Reel verduisterd

Started by RonM, August 03, 2014, 17:27:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonM

Gisteren heerlijk gevist in de Vecht tussen Dalfsen en Ommen. Ik had een fiets met tas geparkeerd tegen een boom. Na het vissen bleek iemand een reel en een vliegviskoker (gelukkig leeg) meegenomen te hebben. Dat is natuurlijk balen. Ik meld dat hier voor het geval iemand iets 'aangeboden' krijgt. Het is een A&M AC Flyreel # 3/4 Gunsmoke. Er zit een witte WF3F lijn op. De koker is groen voor een 4 delige Snowbee Diamond #6, 9 feet.
vliegvissen: een
eindeloze puzzel

weerwolf

ik zeg we schaffen de lijfstraffen weer in

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

merijn1982

Tight lines!!

Plantje

Allemaal goed in de gaten houden! Tip: blijf ook op Marktplaats zoeken!

Bone F

Het gaat zo vaak goed dat je soms onvoorzichtig wordt en dan slaat een of andere onverlaat toe ::grrr:: Ik hoop van harte dat je het terug krijgt.

W3stland

Je woont nog niet in de grote stad neem ik aan?
Hier jatten ze alles wat los en vat zit tot je fietspompje aan toe..
Ik heb altijd alles in mijn rugzak of laat t thuis...
Bij de winkel staat in 25% van de gevallen mijn fietstas open als ik terug kom..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

sjoerd

Dat is goed balen zeg. En dat in ons mooie meestal toch rustige Salland.
Je schreef verduisteren maar het is gewoon diefstal, wettelijk gezien.
Bij verduistering heb je het goed al rechtmatig onder je. Bijv een gehuurde fiets niets terugbrengen bijv.
Nouja, diefstal of verduistering,het blijft kl.... :-[ :-[

Sjoerd

RonM

Op Marktplaats staat hij nog niet. Inderdaad verwacht je dit niet in het mooie Salland. Zeker niet op de plek waar de fiets stond. Langs de kant op een mooie binnendoor-route van Dalfsen naar Ommen (noordkant Vecht). Daar komen hoofdzakelijk senioren op een electrische fiets langs. Het zou toch niet.....
vliegvissen: een
eindeloze puzzel

Plantje

Ja hoor! Die senioren van tegenwoordig net zo goed als het jonge opgeschoten volk!

goswit

Ho ho Plantje je vergeet een groep.  Alles tussen pubers en senioren . ;D ;D ;D.
Inderdaad 55+ moet je niet onderschatten met prolitaries winkelen , gebeurde regelmatig bij mij in de winkel .

Ongeveer 7 jaar geleden inbraak thuis gehad semiprof, video camera gestolen , zie haar op markplaats staan in Utrecht,bel politie in mijn woonplaats ,antwoord ga maar naar utrecht kijken en bel daar de politie maar .Mijn antwoord was, meneer als ik ga kijken reserveer dan maar een hotel voor mij . Het spijt mij meneer we hebben wel wat anders te doen . Dat is Nederland helaas.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

FSCHAMP

Goswit
de politie in België handelt net op de zelfde manier. Ik had zo'n 20 jaar terug iemand, die mijn wagen had geramd op de avondschool. De week erna zie ik de bewuste wagen staan (de lak  hing nog aan zijn bumper), schrijf de nummer plaat op en ga naar het politie bureel. Krijg ik prompt het antwoord, wij hebben wel wat beters te doen dan dit te checken.  Gevolg ik heb zelf voor 250 euro (franchise) kunnen opdraaien. Dus in Belgiê hetzelfde als in Nederland.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Hilco de Visser

welkom in de echte wereld.

gewoon je spullen op/bij je dragen .  fiets op slot en vast aan de ketting.




goswit

Helaas dat is geen garantie voor de fiets. Toen ik in Amsterdam woonde had ik de fiets en de brommer met drie sloten vast gezet aan de regenpijp volgende dag drie sloten op de stoep , aangifte gedaan in warmoesstraat , ja meneer dit is Amsterdam. Twee weken later boodschappen doen zie ik mijn fiets op de Rozengracht staan op slot politie komt fiets ophalen en ik moest hem ophalen op buro . Ik kreeg als antwoord meneer komt u maar over drie weken terug , misschien doen ze aangifte van diefstal en hebben we misschien de dader , Drie weken later fiets ophalen op buro ,fiets meneer welke fiets die groene agent stond achter in de schuur .  Weg fiets .  Na een maand kreeg ik een belletje, een agent had hem geleend hij stond in de weg .Nu zeg ik het heel netjes.  Hoe is het gezegde met die.......vang je ....
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

robby1958

jammer dat een vraag om ergens naar uit te kijken wat gestolen is, ontaardt in de zwarte pieten toespelen aan de politie die het NOOIT goed doet. Ik weet uit 35 jaar ervaring gelukkig beter.

Plantje

Daar ben ik het ook wel mee eens Robby!

goswit

Robby , het spijt mij dat ik je beledigd heb,  Ik geef alleen mijn mening en ervaring.    Maar als je wilt kan ik je wel een pm sturen van de afgelopen 15 jaar misschien denk je dan anders .

met vr gr . Gos
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

robby1958

het was geenszins mijn bedoeling om juist een nieuwe discussie te laten ontstaan.  en nee ik ben zeker niet beledigd oid. ik vind het alleen jammer dat vaak van het onderwerp van de oorspronkelijke vraagsteller wordt afgeweken. Daarnaast weet ik dat sommige mensen best wel nare of mindere ervaring met de politie hebben (gehad) en ook misschien niet het voor hen op dat moment gewenste antwoord of actie hebben ondervonden van de politie.
Als antwoord op de oorspronkelijke vraagsteller: ik zal de komende tijd Marktplaats goed in de gaten houden (in mijn vrije tijd uiteraard). Overigens kunnen we met ons allen veel van dit soort ellende voorkomen goed sociaal gedrag te vertonen en dus bij tweedehands aankopen via internetsites oid altijd goed naar bewijzen van herkomst te vragen. (zonder heler, geen steler).

En nu allemaal op zoek!

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff