10-11 Maart 2012 : vliegvisbeurs in Kuringen (Hasselt)

Started by A{b}r{a}xa{s}, February 19, 2012, 08:33:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

De vliegvisvereniging van Bart (BV) organiseert op 10 en 11 maart aanstaande een vliegvisbeurs.
Via de onderstaande links meer informatie over de beurs en locatie.
link1 & link2

Via de vereniging is ook informatie beschikbaar : http://vvgammarus.webnode.com/news/uitstap/

BV

Hey Visvrienden,

Wie tijd heeft is binnen een dag of negen welkom op ons vliegvis-festival!
Veel goede en spotgoedkope workshops.
Heel veel stands.
Gratis inkom , goedkoop en lekker bier

en meer ...  veel meer  (info volgt nog)

sjo

Ik ga meedoen aan de workshops switchrod werpen en dubbelhandig werpen, allebei op 10 maart!
Groetjes
Sjo
Let the fly be with you....

vliegvisgek

meschien gaan wij 10maart 11kan ik niet bv heb ik  wedstrijdje ;D

ben

Hey Jeroen, die wedstrijd, kan ik daar ook aan meedoen, doe ik weer wat ervaring op? Waar is tie?


ben

Ja Jeroen, maar waar is die happening, mag ook per P.M. Thanks alvast

Raymond

Ik ga er ook heen, weet alleen nog niet of het op de zaterdag of de zondag wordt...
::wtf::

BV

Wie langs komt ;  kom even langs bij mij en maak je kenbaar als forumer.
Ik beman de Schotse Single Malt stand... mijn andere hobby.

Voor wie langs komt , maak plaats in je auto om wat prijzen mee naar huis te nemen.
Er is heel veel lotterij met mooie prijzen waaronder zelfs een vliegvisvakantie naar- ik dacht- Oostenrijk.

Voor de beginnende vissers die nog niet alle verguningen van Europa hebben ; er worden een mooi aantal 2-jarige vergunningen voor de Grens-Maas verloot.

Dus langskomen, al is het maar een half uur!
Je zal er geen spijt van hebben.

HappyFisherman

2,5 uur rijden om te vissen (en niks vangen) gaat nog, maar om nog verder te rijden om alleen maar over vissen te lullen gaat zelfs mij te ver :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben


Sieger

Gaat mij helaas ook niet lukken.... zit een dag ervoor al in Aken om over vissen en speycasten te "lullen".... en het weekend erna vissen in de Kyll.... Moet thuis ook enigszins tevreden houden, dus de rest van het volgende weekend gewoon lekker thuis...

Wel jammer, want het lijkt mij een heel leuke beurs... Voor wie onze sponsor Pro-Flyshop wil ontmoeten moet er zeker even heen... Arjan staat daar met een stand en heeft ook de Imago producten bij zich... Mooie gelegenheid om die een te zien en voelen.... Ze zijn MOOOOIIII!!!


Sieger

Rossie69

en als er een dom lu;;er gaat dan ?

hahaha

have fun mannen


Herman

En, hoe was t? Las dat Sjo zo in zijn sas was dat ie geen tijd meer had om de spidertjes te maken....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

BV

Van de organisatie uit gezien was het een succes!
Veel bekende en nog bekendere Beneluxers daar gehad.
Het is nooit overdreven druk geweest, maar steeds een gezelig aantal bezoekers.
De whisky is er uit gevlogen!!
Wat aangename contacten gelegd met clubvoorzitters die reservoirs en rivieren beheren...

Heb ook aangenaam kennis gemaakt met Raymond van het forum.
Toffe gast die bijna met z'n tenen in de Maas woont.

Niemand die een castingles bijwoonde heeft iets gevangen.
(Ging door in een zwembad :-))

HappyFisherman

Mooi Bart, heb je nog foto's gemaakt? Ben wel benieuwd :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

BV

Hey Bramn

Neen , helaas geen foto's genomen en twee volle dagen achter de stand gestaan.

Nu is foto's nemen niet mijn specialiteit.
Ik had er twee van jou genomen op OVM , met mijn gsm.
Bij thuiskomst foto's op PC gezet en geconstateerd dat een vliegje op haak 32 nog beter zichtbaar is dan jij op mijn foto's..

Raymond

Was een erg leuke beurs. Veel bekenden gezien en zoals reeds door Bas geschreven kennis met hem gemaakt. Nou, wat kan die gepassioneerd vertellen over Schotse whisky, waanzinnig leuke vent. Ook nog een lekker glaasje bij hem geproeft, was echt verre van verkeerd, en dan druk ik het zacht uit... ;)

Ook nog een hele tijd met Hub gepraat over onze rivier. Hoewel ik al maar dan 35 jaar langs haar oevers loop, blijkt dat ik nog steeds heel wat kan leren van hem. Verder nog even kort gepraat met Rolf maar jammer genoeg had ik niet meer de tijd om nog met Arjan te praten. Oh ja, wel nog even kort met Martin gesproken, had ik ook al een hele tijd niet gezien.

Al met al, erg leuk en het zag er ook allemaal goed en strak georganiseerd uit.
::wtf::