Vliegvislijn kopen

Started by Beertje, February 12, 2012, 21:31:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Ik wil een nieuwe WF5 drijfend kopen.Nu heb ik eens op de site van H&M gekeken en daar stond een "RIO GOLD (replica). WIE HEEFT ERVARING MET DEZE LIJN.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Marcelk

Ken alleen de lijnen van A&M en moet zeggen dat ik uiterst tevreden
ben over die lijn (heb een WF4 geel).

Sieger

Ik heb deze lijn en hij is prima. Voelt mooi glad aan en is ook lekker soepel. Heeft een iets hardere mantel als de andere AM lijnen. Hen hem op een winton B2MX geprobeerd en dat gaat prima. Als het beter weer wordt moet ik nog ff verder testen, maar ik vind het zeker het geld waard...


Sieger

Ron-O

Ja ik heb ook even staan werpen met die lijn bij die jongens, niets op aan te merken, en inderdaad een wat hardere kern, en tweekleurig, perfect.
zeker zijn geld waard. Gewoon bestellen.

Gr, Ron-O

Beertje

#4
IK heb 2x Rio lijn besteld en gekregen bij A&M, een voor mij en een voor mijn maat.
Gisteravond op de club zei hij.."heb je hem al gecontroleerd op bobbeltjes"Ik zei..."moet dat dan?...Ja,vaak zitten er bobbletjes in de lijn en dat is niet goed.beide controleren...en...verrek, hij had een bobbeltje op c.a. 17 meter van het eind, en ik c.a 1,5 meter.Is dit nu een iets van goekope lijnen (dus uit geselecteerde lijnen) of komt het ook op dure kwaliteits lijnen voor?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

HappyFisherman

Persoonlijk houdt ik wel van bobbeltjes  ::stil::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

#6
Ja, ik ook, maar niet op mijn vliegenlijn.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Sieger

Moet zeggen dat ik niet zo op gelet heb.... En eigenlijk zal het me ook  euh ... hoe zeg ik dat netjes.... een zorg zijn... :D Ze werpen prima en ik heb er bij het werpen geen last van.... En al slijten ze er sneller door... Voor het bedrag kun je nog eens een nieuwe kopen..... toch...  ::)


Sieger

jagoziva

Quote from: Beertje on February 12, 2012, 21:31:42
Ik wil een nieuwe WF5 drijfend kopen.Nu heb ik eens op de site van H&M gekeken en daar stond een "RIO GOLD (replica). WIE HEEFT ERVARING MET DEZE LIJN.
Quote from: Marcelk on February 12, 2012, 22:12:03
Ken alleen de lijnen van A&M en moet zeggen dat ik uiterst tevreden
ben over die lijn (heb een WF4 geel).

is dit een site? en is het nou h&m of a&m ik wil ook wel even kijken
heb je toevallig een link?

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Beertje

Quote from: Sieger on February 22, 2012, 19:57:42
Moet zeggen dat ik niet zo op gelet heb.... En eigenlijk zal het me ook  euh ... hoe zeg ik dat netjes.... een zorg zijn... :D Ze werpen prima en ik heb er bij het werpen geen last van.... En al slijten ze er sneller door... Voor het bedrag kun je nog eens een nieuwe kopen..... toch...  ::)

Och ja Sieger, je hebt gelijk.T'is ook geen geld.Maar ja, we zijn Olanders hé,ons bent zuunig.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Sieger

 :) Ben benieuwd of je het gaat merken.... Zeker als het in de eerste 1 1/2 meter zit... die hangt altijd buiten je topoog ...Na een half jaar gebruik nog eens terughalen en kijken wat je er dan van vindt...  ;)


Sieger

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Die heb ik op mijn 6/7, prima lijntje!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Zijn zeker ook uitstekende lijnen.... Op de binddag in de handen gehad en ziet er prima uit... Harlin is er ook meer dan tevreden mee....


Sieger

harlin

Of het waar is weet ik niet, maar heb gebrepen dat de lijnen van A&M en M&S  in de zelfde verpakking zitten, otw de zelfde lijnen.
A&M zijn goedkoper.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

marcelgoedhart

Zeker geen zelfde verpakking. De lijnen zijn verpakt in hun eigen ontworpen doosjes!


[attachment deleted by admin]

marcelgoedhart

oooh en ook de voorkant

:) ;)



[attachment deleted by admin]

Jozua