Te mooi weer

Started by jo flyfishing, September 26, 2015, 20:54:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jo flyfishing

Te mooi weer om niet te vissen, dus nog eens naar Millennium Lake gegaan.
In gezelschap van een gevederde visser in de windstille periodes met een streamer gevist, met wind en een kabbeltje op het water met een godard sedge.
Ongelooflijk veel lossers gehad op de streamer, en op de sedge, weet niet wat er scheelde.
5 gevangen, zonder lossers zou ik er een 15-tal gehad hebben, en dan spreek ik nog niet van de gemiste aanbeten.
Prachtige aanbeten gehad op de sedge,paar keer te vroeg aangeslagen, paar keer verrast toen ik niet oplette.





"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

MarcelN

 ::goodjob:: maar zien al die forellen er daar zo raar 'obesie' gedrongen uit?
Zo heb ik ze nog nooit gevangen op het OVM, ik zie van die putjes als DRB ook van die rare foto's, daar zijn ze helemaal misvormd ;D
Daar zal ik dus ook nooit komen.

jo flyfishing

Uitzet vis, Marcel. Na de kwekerij alleen natuurlijk voedsel.
Bij uitzet zijn ze 500-600gr of tegen de kg.
Ik schat deze vissen tegen de 1,5kg.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

MarcelN

Ja dat snap ik, dat zijn ze overal, maar het lijkt wel of er iemand nog bergen korrels strooit :-X
Deze ziet er toch anders uit, mooiere staart en grotere bek. Al is het niet de mooiste...

jo flyfishing

Ovm is natuurlijk weer wat anders maar ligt niet in mijn achtertuin.
Vandaag kon ik geen hele dag uittrekken, en om dan bijna 3 uur in de auto te zitten...
Nu 2 uur langer gevist...
keuzes...
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

jo flyfishing

Vandaag nog een vervolgje eraan gebreid







"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain