Tien jaar forum!

Started by HappyFisherman, March 25, 2016, 22:41:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

goswit


Gerrit gaat iets te snel.  :)

Hoop dat de eigenaar -direkteur - grootaandeelhouder van dit forum de hr Bas , vandaag de oprichtingsdatum zal/wil geven. :) :)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

wh82

Spanning stijgt.. wordt er al proefgedraaid met de molen?  8) 8)

Gerrit59

Is er wel een onafhankelijke jury bij aanwezig?  :)

Gerrit

Rossie69

ouwe lulle forum en BINGO

wh82

Op de foto staan:
3. Mr.Proper
4. Anglerton
5. Peter
14. Hendri
15. Plantje
24. Nootjez
25. Chaisedieu
35. Peterf
40. Willemkts
56. MarcoB

Alvast gefeliciteerd :D

Plantje


Gaapstengel


Nootjez


HappyFisherman

#108
Heren (en dame). Zoals vermeldt is de trekking van ons tweede lustrum Bingo (+/- 1 jaar...) vanmiddag onder toeziend oog van beveiliger Youri voltrokken. Eerst zijn de prijzen op willekeurige volgorde gezet, waarna daar nummertjes aan zijn gekoppeld. De uitslag is als volgt:

Prijs 1 Happy Needle Hout
Nummer 25, Chaisedieu

Prijs 2 Muddler tegoedbon
Nummer 40, Willemkts

Prijs 3 Snowbee XS vliegenlijn van Megafish
Nummer 24 Nootjez

Prijs 4 Muddler tegoedbon
Nummer 3 MrProper

Prijs 5 Loop vliegendoos inclusief vliegen van Herman
Nummer 15 Plantje

Prijs 6 Happy Needle resin
Nummer 5 Anglerton

Prijs 7 Snowbee classic vliegenlijn van Megafish
Nummer 56 Marco B

Prijs 8 Muddler tegoedbon
Nummer 4 Peter

Prijs 9 Vier uur vrij vissen bij de Ruigenhoek
Nummer 35 Peterf

Prijs 10 Verblijf op Camping Kyllburg
Nummer 14 Hendri

Alle winnaars van harte gefeliciteerd met jullie prijs en de rest bedankt voor het meespelen. De prijswinnaars worden dit weekend via persoonlijk bericht benaderd om het bezorgen/uitwisselen van de prijzen mogelijk te maken.

Zonder sponsoren zijn deze leuke acties niet mogelijk, een bijzonder dankwoord daarvoor:
Bedankt!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

peter

Ten eerste Forum van harte gefeliciteerd met het jubje.

Ten Twede Bram top geregeld deze Bingo .

Ten derde de Sponsors ,Mudler,Hans :Camping Kyllburg ,Roger: Forelvijver De Ruigenhoek ,Rick en Huyen :Megafish,bedankt voor de mooie Prijzen .

En Yoepie dat ik ook wat gewonnen heb .
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

mrproper

#110
Yes ,hartelijk dank

En natuurlijk onze sponsors hartelijk dank voor de beschikbaarstelling van de mooie prijzen

Top

peterf

#111
Quote from: peter on April 01, 2016, 16:01:06
Ten eerste Forum van harte gefeliciteerd met het jubje.

Ten Twede Bram top geregeld deze Bingo .

Ten derde de Sponsors ,Mudler,Hans :Camping Kyllburg ,Roger: Forelvijver De Ruigenhoek ,Rick en Huyen :Megafish,bedankt voor de mooie Prijzen .

En Yoepie dat ik ook wat gewonnen heb .

Ik sluit mij helemaal aan bij Peter.
Alle betrokkenen bedankt voor de inzet en de ter beschikking gestelde prijzen.
Van de door mij gewonnen prijs zal ik zeker gaan genieten.
Peterf

Herman

Hey Plantje
Heb je via PB je adresgegevens? Kan ik de doos naar je toesturen.
Herman
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

obi-130

Ten eerste Forum van harte gefeliciteerd met de 10 jaar ::proost:: ::verjaardag::

Bram top geregeld deze Bingo . ::goodjob::

Sponsors ,Muddler,Hans :Camping  Roger: Forelvijver De Ruigenhoek ,Rick en Huyen :Megafish,bedankt voor de mooie Prijzen . ::goodjob::

en alle winnaars van de bingo ook nog gefeliciteerd  ::proost:: ::proost::



jo flyfishing

Proficiat voor het forum en de mensen die het doen (en deden) draaien.
Op naar de volgende 10 jaar.

Prachtige actie om dit te organiseren, knap van de sponsors om dit mogelijk te maken.

::KOOL::
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Rossie69

Mensen gefeliciteerd

Bram Mooi wark heur
heb je weer leuk gedaan.

Sponsoren bedankt.


Joost S.

Hmmmm..... Ik was vol zelfvertrouwen. Helaas.... Maar het scheelde niks.... ;-).


Iedereen gefeliciteerd met de prijzen en het forum. En sponsoren, bedankt voor al dat moois.

Fijn weekend!

::goodjob::

Floor

We mogen weer trots zijn op "ons" forum!

Hulde aan de sponsoren en organisatoren,
Gefeliciteerd aan de winnaars en voor alle bejaarden die deze ronde niet gewonnen hebben, over 10 jaar weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

willemkts

 ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: heren /dames alle van harte met het 10 jarig bestaan van het forum
en mijn dank gaat uit naar de mensen die de bingo hebben georganiseerd en uiteraard ook de sponsors
ik ben 1 van de gelukkige die een super waardebon van € 20,- heb gewonnen ik zal hem zeker goed gaan besteden want vliegvissers hebben nooooooit genoeg spullen thanks :) :) :) :) :) :) :) :) :)

anglerton

Als eerste het forum gefeliciteerd

Natuurlijk Bram bedankt voor het organiseren.
Sponsors bedankt voor de prijzen.

TOPPIE ik zit bij de winnaars  Yes!!!

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

::new::

Plantje

Ik ben ook blij met de gewonnen prijs. Top dat jullie dit opgezet hebben jongens!

En ik ben ook ERG blij met het forum. Het is een vraagbaak, babbelbox enz waar we het met zijn allen erg leuk hebben. Natuurlijk is er wel eens wat wrijving, maar dat hoort in een gezonde relatie! Op naar de volgende 10!

BV

Ik vertrouw(de) die Bram voor niks  :)
Blijkt het toch een goeie gast te zijn!

Gefeliciteerd aan de winnaars en alle forumleden!

Marco B

Ik dacht echt even dat mijn konijnengelukspootje kapot was, want ik had niets in de loterij op de vliegbinddag in januari. Maar na een paar keer hard op de tafel meppen, doet ie het blijkbaar gelukkig weer :).

Mannen proficiat met het jubileum. Mooi om te zien dat het, ondanks dat er soms een beetje gekrakeel is, toch altijd weer op een goede manier kan worden opgepakt.
En uiteraard ook Bram en sponsors dank voor het organiseren en bijdragen aan de feestvreugde.

Op naar de volgende 10 jaar!!
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Gert

Gefeliciteerd alle leden met dit heugelijke feit, en 10 leden in het bijzonder met de mooie prijzen.
Dank aan de organisatie, de sponsors en iedereen die het mogelijk heeft gemaakt (om te vieren) dat het forum al zo lang bestaat - 9 of 10 jaar maakt niet uit, ik kijk niet op een jaartje.

Arie de Vries

Mooi positief topic met toch dik zestig deelnemers. Organisator en sponsors bedankt.
Groet, Arie