden, July 21, 2014, 11:24:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

quaden

Hallo allemaal,

ik ben opzoek naar een #5 en wilde graag een hengel bestellen, maar deze is helaas de komende maanden niet meer leverbaar. nu kwam ik terecht bij A&M en zoek ik een #5 die in de prijsklasse valt van deze 2 onderstaande hengels.

-traveller #5 9ft 7 delig €79.95
-A&M #5 9ft 4 delig €69.95

heeft iemand ervaring met deze hengels en zou die mij info willen verschaffen!!??

alvast bedankt

Team

Quote from: quaden on July 21, 2014, 11:24:35
Hallo allemaal,

ik ben opzoek naar een #5 en wilde graag een hengel bestellen, maar deze is helaas de komende maanden niet meer leverbaar. nu kwam ik terecht bij A&M en zoek ik een #5 die in de prijsklasse valt van deze 2 onderstaande hengels.

-traveller #5 9ft 7 delig €79.95
-A&M #5 9ft 4 delig €69.95

heeft iemand ervaring met deze hengels en zou die mij info willen verschaffen!!??

Welke hengel wilde je dan bestellen?? die maanden niet meer leverbaar is.

alvast bedankt
NUNC  AUT  NUNQUAM

golddigger

Beetje late reactie maar goed
Ik heb met de 4 delige #5 geworpen
Gooit lekker (zeker voor die prijs) maar ik weet niet hoe hij vist
De traveller heb ik nog niet geprobeerd
Eigenlijk zou je ze zelf moeten proberen
Wat ik prettig vind is voor jou wellicht minder plezierig
Suc6
Perry

quaden

Ik wilde graag eventjes terugkomen op mijn vraag! Ik heb kort na het stellen van mijn vraag besloten om de A&M #5 aan te schaffen (€69.95) en enkele dagen later kreeg ik deze hengel geleverd.
een mooie afgewerkte blank met een goede reelhouder was het eerste wat mij opviel. vervolgens ben ik er mee gaan vissen en ik ben zéér te spreken over deze #5 hengel. Op de site staat ook het een en ander beschreven over deze hengel, maar de tekst liegt er niet om. hij werpt lekker, is niet stug en drillt mooi. de avond toen ik hem gebruikte mocht ik onder andere een mooie maatse beekforel uit de 'Geul' landen en de hengel voldeed aan al mijn verwachtingen.

al met al, goede hengel!!