Vliegvisbeurs Charleroi ( roselies )

Started by Canadian_Streamdance, December 30, 2012, 16:01:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wie gaat er naar de vliegvis beurs 26/27 januari 2013 cherleroi ?

Jip ik ben van de partij !!
14 (32.6%)
Nog nooit van gehoord ?
9 (20.9%)
Zou wel willen maar is te ver rijden...
12 (27.9%)
Ik sta daar met een stand! ( sponsoren )
1 (2.3%)
Nee kan helaas niet gaan..
7 (16.3%)

Total Members Voted: 43

FSCHAMP

Dat is sneu en echt spijtig Maurice, want ik vind het een zeer goede beurs.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Raymond

Ja zonde kerel, in ieder geval beterschap...
::wtf::

Jan Damman

Even een bakje koffie en dan met vismaatje Henk ( Doema ) richting Charleroi.  ;D
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Raymond

Ik vertrek rond 10 uur in die richting... :D
::wtf::

vinfoto

Ik ben gisteren geweest. Leuke beurs....moest wel ver weg parkeren maar een lekkere wandeling niets mis mee. Paar leuke spullen gescoord oa een reel en een nieuwe lijn.

FSCHAMP

Yep, ik ben er ook geweest en heb nog enkele mooie aankopen gedaan nl. 2 mooie saddles voor een schappelijke prijs.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Raymond

Was een erg gezellige beurs. En ook ik heb toch maar weer een en ander aangeschaft, wat mooie cdc, enkele klosjes bindgaren, wat zakjes dubbing en een paar "gadgets". Heb mezelf toch aardig onder controle kunnen houden... ;)
::wtf::

DavidS

opnieuw op 30 en 31 januari 2016 van 9.30 tot 18h en inkom is gratis

DocSalmo

28 en 29 januari 2023 is er wéér de vliegvisbeurs in Charleroi. Ik hoop daar toch enkele vliegvisvrienden uit Nederland tegen te komen ondanks de verre afstand.

Het belooft een topbeurs te worden als ik de lijst met standhouders zie! Alvast veel indrukwekkender dan de beurs in Putte vorig jaar...