Peeters One Fly wedstrijd 17 + 18 maart 2012

Started by Gert, March 16, 2012, 13:15:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert


A{b}r{a}xa{s}

is voor jou 'om de hoek'...van hieruit toch net ff te ver om met 1 vliegje te gaan vissen :)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: HappyFisherman on March 16, 2012, 13:19:49
Iedereen krijgt 1 Red Tag ;D
het wordt écht tijd dat ik een visje vang op zo'n rood ding...anders blijft het me achtervolgen :)

(jaja, inkoppertje... moet ook nog eens een visje zien te vangen op een forumdag :) )

HappyFisherman

Volgende week 1e kans! Er zitten ook voorntjes op Baggelhuizen ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

(kon dr op wachten...)
wel een uitdaging.... vlg week op een forumdag, met een rad tag vis vangen ;)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Zeenimf

#7
Geloof er niks van ,ze zijn bang voor een rood staartje.

Maar stekelbaarsjes zitten er ook.


Zijn er nog Forumleden die mee doen met de One Fly?

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Rossie69

al bekent wie er gewonnen heeft ?

leek wel een vnv wedstrijd .



Zeenimf

#9
Ja hoor,John Arends.

Zondag voor het eerst  meegedaan , weer een nieuwe ervaring .

Was in de 2e sessie mijn vlieg kwijt ,het was rot weer en veel wind.

Maar in de eerste sessie ,heb ik er toch nog een gevangen,het begin was goed.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Rossie69


vliegvisgek

marry dat zijn de echte freaks maar die john kan het wel zekers op forel putten enzo hoeveel had je er marry ;)

Gert

Leuk dat je ook nog mee hebt gedaan Marry. Ik was er zaterdag heel eventjes. Dacht dat ik 's avonds naar een verjaardag moest, maar dat bleek 's middags al te zijn, dus had weinig tijd.
Maar het was heel erg rustig, weinig deelnemers en weinig publiek. Ik hoorde dat mensen die zaterdag hun vlieg kwijt waren, zich gewoon weer voor zondag opnieuw konden inschrijven. Achteraf had ik dus gewoon alsnog zondag heen kunnen gaan en ff meedoen. Maar ja, dat is achteraf....

Groet,
Gert

Zeenimf

Jeroen ,ik had er 1 in de eerste sessie .

Gert, ja dat bleek te kunnen ,maar er waren er bij die hun vlieg zaterdag verspeeld hadden en zondag weer.
Het weer was zondag zeer guur en koud en af en toe een bui regen  en heeel veeel wind .
Zaterdag zou  het weer stukken beter geweest zijn .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

ben

Marry, hoeveel visjes had de winnaar eigenlijk??

vliegvisgek

de winnar stond naast jou bij de kool ben met de wedstrijd die zo ver kon gooien john ;)

ben

Dat dacht ik al, maar weet je ook hoeveel hij er ving?

Zeenimf

Ben, De winnaar was John  A en die had er 8, en nummer 2 was Eddy P. en die had er 7.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Rossie69

Moet je die gasten is vragen welke lijnen ze gebruiken :)


aalbrecht

Quote from: Rossie69 on March 20, 2012, 10:12:08
Moet je die gasten is vragen welke lijnen ze gebruiken :)


de meeste gebruiken zink lijnen met lange laders op dit soort water
vliegvissen is een passie

vliegvisgek

vissen allen bijna met de nieuwe airflo serie de 40plus heb er ook mee gegooit gooit super 2 knallen en lijn dik 30 meter weg ;)

vliegvisgek

dat weet ik niet wel weet ik dat de rpl een aftma 8 was en de lijn ook een 8, zei de man was een airflo lijn nieuwer model wf 40+ maar goed kan best een 9 lijn zijn want de meeste vissen met een zwaarde lijn als de aftma van de hengel ik zelf heb op mijn 6 een rio gold 7lijn gooit ook top

ben

Quote from: Zeenimf on March 20, 2012, 08:52:28
Ben, De winnaar was John  A en die had er 8, en nummer 2 was Eddy P. en die had er 7.


jongens en meissies, volgens mij moet daar nog wel een vissie te vangen zijn of hebben de locals de haven al leeggevist????

Gert

Quote from: ben on March 20, 2012, 18:50:55

jongens en meissies, volgens mij moet daar nog wel een vissie te vangen zijn of hebben de locals de haven al leeggevist????

Ben, maakt wat dat betreft niet uit hoeveel de deelnemers hebben gevangen, want alles ging weer terug. Hoe het dit jaar is geggaan/nog gaat weet ik niet, maar andere jaren kon je de maandag erop tegen betaling in de haven vissen, en daarna werden de netten weggehaald - de rest zwemt dan zo de Vinkeveense plassen (dacht ik) op.

Drefter heeft hier vorig jaar / het jaar daarvoor leuk staan vissen op maandag.

ben

Ok Gert, we zijn weer wat wijzer en daarom zitten we op dit Forum!!!