Daar is tie weer De Snoektoer 2011

Started by Rossie69, September 08, 2011, 23:26:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

Rossie69

 8) Jelle

mooi dat de meeste alweer veilig thuis zijn.

zal proberen om op die oude pc toch even de foto,s zetten.


HappyFisherman

M'n rechterspierbal is vandaag toch zeker 5cm in omvang gegroeid :)

Jammer dat het water zo laag stond, maar die bal tussen de middag maakt een boel goed ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ErickW

Organisatie en aanwezigen bedankt voor een hele gezellige dag. Helaas is er niet veel vis geland, maar Bram heeft zeker zijn oefening gehad met drie gehaakte snoeken, waarvan hij er 2 kon landen. Die eerste was een hele beste kerel ;-)
Ook vond ik het mooi om eens een keer niet te blanken op een forumdag, maar de spelregels kende ik helaas nog niet.........Ook vond ik het intermezzo mooi met de 2/3 hengels en lijnen. Wat zit er een verschil in hengels/lijnen en de combi ervan. De werpstijl van een ieder past ook weer niet bij elke combi. Wellicht kunnen we hier op de binddag een apart thema van maken. Zo heb je dan ook een buitenprogramma.

Jan Damman

Was een heerlijke dag en eindelijk de mensen ontmoet die bij de namen op het Forum horen.
Zelf niets gevangen zelfs geen tikje gevoeld maar dat mocht de pret niet drukken.
Nogmaals bedankt voor de organisatie.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

maurice

ja was weer een leuk dagje.
H & H bedankt voor deze leuke dag.

ook al heb ik de grootste lelijkste platbek ooit gevangen, helaas was het niet goed genoeg voor de prijzen.

ERikW met zijn visje





een extra bedankje aan Marc onze kleinen belg,
bedankt voor het delen van Uw kunde en ervaring.
en nogmaals van Harte gefeliciteerd
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri

iedereen die aanwezig was, ten eerste super bedankt voor jullie komst! tja zonder deelnemers geen deelnemersveld. we waren dus ook met een ploegje van zon 25 vissers. sochtens bij  het verzamelen heeft elke deelnemer een muddler gekregen met een lotnummer. daarmee is smiddags een loterij gehouden met heele leuke prijzen die door de sponsors ter beschikking waren gesteld.

toen het vissen, binnen een half uur lag de eerste snoek al op de kant. erikw was de gelukkige 72 cm, wat hij nog niet wist is dat hij daarmee meteen de eer had gewonnen om de snoektour 2012 te organiseren. of hij dat in  meppel doet of ergens anders is geheel aan hem. ;)
het snelle begin beloofde dus veel goeds, nou ik heb er weinig van gemerkt, ik heb de hele dag geen beet gezien.
al snel volgden de geruchten dat ook joost vis had gepakt. om en nabij 55 cm.
daarna volgde onze belg marc, die had er 1 van 73 cm. dus voor de lunche hadden we al een nummer 1, 2 en 3. tegen 12uur zouden we een hapje gaan eten, onderweg daarheen iedereen  ff bij langs geweest en gevraagd naar de vangsten. maurice deed nogal geheimzinnig en had het over een dikke meter. waarschijnlijk omdat hij er niet zo goed mee om kon gaan datie nog geen beet gehad had. ;D

de lunche zouden we op een andere stek doen, daar had bram zich al ff verlekkerd met een mooie platbek van dik in de 80/90 maar die rolde er vlak voor de kant af.
terwijl ik druk was met de koffie/bospaddosoep/gehaktballen, deed henk de lotto.
iedereen een prijs, dus niemand met lege handen naar huis.
na het eten snel verder in de hoop dat op dit stuk nolg een paar leuke snoeken op de kant kwamen. na een uurtje hadden de meesten het hier al gezien en zijn verkast naar het stuk van de ochtend. en dan vooral dat stuk waar henk ff lekker tekeer ging met niet opletten. 3 aanbeten gemist. doodzonde maar ja wat doe je er aan als er 5 a 6 man achter je staat?

