Welkom vliegensvlug

Started by Vliegvissers.nl Team, April 15, 2019, 14:03:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo vliegensvlug welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


vliegensvlug

Een korte introductie: ik ben Fabian, een 25-jarige import-Hagenaar die sinds korte tijd het vissen weer heeft opgepakt. Intussen ben ik gegrepen door het vliegvissen en ben ik met veel enthousiasme een werpcursus aan het volgen bij de heren van de 's Gravenhaagse Hengelsportvereniging en heb m'n eerste vliegenlat (A&M Kupa #5 setje) aangeschaft.

Ik heb al flink wat meegelezen maar hoop hier nog meer op te kunnen steken en m'n vragen kwijt te kunnen!

Herman

Welkom en veel plezier op t forum!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gerrit59

Welkom op dit forum!

Gerrit

FSCHAMP

 ::welkom:: hier op het forum en nog veel leesplezier
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

ov

hey Vliegensvlug, denk dat we dan de cursus samen gedaan hebben! ben jij er de 12de ook bij voor het dagje vissen?