Wet Fly Swap 2011

Started by A{b}r{a}xa{s}, October 05, 2011, 17:08:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jelle

Quote from: HappyFisherman on October 05, 2011, 20:49:08
"Klassieke natte vliegen" betekend toch niet "natte vliegen gebonden op klassieke wijze"...
klassieke betekend in dit geval een vlieg met een grote geschiedenis  ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Sieger

Quote from: HappyFisherman on October 05, 2011, 20:49:08
"Klassieke natte vliegen" betekend toch niet "natte vliegen gebonden op klassieke wijze"...

Voor mijzelf probeer ik dat altijd wel Bram, zover de materialen nog op 'normale' wijze te krijgen zijn dan....


Sieger

Rossie69

chadwick 447 0f was het 477 bv ?


jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

HappyFisherman

Quote from: Sieger on October 05, 2011, 21:02:53
Voor mijzelf probeer ik dat altijd wel Bram, zover de materialen nog op 'normale' wijze te krijgen zijn dan....

Ik weet er alles van met m'n Tup's dubbing voor de letterswap (die bok weet niet steeds niet wat em is overkomen ;))
Ik zal proberen er een paar kunstwerkjes van te maken...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Denk dat het erg spannend wordt om alle materialen op tijd binnen te krijgen.
Ik zou wel mee willen doen met de Green Peter.
vond een filmpje op:
http://www.youtube.com/watch?v=ploa-1LUet8
is dat wat er bedoeld wordt???? Graag een berichtje zodat ik de materialen die ik niet  heb (vele) kan bestellen.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Sieger



Sieger

Herman

Soort van vliegtuig toch????

@Sieger: denk je dat die vlieg uit het filmpje dat ik postte de goede variant is? Of moet ik op zoek naar een ander model....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Jan Muisers


Sieger, da's ongeveer 100 euro per vlieg.

Het is/was de chadwick wol die Frank Sawyer gebruikte voor zijn Killerbug. Het speciale aan deze wol is, dat hij onder water verkleurd. Hij wordt niet meer gemaakt en als hij op de markt komt, heb je een goud baar nodig voor een "kaartje" wol.

Is er nog plaats ? Dan probeer ik het met de Bloody Butcher.

Wel even een vraagje : Hoeveel maken we er ? Het aantal deelnemers?

Jan.

Inderk

Heb ook nog een fillumpie gevonden.
Nice Accent! ;)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger

#35
Quote from: Jan Muisers on October 05, 2011, 21:35:45
Sieger, da's ongeveer 100 euro per vlieg.

Het is/was de chadwick wol die Frank Sawyer gebruikte voor zijn Killerbug. Het speciale aan deze wol is, dat hij onder water verkleurd. Hij wordt niet meer gemaakt en als hij op de markt komt, heb je een goud baar nodig voor een "kaartje" wol.

Is er nog plaats ? Dan probeer ik het met de Bloody Butcher.

Wel even een vraagje : Hoeveel maken we er ? Het aantal deelnemers?

Jan.

Ahhh dacht al zoiets.... Wordt een beetje duur dan he... ;) Dan toch de next best thing....

Ik heb zelf een behoorlijk voorraadje Pearsall's... als iemand een kleurtje zoekt, kan ik misschien wel ff helpen...

Oh ja... volgens mij het aantal deelnemers aan vliegen Jan...


Sieger

Sieger

Quote from: Herman on October 05, 2011, 21:29:29
Soort van vliegtuig toch????

@Sieger: denk je dat die vlieg uit het filmpje dat ik postte de goede variant is? Of moet ik op zoek naar een ander model....

Heb ff geneusd en kom een heleboel varianten tegen... Denk dat dit wel een heel universele is en bovendien zijn die van Davie goed te volgen en zien er altijd goed uit...  :)


Sieger

Sieger

Jelle, Herman en Jan jullie zijn toegevoegd....!

Wel bijzonder: Ik zie 12 namen van vliegen en 10 plekken voor deelnemers.... Of gaan we gewoon voor de 12 Bas?? Welke doe je zelf?