henk kreeg sms van bram, die had vis 60 cm.wij stug doorvissen maar met 5 man oprij gooien,gooien en nog eens gooien maar helemaal nix. henk krijgt weer sms van bram, die heeft weer vis, deze zal zon 45 cm zijn. dus we hadden een nieuwe koploper met 105 cm.
tegeen 15.00 hielden de meesten het wel voor gezien en hebben nog ff staat kletsen en grote verhalen wissellen. uiteinderlijk maar weer met zn allen verzameld en de prijzen uitgerijkt.

de winnaar:
Bram met 105 cm!(alias de diamanten knop) ;D

op de 2e plaats:
Marc met 73 cm(de grootste van de dag)

op de 3e plaats:
Erikw met 72 cm(tevens de eerste van de dag)


verder hoop ik dat iedereen netzo van deze dag heeft genoten als ikzelf en dat het een geslaagde dag was.
ook wil ik de sponsors enorm bedanken dat zij de mooie en vooral vele prijzen hebben gesponsort.
en euh Henk en Marjan ook jullie heel erg bedankt voor het helpen en organiseren van deze dag.

groeten Henk en Hendri snoektour-team 2011

(ik heb geen foto's dus als degenen die ze wel hebben ze plaatsen zou dat top zijn.)

Wilco

H&H top heren super. Ik heb me goed vermaakt en effectief misschien 1 uurtje gevist en de rest vooral veeeeeel OH heerlijk lekker ontspannen.
Ik heb dus ook niks gevangen maar dat was ook niet belangrijk.
Eric W. gefeliciteerd met het in je schoot geworpen krijgen van de opdracht volgende jaar de Tour 2012 te organiseren. Je hebt vandaag gezien hoe dat moet  ;D ;D ;D

Rossie69

kijk das een leuk stukkie ga ik nog wat foto,s plaatsen meer zullen dr volgen.
mooi verwoord moat.


Sieger

Klinkt weer heel erg goed mannen.. Kon er jammer genoeg niet bij zijn deze keer, maar ga het zeker de volgende keer proberen..

Stukje dichterbij ook deze keer begrijp ik... (Erick...  ::duim::)  ;D


Sieger

HappyFisherman

Quote from: Evert on November 06, 2011, 20:01:36
Bram was vandaag de geluksvogel, al hoewel ook een beetje
de pechvogel.

Die ene.... Baal ik nu wel van! :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

#260







hier onder komt ie dan H3,
DE GROOTSTE LELIJKSTE PLATBEK DIE BESTAAT.....................................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
..
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
ta daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




;D ;D ;D ::proost:: ;D ;D ;D
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri

jammer dat je hem niet weer terug in het water heb gezet, had ik wel van je verwacht maurice. ;)

Rossie69

kieuw greep toegepast ?
of neusgaten greep

;D

Inderk

Hebben jullie Peter trouwens ook gezien?
Hij ging in een zeer elegante pas, als een bronstige Hinde op zoek naar een gewillige bok........
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


dartmayor

Ik met mijn snoekie  ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance:: ::dance::

PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

Inderk

En dan hier de foto's die ik tussen het lullen door gemaakt heb.
















Daar mistte Rossie z'n snoek...... ;D





"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Bert J.

Haha, mooi weer allemaal. Het was dankzij de perfecte organisatie weer een beregezellige dag.
Henk en Hendri bedankt! ::klappen::
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Hilco

busje komt zo , busje komt zo ...........


treintje vliegvissers:


kampenaar

Henk en Hendri ik vond het reuze gezellig vandaag voor mij de eerste keer dat ik met een forum dag mee ging helaas zonder snoek maar toch een top dag ben benieuwt hoe het volgend jaar word? gr Robert/Kampenaar

Arno

Hendri en Henk bedankt voor de goed georganiseerde dag met geweldige catering
ik heb er dan ook dankbaar gebruik van gemaakt.
Heb lekker met een aantal mannen staan OH en ze zo van het vangen afgehouden
maar ik had niet het idee dat er daar iemand problemen mee had
Heren bedankt voor de organisatie en sponsoren bedankt voor het beschikbaar stellen van de prijzen.

