Forumdag 19 maart de laatste stand van zaken....

Started by Inderk, March 13, 2011, 21:29:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisgek

ja hendri vreemd genoeg past zo,n lijn op medere hengels ook op mijn 5# vloog hij bij mij en inderk er in 2 klappen uit dus 30 meter (29) 1 van beiden top lijn heb hem dan ook al bestelt ;)

Rossie69

:) jeroentje laat ook geen gras groeien he op een crossbaan

vliegvisgek

geld moet rollen henk en lijnen moeten vliegen en dat deed de lijn zekers vraag maar aan inderk op mijn 5je

hendri

haha ja dat geloof ik jeroen. khoorde dat dat hengeltje ook wel een werpkanon is.

DMeijer

Zo, kom nu pas toe aan reageren. Had een druk weekend, hé! Vandaag ook ff naar het vliegbindevenement in Gorinchem.

Zal morgen de foto's van mijn camera downloaden en zien wat voor leuke plaatjes ik geschoten heb, ik wil jullie wel alvast verklappen dat er foto's gemaakt zijn van een viskliekje, kikker,  vliegwappers, wadende en drijvende forumleden, snerthappers, een gevangen vis (door mijzelf) en ook ... een vliegbomer!! Ik kom erop terug!

Persoonlijk vond ik het een geweldige dag, errug leuk met gelijkgestemden te gaan vissen in "mijn" thuisplas, Baggelhuizen. Het weer werkte heel goed mee!
En het lijkt mij een strak plan om volgend jaar weer een forumdag te houden in Baggelhuizen. Ik heb Henk/Inderk/Kermit (noem even alle namen, het is idd dezelfde persoon) al een handje hulp aangeboden voor volgend jaar.

En langs deze weg wil ik ook het dynamische duo Jan en Fred bedanken voor een formidabele lunch. Het kon ook niet anders, Els heeft deze jongens goed aangestuurd.

Het forumdag Baggelhuizen was ::top::