verd... mijn favo stek bezet. Wat doen jullie met deze stekkenpezers?

Started by sjoerd, October 22, 2014, 21:15:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sjoerd

Wie kent dat niet. Heb je na veel zoeken een schitterende stek ontdekt, kom je er later weer eens terug, is de stek bezet!
Ik heb  hieronder maar even een willekeurig aantal stekkenpezers afgebeeld.Het is wel een ander soort stekkenpezers dan je wellicht in gedachten had. ;D
Geniet ervan zou ik zeggen!



Op stek 1 was het een gegak van jewelste dus maar snel een stukje verderop...


Nou hier was het ook al niet veel beter, met al dat  badderende jongvee



Zelfs met de kajak naar mijn stekje moest ik voorrang geven aan deze dame



OP deze stek kon ik niet eens bij het water komen, wat een ellende toch...



Net onder die takken steeg een mooie vis. Die zal toch niet verjaagd worden
door de duikende ijsvogel?


het kan nog erger, deze ging er zelfs met mijn vis vandoor.



Uhh,een mooi stekkie voor de regenbogen maar ja als deze bruine jongens er liggen. :-[

Zo zie je maar weer, stekkenpezers zijn er in vele soorten en maten! :) :) En dit zijn de minst erge.
gr Sjoerd

merijn1982

Deze zijn de minst erge. Al kunnen ze je plannen ook flink in de war sturen:-)
Tight lines!!

BV

Dan toch liever twee vissers dan één Beer..
Want die twee vissers bijten niet in mijn been

Gerrit59


maurice

Een paar in de pan hakken, een paar verjagen en 1 zitten laten
::bbq:: ::proost:: ::proost::

vliegvisserdorian

Zo zie je dat je toch maar beter in een stadsvijver/watertje kunt vissen ::),3x niks die natuur

Gert

Leuk Sjoerd  ;D

Daarom is er op de Ouderkerkerplas dus een gesloten seizoen van ik meen 15 oktober tot 15 april.


Joost S.

Stekkenpezers wens ik succes en zoek een andere stek. Ik heb veel meer een hekel aan die gasten die je achterna gaan. En elke stap volgen die je zet. Alleen durven ze niet, altijd met veel.... vervelende gasten...


[/URL]


  ;D

goswit

Het is ook overal het zelfde ,  Je zou er bijna gehakt van maken. :)

Mooie foto`s
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Gert

Ja Joost, die koeien ken ik ook.
Staan altijd aan m'n fietszadel te likken. Denken zeker dat het van een dierbaar overleden familielid is gemaakt, maar het is niet eens echt leer. Dom volk ;D

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Joost S.

Ik heb heel die bocht afgelopen en ze liepen het hele stuk mee. Sta je daar met je streamer, haha, dat gaat niet natuurlijk.

Toch is misschien dit wel een heel mooi voorbeeld waarom ik vliegvissen zo mooi vind. Je maakt van alles mee itt in je luie stoel zitten met een feederhengel.

Ene dag een rits koeien als toeschouwer, andere dag een ijsvogeltje, en mooie vissen natuurlijk.

Moet wel zeggen, het zijn maar koeien, maar als je er tussen staat, dan is dat toch wel indrukwekkend. Dacht wel, als ze nu gaan rennen ineens.... Haha... Maar het is genieten hoor.

Leuk topic!

Hilco de Visser

ik heb het niet op die beesten .................... ::hulp::

GJ

Ik vind het vooral heel mooie foto's!
En koeien die in de zomer verkoeling zoeken in het water, typisch Hollands beeld.

HappyFisherman

Prachtig Sjoerd! Afgelopen zomer in Oostenrijk met Sieger midden in de bergen 'last' gehad van Milka koeien :) Achteraf gezien had dat ook een mooi plaatje op geleverd, alleen vergeten te schieten...

Met zulke pezers zit er niets anders op dan dit:
https://www.youtube.com/watch?v=CVS1UfCfxlU
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert

Zoiets Bram?



Foto had ik in juli ook al in een ander topic geplaatst - ging toen ook over stekkenpezers. Hoewel: wij stonden er al, en toen kwamen die anderen erbij. Is dat ook stekkenpezen of is dat gewoon asociaal gedrag?

sjoerd

Quote from: Gert on October 22, 2014, 22:45:08
Ja Joost, die koeien ken ik ook.
Staan altijd aan m'n fietszadel te likken. Denken zeker dat het van een dierbaar overleden familielid is gemaakt, maar het is niet eens echt leer. Dom volk ;D

Er zijn ook mensen die hun auto parkeren waar koeien grazen. Zoals langs bepaalde Ijsselmeerdijken. Met een beetje pech gebruiken ze je auto als schuurpaal of scheitplek! :'(

Sjoerd

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69