skagit

Started by pas, February 24, 2011, 18:08:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pas

ik heb van tfo een Switch cast hengel nu heb ik een skagit lijn besteld maar nu zoek ik nog een reel hier bij voor een 7# lijn heeft iemand tips voor mij
gr pas
::wtf::

Sieger

Mooi toch maar een andere lijn erop Pascal... Denk dat dat een stuk mooier zal gaan dan....

Een skagit/spey of andere lijn voor dubbelhandig heeft meer ruimte nodig dan een 'normale' WF-lijn...  Ik zou dus liever voor een "echte" Speyreel gaan en niet voor een  normale 7 reel... (of een paar maten groter...) Als Orvis fan heb je dan meer dan genoeg keuze.... de Battenkil LA V Fly reel bijvoorbeeld...

Ik heb zelf een Dutch Reel Rio Grande... Ook erg mooi...

Leuk werk dat zoeken... :D


Sieger

pas

nu nog vinden haha
::wtf::

Sieger

#3
Er is goedkoper ook best het e.e.a. te koop .. Airflo heeft een zalmreel van grafiet... kan hem zo ff niet vinden, maar dacht dat die net onder de 100 euro blijft...

Bij TT in Utrecht hebben ze vast de Orvis wel....  :D

Hier op de Engelse Ebay staan er ook een behoorlijk aantal, voor niet al te veel...:

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=salmon+reel&_sacat=See-All-Categories


Sieger

pas

wilde hem gebruiken voor de groote rivieren
::wtf::

Useless

Zag van de week op MP dat een belgische winkelier Orvisreels in de aanbieding had (50% korting). Volgens mij bekend onder de naam Fario Jan. Misschien is het wel iets voor je?

A{b}r{a}xa{s}

Pascal, wat voor lijn heb jij genomen ?