Gr. Arno

Rossie69

oke zou alleen plaatjes plakken maar wilde toch even een beetje Die Day ervan maken of de day before.

;D

toen het weer in de lucht hing de toer de moppelt
hier daar over weer geregel.
zelfs sommige die dr eigen al hadden uit genodigd de dag voor de toer,terwijl ik dr zelf bij stond en niet door had :)

streamers binden man was goed op dreef,had er ook zin in en ging lekker het knuppen.

De dag ervoor net als kleine jongetjes,stiekum plakken,ja reclame maken en stickers plakken van het logo,de meeste van ons kennen deze wel ;)
en even langs het water rijden voor,de dieday.





Heb dan wel een nieuwe foon,maar moet ik even kennen en in verdiepen.
dr waren al wat smsjes binnen gekomen van je hebt volk.
nooit gezien tot ik hem uit de jas haalde hahaha.

de Kerstman uit Enschede was geland,en was al druk geweest met dingen uit te delen.

niet veel later,de Knoepert uit Purmerreutel,draaide de poort deur los.
de club was bijna compleet.

dr moest gegeten worden,ja jullie hebben wat gemist was vandaag nog leker hahaha.

eerst even bij kletsen,leut erbij en gaan met die kip.
we hebben verchillende ep maniertjes van inbinden geleerd.
wat ik alweer bijna vergeten ben,wat knuppe die gasten snel zeg.

ook geen wonder dat ze meer als 150 stuks knuppe in korte tijd hhhaha.

Hendri ging op huus an,en dr werd fikkie gestookt.
Peter ging bbq grillen met heerlijke roadkill ;)


Man jullie missen wat hahaha.

Rond een uurtje of half 7 de bel onze visser uit Belgie, was goed aangekomen,
gelijk maar een bakkie pleur aanbieden.
en een plekkie gegeven,om bij te komen.
maar was relaxte,en had nog heerlijke kadoos meegenomen.
top.

peter was onder tussen toch alwel bijna 2,5 uur aan het fikken,maar gecontroleerd natuurlijk whaaa.
wat kan die gozer een bbq bewaken,moest zelfs het potje bokbier bij hem neerzetten buiten.
echte liefhebber,dus

nou kan jullie verzekeren,wat Peetje heeft gemaakt,petje af en werd ook zekers gewadeerd,man wat een vreet vlees was dat whaaa.
Peter super,is heeeeeeeeeeel wat anders als kipkruiden en bakken in boter of olie.

eigenlijk hadden we weer es te veel op te tafel staan hahaha.
maar kip en worst en gevulde kipfillets met kaas en spinazie eerdappels gebakken met sloat,ging dr toch wel in.

was beter ,als een engels ontbijtje hahahha

en de avond ging verder,Marc sloeg met de vuist op de tafel,laat maar es zien hoe jij de ep bind Maurice ?

en hup daar kwam die weer,de vise hoar en glitters.


hoezo afmeten,vingers strepen.

Man Marc,had overal een theorie voor,geweldig.
maar de avond ging verder,en dr werd bok en drop en hapjes gepakt,van oetinger en weet ik het.
ja toch paling en tonijn salade hahahha.

was onderhand al laat tijd om toch even een paar uurtjes te slapen,2 uur smorgens was het genoeg, 1 oortijd.

kwam om half 7 beneden en ja hoor mn schatje had de tafel al gedekt,met ontbijt spul, licht maar deze keer.

8 uur kwam H3 en Nick .bakkie pleur,maar had de mannen al gewekt.
dus ieder was voor de tijd al aan een nico leurken geslagen.

toen ging het vlot,Hendrie moest zelfs nog een jus bereiden,wat hem wel goed af gaat.

en mag je barsten dr zijn altijd nozems die eerder zijn,als de organisatie.