Sieger

Inderk

Quote from: Sieger on October 05, 2011, 21:55:52
Jelle, Herman en Jan jullie zijn toegevoegd....!

Wel bijzonder: Ik zie 12 namen van vliegen en 10 plekken voor deelnemers.... Of gaan we gewoon voor de 12 Bas?? Welke doe je zelf?
En ik dan? De eerste is al gebonden!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger

Quote from: Inderk on October 05, 2011, 21:58:50
En ik dan? De eerste is al gebonden!

Sorry ff gemist...  Staat erbij..  :D


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

thanks voor het bijhouden Sieger
ik had vanavond 'iets' belangrijker zaken te doen dan de deelnemerslijst bijhouden..... *gehehehehehe*

Sieger

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on October 05, 2011, 23:28:53
thanks voor het bijhouden Sieger
ik had vanavond 'iets' belangrijker zaken te doen dan de deelnemerslijst bijhouden..... *gehehehehehe*

Ja ja.... maar euh welke doe je zelf nou ???


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Ik maak de foto's van de ingezonden vliegen.....mijn bindkunsten ...pffff.....zijn niet dusdanig dat ik jullie daarmee wil lastigvallen :)
Binden doe ik tegenwoordig sowieso al bijna niet meer....op super simpele nimfjes na.
(en mijn agenda is 'plots' nog voller dan die al was...grmbl... waardoor ik mezelf ook de tijd niet gun om er rustig voor te gaan zitten :) )


(die 12 patronen, 10 deelnemers, was voor wat extra keus)

Sieger

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on October 05, 2011, 23:39:20
Ik maak de foto's van de ingezonden vliegen.....mijn bindkunsten ...pffff.....zijn niet dusdanig dat ik jullie daarmee wil lastigvallen :)
Binden doe ik tegenwoordig sowieso al bijna niet meer....op super simpele nimfjes na.
(en mijn agenda is 'plots' nog voller dan die al was...grmbl... waardoor ik mezelf ook de tijd niet gun om er rustig voor te gaan zitten :) )


(die 12 patronen, 10 deelnemers, was voor wat extra keus)

Aaahhh oke... helder en duidelijk (de vlieg en de deelnemers)... nu alleen nog de tijd verklaren (dwz het gebrek en het waarom....)  ;D


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

wil ik wel doen, maar kan ik (deels) nog niet.....

kwam er van de week achter dat 'men' ideeën heeft waarbij ik in ene een andere baan/functie krijg toebedeeld (ik weet nog van niets...en ben van wat het geruchten circuit meldt, ook nog niet echt positief).....

...en, tsja....'er speelt nog iets'  (maar véél leuker !!!) :)

Sieger

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on October 05, 2011, 23:49:23
wil ik wel doen, maar kan ik (deels) nog niet.....

kwam er van de week achter dat 'men' ideeën heeft waarbij ik in ene een andere baan/functie krijg toebedeeld (ik weet nog van niets...en ben van wat het geruchten circuit meldt, ook nog niet echt positief).....

...en, tsja....'er speelt nog iets'  (maar véél leuker !!!) :)

Ben benieuwd... keep us posted...  ;)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

Quote from: Jan Muisers on October 05, 2011, 21:35:45
Sieger, da's ongeveer 100 euro per vlieg.

Het is/was de chadwick wol die Frank Sawyer gebruikte voor zijn Killerbug. Het speciale aan deze wol is, dat hij onder water verkleurd. Hij wordt niet meer gemaakt en als hij op de markt komt, heb je een goud baar nodig voor een "kaartje" wol.
Jan.

Over welke verkleuring praten we dan Jan? Ik denk nl dat ik wel zoiets kan proberen te maken (dat goud staat me wel aan HAHA).

Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

Ik wil de laatste Plaats wel vullen. :)
Malard en claret

Sieger

Heb je erbij gezet Hendri....


De SWAP is vol geboekt....


Sieger