Is er een levende vliegvis vereniging in Zwolle?

Started by Enc0unt3r, March 17, 2019, 22:53:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Enc0unt3r

Iemand in Zwolle die de vliegenlat hanteert en zich verzamelt eens in de zoveel weken met soortgenoten? Ben in Zwolle komen wonen en het lijkt me gezellig om andere vliegvissers te ontmoeten en info uit te wisselen over mooie visserijen in de IJssel, Vecht en andere Zwolse wateren.

maurice

Volgens mij wel, weet de naam niet sorry.
Maar je hebt The Kingfisher in kampen ook nog.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

jan114

Zeker is er een leuke club in Zwolle. Wij zijn onderdeel van de hengelsport. Houden onze clubavonden in het club gebouw aan het serboltpad. Je bent van harte welkom om een aan te schuiven bij ons. Wij hebben dinsdagavond 12-3 een club avond. En een visdag op 24-3 in Salland. Ik hoop dat we je daar kunnen ontmoeten.

John

Hmm...dat wekt interesse. Heb al een vergunning van Zwolle echter wist niet dat er ook weer een vliegvisafdeling was.

jan114

Nou John je kan met de vergunning van Zwolle zo bij ons binnen komen wandelen.
Op de visdag verzamelen ook in het verenigings gebouw om 9 uur is de deur los.

jan114

Alle info staat op de site van de hengelsport Zwolle onder de noemer vliegviscommisie.

Enc0unt3r

Bedankt mannen, ik ga er eens naar op zoek. Ik kreeg op de site van De Hengelsport het idee dat de boel was uitgestorven, maar gelukkig is het tegendeel waar, Is er 1 keer per maand een bijeenkomst of elke week?

jan114


John

Hou de kalender in de gaten komend jaar. ff zien of het uitkomt met mijn ploegenrooster.

Plantje

Zeker een leuke en actieve club! Zorg ook dat je je mailadres achterlaat voor de updates over activiteiten.

En anders zijn er hier via het forum ook vast wel mensen te vinden. Zo ben ik ook weer begonnen met vliegvissen toen ik in Zwolle kwam wonen

jan114

Vanavond de laatste bindavond. Komt allen met een goede instructeur worden er vangbare vliegen gebonden.