Vliegbind demo's Roosendaal

Started by Troutbuster, November 21, 2012, 16:22:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Intussen is de 1e workshop bij Megafish Roosendaal achter de rug en met succes!

De 2e in dit najaar staat alweer voor de deur

29 november as. vanaf 17:00 uur ben ik weer aan de gang in de zaak aan de St Josephstraat 12 te Roosendaal

Op het programma staan vlokreefjes in allerlei maten en varianten

Materiaal wordt volledig gratis ter beschikking gesteld door Megafish!

Wellicht tot de 29e

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Broeders,

as vrijdag zit ik vanaf 15:00 uur weer bij MegaFish in de winkel in het kader van de laatste 2014 workshop.

Op het programma staan PT en HE nympjes, daarnaast is er ruimte voor allerlei patronen

Zoals gebruikelijk vrije inloop, geen aankoop verplichtingen en alle bind materialen worden door MegaFish ter beschikking gesteld.

Voor koffie en een versnapering wordt gezorgd!

Wellicht tot vrijdag?

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Broeders!

Het was gisteren weer een geslaagde en gezellige dag aan de zaak bij MegaFish te Roosendaal.

Een leuke opkomst en veel belangstelling van jeugd tot gevorderden









De grote verassing was dat "Good Old" Peter Elberse aanwezig was en prachtige Snoekstreamers uit zijn vice toverde (foto's volgen)

Kortom een geslaagde dag die zeker weer voor herhaling vatbaar is in de binnenkort rigoreus verbouwde zaak van MegaFish.

Ook de moeite waard om te vermelden is, is dat het producten gamma van Elbi (Peter Elberse), grotendeels verkrijgbaar zal zijn bij MegaFish in de nabije toekomst

Op naar een mooi 2014

Gr

Jan



"Petri Heil"


Jan Damman

Mooi om te zien dat er zoveel belangstelling voor is Jan, weet je in ieder geval waar je het voor doet. ::duim::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gerrit72



Jan, dat ziet er weer geweldig uit!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Team

goed werk Jan, ik ben trots op je, gericht op de jeugd, zouden ze landelijk moeten uitrollen, zoiets mooie taak voor VNV
NUNC  AUT  NUNQUAM