Yes! Weer vis!

Started by Plantje, May 08, 2011, 23:10:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

Eindelijk weer eens gaan vissen! Lekker in Zwolle Zuid. Er was veel activiteit!

Na het één en ander geprobeerd te hebben een stuk of 5 visjes gevangen. Hele kleintjes. Alvertjes volgens mij. Tot max 15 cm. @Hendri: De hengel is ingewijd en hij is PRIMA! Als reel heb ik een reel van een oom van me gebruikt. Die had mijn broer gekregen, maar hij gaat te weinig vissen, dus kan ik hem nu hebben. Ik heb wel het idee, dat de lijn nog een keer ingevet moet worden, want het voelde allemaal een beetje stroef.

Wat wel jammer was is dat ik een hele school karpers of brasems (kon het niet goed zien) regelmatig langs zag komen. Af en toe hing er eens een op de kop in het water. Ik heb echt VEEL verschillende vliegen en nimfen aan de lijn gehad, maar het kon ze NIET bekoren! Toch nog eens een keer goed in duiken. Ik heb echt nimfen voor de snuit van die beesten langs laten gaan, maar ze hadden er GEEN zin in!

Maar ik heb weer gevist en ik heb wat gevangen! :)

hendri

de lijnen ff goed met een sopje schoonmaken wil ook wel eens helpen.
mooi datie je bevalt hoor.  ;)
tja brasems, de ervaring die ik met brasems heb is dat ze erg eigenwijs zijn volgens mij. ;D

christianvt

Dat is altijd jammer dat de grote dan net weer niet willen bijten..... Maaaar toch vis gevangen :D