Speydag 2011 Aachen...

Started by Sieger, February 08, 2011, 15:32:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger



Namens Rolf Renell

Spey Dag 2011 (5 maart 2011)
Locatie: Elsa- vijver,  Sonnenweg 11, 52070 Aachen


Voor alle dubbelhand- en switchrods geïnteresseerden,

Op 5 maart 2011 organiseren wij een snuffeldag met het thema Speyrod. Doel van de dag: Ontmoeten, testen en oefenen...

Alle geïnteresseerden zijn hiervoor van harte uitgenodigd. Verbeter je mogelijheden, optimaliseer je hengel-lijn combinatie of maak voor de eerste keer kennis met het dubbelhandig werpen.
De dag vindt van 10-16 uur plaats aan een privé-vijver in de buurt van Aachen (Aken). Neem bij voorkeur je eigen combinatie mee, maar er zijn uiteraard ook leen- en probeersets beschikbaar.

Voor eten (Braadworst etc. van de grill) wordt gezorgd. Drinken moet je zelf meenemen.
Wij hebben maximaal plaats voor 20 deelnemers en de bijdrage in de kosten is slechts € 10,00 (ter plekke contant te voldoen).
Meldt je snel aan via Renell.Flyfish@t-online.de, want wie het eerst komt, wie het eerst maalt...

Wij verheugen ons erop jullie te zien!

Rene Könings & Rolf Renell

Klik hier voor de lokatie bij Aachen


Sieger

Raymond

Hey Sieger, ben je ook van de partij?

Sieger

Nee gaat me helaas niet lukken... (jammer... ::) )


Sieger

Raymond

René heeft zich vanmiddag al ingeschreven en mij dus ook erbij (zonder te vragen). Sommige mensen vergeef je dat hè? ;)

Sieger

hey goed man... Is voor jullie ook niet zo heel ver... Scheelt toch zo'n 2 uur rijden... (heb ook al wat staan die dag duzz....)...


Sieger

Raymond

Half uurtje ben ik in Aken, stelt dus niks voor. Vind het wel leuk, sowieso dat ik Rolf nog eens kan spreken. Kan ik ook alvast een en ander afspreken voor het voorjaar (wordt druk op de Kyll dit jaar heb ik gehoord  ;))

Sieger

Ja volgens mij wordt het duwen daar...  ;D vooral 16 april... Zal wel loslopen denk ik..

Had ook best zin gehad om er nar toe te gaan, maar het wordt me toch een beetje te ver...

Probeer een een Beulah-switch uit als het lukt... Vind ik wel mooie hengels, maar je ziet ze hier weinig... (ben benieuwd naar de 10,6 voet 4/5 hengel)

Veel plezier...


Sieger

Raymond

Ben benieuwd, heb er wel zin in. Die Beulah stokken heb ik in Putten in de handen gehad, voelen allemaal lekker aan. Misschien dat ik met zo'n stok daar mag werpen...

Sieger

Dat zal toch wel.. als hij ze bij zich heeft...  :D

Ik hoor het wel... ;)


Sieger

Gunther

Als ik op tijd met mijn aanmelding ben geweest dan is zeker een Beulah 6/7 daar,maar eerst even afstoffen.

Mvg. Gunther

Sieger

Veel plezier Gunther... Lijkt me een mooie dag te worden ...  :D


Sieger

Sieger

 :D :D Heb me toch een dagje vrij kunnen worstelen.... Heb me net aangemeld, dus hoop dat er nog plek is....  :)


Sieger

Sieger

Yep bericht terug... Ik ben er bij... :D


Sieger

Gunther

Top Klasse,moet zeggen aanmeldings bevestiging kwam ook bij mij vrij snel. ;D
Wie volgt ?

Mvg.  Gunther

Sieger

Ik was de voorlaatste aanmelding  :D .... Zal inmiddels wel vol zitten... ???

Wel leuk om met zo'n stel aan de dubbelhand te gaan.... :D


Sieger

Gunther

Nog 7 Dagen tot SpeyDay :o
Volgende uitnodiging is ook al binnen!

Sieger

Ja heb er heeel veeel zin in... Komt die 14 voet eindelijk weer eens uit de koker... Ook erg leuk om er een aantal Forummers te zien... en natuurlijk weer een aantal Duitse kennissen...  :D

(en ergens in de Herfst trouwens weer....  :D)

Voor diegene die dubbel-handig leuk vind (of nog niet maar er wel eens kennis mee wil maken...) Op de Eifeler Fly Fish Meeting in Birresborn (16 april) zal Paddy MacDonnel aanwezig zijn... Een zeer ervaren gids en zalmvisser uit Ierland.. Zeker de moeite waard... Net als de andere gasten trouwens... :D


Sieger

Sieger

Morgen aan de slag in Duitsland... Hele dag dubbelhandige hengels uitproberen en spey-varianten oefenen... HEB ER ZIN IN... :D


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

alvast veel plezier,
doe Rolf de groeten van me als je wilt :)

Sieger

Dank je Bas... zal de groeten overbrengen..  :D

Wordt mooi weer en er komen nog 20 andere 'malloten' Ben erg benieuwd... Misschien kom ik nog wel met een mooi kadootje voor mezelf thuis..  ;)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

hahahaha, splitcane dubbelhandige hengel !!
15voeter....lol..dan val je zo ongeveer voorover ;)

Sieger

Nee dat gaat het niet worden (ze bestaan wel) heb al RSI... Nee wil kijken naar een 5/6 switchrod... voor op de IJssel.... (enzo...) De Beulah lijkt me wel iets...

Gunther heeft hem bij zich en Rolf verkoopt ze.... duzzzzz  ;)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

lol, verzamelaar ;)

maar is mooi spul hoor,
dus je zult wel 'zwaarder' terugkomen dan heengaan

Sieger



Sieger

Gunther

De Beulah en de TFO afgestofd,lijnen gesmeerd.
Sta er klaar voor een van de 20 andere mallotjes :-X