Opzoek naar jullie hulp!!

Started by VliegFier, June 02, 2013, 13:28:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VliegFier

Beste vliegvissers!

Als eerst moet ik me even opnieuw voorstellen, ik ben erg lang niet meer actief geweest op het forum en daardor is (denk ik?) mijn account verwijderd .
Mijn vorige account naam was Fier Boom en ben een redelijke tijd actief geweest op dit forum, tot dat ik het helaas te druk kreeg met mijn studie!



Sinds 1 jaar studeer ik aan de Design Academy in Eindhoven, een hele brede opleiding in het creatief denken, vormgeven en uitvoeren van projecten en/of producten.

Afgelopen weken heb ik een onderzoek gehouden naar het visbestand dat in de Dommel zwemt.
In 2006 zijn er 24 verschillende visssoorten aangetroffen in de dommel, deze worden later genoemd.
Een vervolg opdracht aan de hand van dit onderzoek is dat ik een tour/evenement moet organiseren geïnspireerd op dit onderzoek, en dit vast te leggen in een korte documentaire van +- 4 minuten.

Nu wil ik met een groep van +- 15 hengelsporters, de uitdaging aangaan om zoveel mogelijk van deze 24 vissoorten die in de dommel zwemmen te vangen. Om zo veel mogelijk verschillende soorten als groep te kunnen vangen is het van belang dat er als een team wordt gevist en daarom probeer ik vissers van verschillende disciplines bij elkaar te laten komen waardoor we zowel witvis (incl karper) en roofvis kunnen vangen.
Het zou super zijn als we met een zeer gevarieerde groep een hele leuke visdag kunnen plannen!

Nu ben ik op zoek naar enthousiaste vissers die mij willen helpen met dit project te realiseren.
Om er voor te zorgen dat we dalijk niet met 15 vliegvissers langs de dommel staan heb ik een grove planning gemaakt van welke en hoeveel vissers van een bepaalde discipline ik nodig heb.

+- 4 Roofvissers (Kunstaas)
+- 4 Witvissers
+- 4 Karpervissers
+- 4 Vliegvissers

Alles wordt op mijn kosten geregeld. Vergunningen, koffie, wat te eten, en ik ben zelfs bezig met een prijzenpot.

De moment waar op het allemaal moet gaan gebeuren is op de mooie ochtend van Zondag 9 Juni..
Het is helaas erg kortdag, andere opties zijn helaas niet mogelijk ivm de deadlines.

Uiteraard ga ik er niet van uit dat ik op het roofvisforum ook mensen kan overhalen om eens op een andere visssoort te vissen, dus plaats ik deze oproep ook op andere fora zoals Vliegvissers, Carpboard en het witvisforum.

Ben je geintresseerd in deze hele speciale dag, waar we met allemaal, verschillende beoefenaars van eigenlijk dezelfde sport, bijeen komen en ervaringen en technieken uit kunnen wisselen? Laat aub zo snel mogelijk iets weten in dit bericht of via PM! Uiteraard is het ook mogelijk om deze dag als witvisser, roofvisser of karpervisser deel te nemen

Verdere details over de gekozen locatie/tijd/prijzen komen zo spoedig mogelijk

Wordt een hele mooie dag!





Graag hoor ik van jullie 

harlin

Kijk even hier: Tour de OV5! ---<<Nieuwe datum bekend!!>>--- en dan naar de dag wanneer dat  moet gebeuren.  ::)
Zal niet mee vallen om hier vandaan 4 vliegvissers te strikken denk ik.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Bolle

had graag op de Dommel gevist maar ga naar de tour

VliegFier

Bij genoeg animo is verplaatsen naar zaterdag ook mogelijk! Graag laten weten, wordt een mooie ervaring!

VliegFier

Ik zoek nogsteeds dringend mensen! Heeft een niemand zin om een paar dikke ruis en misschien wel kopvoorns te vangen?