Killer bug

Started by henkverhaar, October 08, 2015, 08:08:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

henkverhaar

Ik heb een filmpje gemaakt van het binden van een killer bug (hoe simpel kan het zijn...). Nou nog eens kijken of ik dat filmpje ook hier ergens kan posten of linken, en of er belangstelling voor is...

Mmm. Krijg nu al van Dropbox de melding dat mijn account op slot gaat vanwege excessive bandwidth. Toch maar een andere manier zoeken. Beginnen we maar met Joetjoep:

https://youtu.be/Zq4vzh8KH48

Arie de Vries

Ik krijg een foutmelding. Filmpje niet te vinden, maar dat kan ook aan mijn IPad liggen
Groet, Arie

pepertje

Moet deze geen koperdraad ribbing hebben?
vliegvissen is mooi en leuk iedereen doet het op zijn manier.
vissen is leuk maar moet geen verplichting worden ;)

henkverhaar

Quote from: pepertje on October 08, 2015, 09:01:36
Moet deze geen koperdraad ribbing hebben?

Bij mij niet, but feel free...

jo flyfishing

Mooi filmpje. erg duidelijk.
Ik heb het wel eerst moeten dowloaden. In de browser kreeg ik alleen de eerste 15 seconden te zien.

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

henkverhaar

Quote from: jo flyfishing on October 08, 2015, 09:53:35
Mooi filmpje. erg duidelijk.
Ik heb het wel eerst moeten dowloaden. In de browser kreeg ik alleen de eerste 15 seconden te zien.

Ja, waarschijnlijk omdat ik hem daarna weghaalde... Zie boven. Er komt (hopelijk) een joetjoep link

jo flyfishing

yup. nu lukt het wel.
blijft een goed instructie filmpje  ::goodjob:: .
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Plantje

En deze killer bug doet het goed op?

henkverhaar

Quote from: Plantje on October 08, 2015, 14:21:47
En deze killer bug doet het goed op?

Alles ;)

Maar meer in het bijzonder op ruisvoorn, en met extra verzwaring op vlagzalm. Een discussie over goede (en eenvoudige) vliegen voor ruisvoorn was de aanleiding om dit filmpje te maken. Stay tuned voor anorexic 'poxy buzzer en MP-blob.

Plantje

Top! Voor mij één van de hoofdredenen om juist op dit forum actief te zijn....waar anders krijg je zoveel goede tips voor vliegvissen op de Nederlandse wateren?

wh82

Super! Wat een vakmanschap, weet ik gelijk ook waarom een draaiende vice handig is.

looland

Helemaal top. Ik ben erg fan van dit soort "simpele" vliegen. Ik ga hem zeker proberen op de Hollandse watertjes.

Arie de Vries

Filmpje doet het hier nu ook. Mooi filmpje!
Groet, Arie

Gerrit59

Mooi filmpje Henk!
En inderdaad: hoe simpel kan binden soms zijn....

Gerrit

Beekvisser

Erg goed filmpje Henk. Weer wat geleerd over het gebruik van een roterende vice.
Inspireerde mijn om de killer bug een nieuwe kans te geven.
Heb er even mee gevist net voor het avond eten, paar leuke voorns op gevangen.

Erik

Plantje

Quote from: Beekvisser on October 12, 2015, 21:37:00
Heb er even mee gevist net voor het avond eten, paar leuke voorns op gevangen.

Erik
Gelukkig heb je de komma op de juiste plek staan. Ik las eerst iets anders! :)