Is er nog gevist vandaag?

Started by Willem, November 30, 2013, 22:09:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

FSCHAMP

 ::argh::

Jammer, jammer.  Dit was echt wel een mooie.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Koen

ja, maar elke keer als ik um aanraakte ging die der vandoor. had geen zin op open gehapte handen ... die kreeg ik later van de buurtkat  :-X

hendri

pffff wat een buffel joh, donders jammer dat jullie hem niet konden landen!

MarcelN

meerdere schatten haar richting de 110cm, geloof ik zomaar :-X achteraf had ik een groot Spro net achterin liggen, die kleine klapnetjes van ons werkt hier ook niet mee.

HappyFisherman

Dat die hagenees in de winter bij de kachel vandaan komt!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Gister vier kleine snoekjes van tussen de 40-55 cm en wat lossers en volgers. Vandaag een losser ( net voor ik 'm pakken wilde ) wat volgers en wat staartbijters.. mogelijk voorzichtigheid door de hoge hengeldruk?!?! Iig twee leuke dagen streameren!!
Tight lines!!

Nootjez

Vandaag naar DRB geweest om net als vorig jaar het visseizoen in stijl af te sluiten.

Was heel taai... één gevangen en een vijftal gelost.
Lag vooral aan het troebele water door de uitbreidingswerken die er momenteel aan de gang zijn, kon mijn eigen streamer slechts een 30cm diep zien. Je moet dus al geluk hebben dat je vlieg net voor de neus van de vissen passeert.

Maar als ik Jan zo over zijn plannen hoor vertellen zal het later zeker en vast de moeite lonen!  ::goodjob::

golddigger

Quote from: MarcelN on December 29, 2013, 20:38:45
meerdere schatten haar richting de 110cm, geloof ik zomaar :-X achteraf had ik een groot Spro net achterin liggen, die kleine klapnetjes van ons werkt hier ook niet mee.
Ik schatte de vis op 90-95 cm ::)
En een ieder weet: de grootste vis is de vis die net niet gevangen is :o

MarcelN

Perr, jij vangt té weinig echt grote snoek, ik zie dat zo wat groot is en schatten gaat mij prima af met mijn timmermans oog ;)

Rena

Gevist in de Oslo fjord samen met mijn zoon.
Jami heeft niets gevangen, maar wel zijn nieuwe hengel getest.
Ik zelf heb een bot gevangen aan een ministreamer eigenlijk voor zeeforel, leuk!

Eerst prima weer, later veel wind en regen.
Lekker gevist.

golddigger

Quote from: MarcelN on December 30, 2013, 20:41:01
Perr, jij vangt té weinig echt grote snoek, ik zie dat zo wat groot is en schatten gaat mij prima af met mijn timmermans oog ;)
Da's waar Marcel, ik heb er pas 3 boven de meter  ::)
Verder alleen maar kleine snoek tot ong 95 cm
Daar leek dit snoekje ook op ;D
Dat Koen hem niet dufde te pakken wijst niet direct op een meter+
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :o

MarcelN

Hehe ;D ik snap het wel, je baalt dat het wel eens serieus groot had kunnen zijn als PR ofzo, ikzelf had die nimf eruit gewipt met een tangetje in het water.
Leuke vraag voor hier, hoe groot schatten jullie haar? ::)
We pakken nog wel meer snoeken Perr. eerdaags weer op jacht!

markpiet

Nog maar eens geprobeerd om een snoek(je) te vangen met een marabou streamer hier in Roelofarendsveen. Helaas nog steeds niets gevangen. Wel lekker buiten geweest onder begeleiding van een hoop geknal totdat het ging regenen. Maar ja wie niet gaat vissen vangt sowieso geen vis.


[attachment deleted by admin]
groeten van Mark
><((((0>

Gerrit72


MarkPiet, de gefotografeerde stek ziet er wel 'snoekerig' uit.
Daar zou het wel moeten lukken.

Misschien dat een grotere streamer succes brengt (die op de foto lijkt nogal klein).
Succes de volgende keer!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

wouter veuger

Vanochtend even 2 uurtjes eropuit geweest,wat nieuwe stekken aangedaan in Amsterdam noord.
Het was net alsof ik terecht was gekomen in een of andere heilige oorlog,kolere nog aan toe wat een explosies ::wtf::

Ben maar snel naar een rustig stukkie polder gegaan,maar daar wou het ook niet,ach toch lekker het jaar uit gevist.

Rena

Lekker even op uit met de hengel, beter is er niet Wouter.

Hilco de Visser

ja,    er is gevist vandaag op nieuwjaarsdag;

de snoeken teller staat al weer op 2 ( en een half) 

geef foto's want ik gebruik een lipgripper  om in het water te onthaken ,dus dan weet ik het wel weer  :-X

markpiet

Ik gebruik inderdaad kleine streamers Gerrit. Ik heb alleen maar een hengel aftma 5/6 en met grotere streamers valt bijna niet te werpen. Zeker met die wind van gisteren niet. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon gebrek aan ervaring zijn.
Ik ben van de zomer voor het eerst gaan vliegvissen na een introductiecursus. Bovendien heb ik 2 kleine kinderen en werkt mijn vrouw onregelmatige diensten zodat ik niet zo vaak kan vissen als ik zou willen. Gelukkig vind ik het binden zeker net zo leuk als het vissen. En dat kan ik wel vaak doen.
groeten van Mark
><((((0>

MarcelN

Vandaag nog een snoekje uit een duiker getrokken, gekke beest kwam er zo uit zetten haha, helaas niet op de film :'( dat tie eruit kwam zetten.
Met z'n 3'tjes 4 snoeken en een 40cm baars, niet gek dus, ik had er nog 2 gemist/gelost, jammer weer.
http://www.youtube.com/watch?v=h6tnaijc2Sw

Koen

netjes :) waar had je die baars op?

MarcelN

uhhh ikke niet, maatje op een 3-delig shadje :-X

FSCHAMP

Knap filmpje met een leuk muziekje en niet te vergeten een mooie eendebek.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

merijn1982




hier twee van de vier snoekjes die ik vorige week zaterdag ving ( sorry nu pas tijd om up te loaden. Al heb ik nu door hoe het rechtstreeks van me mob. Kan dus voortaan sneller!! ) en hieronder de streamer die het 'm deed

Tight lines!!

Gerrit72



Ook een mooie kerststreamer, met veel bling bling  :)
Zijn ze gek op.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

eddy

ben net terug, had 2 snoekjes van zo'n 65cm en 4 lossers, al met al een mooie opening van 2014.