dagvergunning kampen

Started by merijn1982, February 19, 2014, 09:04:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Ik wil binnenkort eens een dagje in kampen gaan vissen. Nou heb ik wat zitten googlen maar word er niet heel veel wijzer van. Ik lees dat er dagvergunningen te krijgen zijn. Maar waar vind ik dan weer niet.. zou iemand mij dit kunnen vertellen?

Alvast bedankt!!
Tight lines!!

weerwolf


Kampen
Wateren binnen de bebouwde kom van de stad Kampen binnen de volgende grenzen: Kruising N763 (Kamperstraatweg) met de Chalmotweg, Chalmotweg tot Venedijk Noord, Venedijk Noord tot Slaper richting N50, N50 in noordwestelijke richting tot aan de IJsseloever (kamperzijde Eilandsbrug) via IJsseloever en IJsselkade in zuidoostelijke richting eindigend ter hoogte van de kruising N763 en Chalmotweg.

Benodigde documenten:
VISpas of Kleine VISpas

Visrechthebbende:
Gemeente Kampen

http://www.kampen.nl

Met uitzondering van:
nvt

Bijzondere bepalingen:
Er mag slechts worden gevist met één hengel en aangewezen aassoorten.

Referentie
ON60315

Pagina nr in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren
167


Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

merijn1982

Maar wat moet ik hebben voor het vissen aan de burgwal? En aan de ijssel??
Tight lines!!

weerwolf

informatie komt van visplanner.nl die wordt regelmatig bijgewerkt en is er ook als app voor je mobiel, je kan zelfs je vispasnummer invoeren en dan houdt hij daar ook rekening mee.


Er zijn idd wel verschillende verhalen die de ronde doen. Zo zou je een formulier van de gemeente (via de vereniging van kampen) moeten hebben. Maar daar kan ik nix over terug vinden. Vorig jaar nog wel.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

merijn1982

Ja heb de app maar die werkt niet. Waardeloos... zal nog wel ff gaan spitten. Iig bedankt roelof!
Tight lines!!

merijn1982

App werkt nu min of meer:-) kan er met mijn huidige vergunning vissen
Tight lines!!