Reden

Started by Henry, August 11, 2011, 17:52:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henry

De reden dat ik momenteel niet zo heel erg actief ben staat in o.a het topic van 4 september. De leuke reden had ik jullie nog niet verteld.
Ik zal het lange verhaal kort neer zetten.

Een maand of 7 geleden ontdekte mijn toenmalige vriendin dat ze zwanger was. Ja jullie lezen dit goed. Na een flink ehftige periode is er een breuk geweest die in mijn ogen niet meer te herstellen was, gebeurden vrij veel heftige dingen. In de tussentijd best wel weer wat meegemaakt en een van die dingen was dat ik een ander leerde kennen. Dit heeft echter een flinke schokgolf te weeg gebracht, dat mijn zwangere ex vriendin zich heel goed ging beseffen dat dat het definitieve einde wel eens kon betekenen.
Echter na diverse geode gesprekken en afspraken zijn we nu zover dat we wat meer zijn dan zeer goede vrienden weer.
Ik mag jullie dus wel gaan vertellen
...
.
.
.
.
.
.
Dat ik in september voor de 2e keer ( geloof ik) vader ga worden. En hier ook van mag gaan genieten ( hoop ik). Ik kan niet zeggen of 4 september een bevallingsdag kan gaan worden of dat ik me vliegenlat kan gaan pakken. Ik moet echter deze maand september wel dusdanig vrij houden dat er een gvp niet echt in kan zitten.
Dat is ook een van de redenen dat ik nu niet echt actief bezig ben op het forum. Wil zoveel mogelijk de verloren tijd in zien te halen wat natuurlijk nooit meer lukt.
Ook al zou de GVP door zijn gegaan en ik zou worden gebeld dan staan jullie die mee zouden gaan in eens zonder organisator, en dat wil ik dus voorkomen. Dat de GVP op een mooie dag toch door zal gaan is bij deze zeker beloofd.
Het enige wat nog roet in het eten kan gooien zodat ik niet bij de bevalling kan zijn is een rechtzaak die enige consequenties kan hebben, die is op 22 september :s
Ik bid en ik hoop dat die datum dus niet de geboorte dag zal zijn of worden van ons kindje.
En ik zal toch voorlopig zo nu en dan me neus even laten zien.

Grtz Henry

maurice

hummmmm......................

in ieder geval gefeliciteerd en ik hoop voor je dat het goed blijft gaan met jullie twee.

voor wat betreft het andere, sterkte
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Henry

Er zijn nu een heleboel dingen duidelijk voor ons maurice. En dat andere ach we hebben het niet in de hand. is afhankelijk van de hoger beroep rechters, echter heeft het niks te maken met criminele activiteiten. :d

Rossie69

succes en sterkte

de komende tijd

christianvt

Veel sterkte toegewenst deze periode Henry! ;)

forel

Veel sterkte toegewenst

Bert J.

Gefeliciteerd met het aanstaande vaderschap! En sterkte en succes met de rest.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

hendri

veel plezier met het inhalen van achterstallig onderhoud! ;D ;)
sterkte met de rest.