de kool Heelweg

Started by hilly-billy, May 27, 2014, 23:17:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hilly-billy

vanavond even over internet gekeken en ben hier beland http://www.de-kool.nl/ zijn hier al eens mede forumleden geweest? zoja is dit wat en zag dat er ook een cursus word aangeboden,  is deze 1 daagse cursus wat?? vond de prijs wat aan de hoge kant 97,50 euro of heb je dan ook wat.

maurice

#1
Wil me er niet mee bemoeien maar als je lid word van de Kingfischer zijn er meerdere dagen waar er werplessen worden gegeven.
Lidmaatschap kost rond de 16 euro per jaar voor lid op afstand.
Mogelijk heden om verder te komen veel meer dan een 1 dag cursus.

Maar ook bij de Ruigenhoek kun je cursus krijgen.
Die instructie gevende man is een top gast en weet waar hij het over heeft.

(De Ruigenhoek is ook sponsor van dit forum)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hilly-billy

ok lid worden van de kingfischers zal er eens over nadenken, want op  dit moment is mijn vervoer naar volgens mij kampen?? beperkt  trein en bus dus niet echt ideaal lijkt me kep er veel voor over om naar leuke stekken, workshops etc te gaan. hebben de kingfischers ook een site??

Rossie69


Mike

Ik vind de Kool een super leuk water.
Het zit ramvol met grote forellen, verschillende soorten.
Het is wel een lastig en technisch water waar je vaak wel echt goed moet zoeken.
Als het dan uiteindelijk hebt gevonden kan je een hele hoop mooie vissen vangen.
Daar komt ook nog bij dat je er een leuk en gezellig bar/restaurant gedeelte bij hebt waar je voor een goede prijs lekker kunt eten en drinken.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

ben

Helemaal gelijk Mike, de Kool is prima ::goodjob::

merijn1982

Voor 7,50 per keer kan je ook mee doen aan de werplessen van the kingfisher ( castingfour ) zo hoef je niet gelijk lid te worden maar kan je wel gaan wanneer je kan. Voor een schappelijke prijs!
Tight lines!!

Stephan Oude Nijeweme

Quote from: hilly-billy on May 27, 2014, 23:17:23
vanavond even over internet gekeken en ben hier beland http://www.de-kool.nl/ zijn hier al eens mede forumleden geweest? zoja is dit wat en zag dat er ook een cursus word aangeboden,  is deze 1 daagse cursus wat?? vond de prijs wat aan de hoge kant 97,50 euro of heb je dan ook wat.
De kool is werkelijk Top, fantastische mensen die je graag helpen.
Ik heb eens een 360° opname gemaakt met mijn videohelikopter, hier de link.

http://www.son-horses.com/Video%20Site/360%20Projects/De_Kool_Heelweg/De%20Kool.swf

Ik vindt de Kool echt super om te vissen.

Veel succes mocht je er heen gaan.

Groeten Stephan
Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

Mike

EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

hilly-billy

sorry voor de late reactie, wat een mooie opname vanuit de lucht dit geeft een mooi beeld hoe het eruit ziet, ga ik zkr nog wel heen.

hilly-billy

Quote from: merijn1982 on May 30, 2014, 16:36:34
Voor 7,50 per keer kan je ook mee doen aan de werplessen van the kingfisher ( castingfour ) zo hoef je niet gelijk lid te worden maar kan je wel gaan wanneer je kan. Voor een schappelijke prijs!

lid worden op afstand heb ik geen problemen mee want ook als je lid bent kan je gaan wanneer je kan, ben nog beetje aan het orienteren.

Twan

Ik ben alweer enige tijd niet geweest (ruim een half jaar), maar hoe staat het met de kool?  I.v.m. met de jaarlijkse leegvisdag. Kan hier iemand iets over melden die recent is geweest?

Over 3 weken is daar het Nederlands Kampioen Vliegvissen op forel 2014 en dan wordt er die dag vis uitgezet. Misschien is er daarom nu minder vis uitgezet haha ik weet het niet  ;)

Ik twijfel namelijk om er van het weekend te gaan vissen.

Gr Twan

FSCHAMP

Is al het water dat je ziet viswater of beperkt het zich tot één van de plassen?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Twan

Quote from: FSCHAMP link=topic=8457. .msg136795#msg136795 date=1412281887
Is al het water dat je ziet viswater of beperkt het zich tot één van de plassen?

Is allemaal viswater, maar dit zijn ook karper of dobber vijvers. Op die luchtfoto is het water erg hoog. Alles wat rechts aangrenzend is aan de ronde vijver is Fly only. Zie ook deze afbeelding http://www.totalfishing.nl/upload/images-cmx//vb16/H3.jpg

Twan

Als niemand wat nuttigs kan zeggen, dan gaan we zelf maar weer eens een kijkje nemen...

vliegvisgek

vandaag effe op de kool kijken op de grote vijver of we wat kunnen vangen latersssssss

Twan

Ik hoop dat je dit nog leest, want er is vandaag een wedstrijd bij de kool. Je kan NIET vissen op de grote vijver. Ik was er gister nog..

vliegvisgek

weet ik twan ik deed mee hahah maar dank je voor oplettend heid he

Twan

hahah oké. jouw bericht kwam bij mij over alsof je het 's morgen besloten had om daarheen te gaan. Wie was er eerste en welk team heeft er gewonnen?

vliegvisgek

de kool had 10 vissen meer en eddie p heeft gewonnen had 2 vissen meer als mij  ??? ???