Our Millenium lake

Started by jo flyfishing, September 03, 2016, 23:04:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jo flyfishing

Dit jaar eindelijk op het stuk van de Our geraakt dat door Millenium Lake gepacht wordt.
De vrij lage water stand en de massa kleine vis maakten het er niet makkelijker op.
De dag begon hoopvol met een vlagzalm



Dan kwamen massa's kleine visjes al dan niet vals gehaakt...




Gelukkig waren er toch ook nog een paar mooi gekleurde forellen





Dan zag ik een eindje verder iets 'head and tail'-en. Iets meer lijn afrollen en een verre worp leverde een mooie kopvorn van 50cm op.



Na dat die terug was gaan zwemmen zag ik in onder een overhangende boom gouden schimmen. Barbelen, en niet weinig.  Snel een grote segde aan de leader punt en daar een lichtjes verzwaarde red tag  eronder.



De school barbelen bleef ter plaatse en was blijkbaar niet verontrust door de tijdelijke afwezigheid van een collega, toch was dit de enige die ik kon strikken.

Het was tevens de laatste noemenswaardige vangst van deze mooie dag.





"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Raymond

Een heel mooie visdag, lijkt me zo. Ook mooi scherpe foto's van de vissen...  ::goodjob::

::wtf::

sjoerd

Ik zie alleen maar kruisjes ipv fotos!!!

jo flyfishing

hmmm. in internet explorer heb ik het ook. in Chrome niet.
Fotos staan op google photo(vroeger picasa) en ze zijn aan het rommelen met de functionaliteit.
Zal even moeten uitzoeken.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

jo flyfishing

Hopelijk nu wel fotos.
Quote from: jo flyfishing on September 04, 2016, 10:46:12
hmmm. in internet explorer heb ik het ook. in Chrome niet.
Fotos staan op google photo(vroeger picasa) en ze zijn aan het rommelen met de functionaliteit.
Zal even moeten uitzoeken.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>