Welkom guust

Started by Vliegvissers.nl Team, August 25, 2014, 09:59:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo guust welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


guust

Beste,

Ik zal me bij deze eerst eens voorstellen, sorry dat ik dat nog niet gedaan hadden.
Mijn naam is christophe de gussem en tel 36 lentes en woonachtig te brugge.
Ik was bij een aantal vliegvis verenigen aangesloten maar wegens tijdgebrek niet meer.
Vliegvissen doe ik inmiddels een 20tal jaar in zowel binnen als buitenland.
In Belgiƫ op reservoirs zoals fario, la strange, freux, virton en spaarbekken in kluizen en op rivier de ourthe in houffalize. Voorts in Engeland reservoirs bewl en lakedown en Currane in Ierland en rivier de kyll in Duitsland.

Ziezo hopelijk schept dit een beeld van mijn viservaringen, dus Schotland is nu mijn volgende doel.

Mvgr

Guust

Raymond

::welkom:: Guust. Veel plezier op dit forum! 
::wtf::

FSCHAMP

 ::welkom:: Christophe en het is al een tijdje geleden dat we elkaar nog eens tegen gekomen zijn.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>