Ieder die er was,maar een mooie Muddler uitgedeeld, van prettige snoektoer ,met een lot nr erop,wat dan later die dag zo over 1 komen met een prijs.
was een mega idee van Hendri,we hadden dus genoeg voor 1 ieder die deelnam.
Hilco heb jij wel je lotnr opgehaald ?

dus gingen we in 1 lange rij op naar het beloofde snoektoer land van 2011

Helaas,ik weer nooit aan  gedacht, aan die rot thermos kannetjes,dus mannen,sorry hiervoor.

aangekomen op de plek,waren de meest fanathieke alweer klaar voor de strijd.
Maar ow, weer was eigenlijk niet echt heel super maar beter als de zaterdag,mooi bewolkt weer guur en droog.
verkeerde wind,maar donders mooi,dat de mensen die zich ook op hadden gegeven,er ook waren, vette opkomst.
Meende al meer als 10 man extra ;)
Bedankt mannen.

Wil toch ook even Mn moatje uut de Voart super bedanken,voor het lekkere eten,helaas nog 5 ballen over hahahha.
soep weet ik niet ,heb ik helaas niks van gehad,maarja die houd ik wel is te goed.


Mn vrouwtje ook zekers en de kleine meid voor hulp als bloemen meisje ;) als aanvoertroepen.

Peter heb het volgens mij al 20 keer de ronte in gegooid,heerlijk je eten,toktok.

Maurice bedankt voor je bind kunsten van het ep inbinden .
En Danny vindt het prachtig,die mooie streamerdoos,gevuld met mooie eptjes voor wat maar wil happen.
bloemetjes en hahahha dropwater,oja bokkies.

Marc,bedankt voor de heerlijke wijn en je eigen brouwsel,super spul :)
en al helemaal dat je hier in het noorden was,top.

Mijn weekend,denk voor de meeste was wel uh mooi.

bedankt mensen,voor jullie opkomst.

Dan mensen namens de snoektoer 2011,zonder jullie was dit niet geweest.






En dan Dyckers ,Muddler ,Maxwell en strike en onze eigen vliegviswereld, Brinkmanplanten
Heel hartelijk bedankt voor de mooie prijzen.

Ze hebben een mooi plekje gekregen.
De nrs`1 2 3

hoezo dikke klitten

Mannen bedankt voor deze vroege zondag :)


8)

En daar gingen de mannen weer heen,moe en voldaan, gespreid over het hele land.


Hendri en Henk










Gert

Ik heb ook genoten van de snoektoer 2011 - en ik was niet eens mee! ;D
Maar alleen de verslagen, foto's  en reacties al.... prachtig!

Groet,
Gert

weerwolf

en er is nog een flimpie onderweg......................het uploaden naar youtube duurt zo lang.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

harlin

Quote from: hendri on November 06, 2011, 19:48:23
dus voor de lunche hadden we al een nummer 1, 2 en 3.
onderweg daarheen iedereen  ff bij langs geweest en gevraagd naar de vangsten.
(ik heb geen foto's dus als degenen die ze wel hebben ze plaatsen zou dat top zijn.)
Van benenden naar boven.
Foto's heb ik wel, kan ze ook plaatsen, maar moet ze nog uitzoeken en een ander model geven als het me niet zint.

Je bent niet bij iedereen langs geweest. :'(


Nr 4 was er ook voor de (soep)ballenperiode. ;D



Heb er 1 gevangen maar mocht er 2 scheppen.  ;D
De eerste die ik opschepte was voor Marc. ;D


Leuk verslag van Rossie.
Ik wil ook wel mijn eigen verhaaltje kwijt,                            maar heb nog even geduld met me aub.
Ook van/voor een ander (prive) nog wat uitwerken :(,   maar heb nog even geduld met me aub.

Of jullie moeten zeggen: plaats ze zo maar.

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.