Hoe ga je klanten om??

Started by Bone F, January 03, 2012, 11:33:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bert J.

Als je even googled, kom je meer mensen tegen die problemen met deze webshop hebben.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Plantje

Ja Gunther, daar zit wel wat in. Misschien even opletten of een webshop het Thuiswinkel Waarborg heeft. Maar dat is als het kalf verdronken is....om maar in de spreekwoorden te blijven ;)
Jammer, dat ze de telefoon niet opnemen en verder niet reageren! Deze winkel zal waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn!

Quote from: speycast on January 14, 2012, 00:32:46
QuoteIk denk dat dit nu net het soort van acties is die je wil vermijden op een forum

nou ik denk dat dit soort Akties juist breed uitgemeten moeten worden op forums

stil houden dupeert  vele mensen 

dus ook enkele van je mede forum leden  waar jij  wel voor op dit forum komt

verkomen is beter dan genezen is het spreek woord toch
Nee, het spreekwoord is "voorkomen is beter dan genezen" ;) Maar dat is een kleinigheidje!

Quote from: speycast on January 14, 2012, 00:32:46
of ben jij meer  van je kop in het zand steken  spreekwoord  ;)
Nee, als je het zo stelt moet ik je daar wel gelijk in geven. Het kan inderdaad heel waardevol zijn om medeforummers te waarschuwen voor "oplichters" en dit lijkt wel heel erg die kant op te gaan. Ik denk wel, dat het hier nog steeds meer onvermogen dan onwil betreft. Ze zetten even snel een webshop op en voordat ze het weten kunnen ze de beloften niet waarmaken! (Daar moet je ook mee om kunnen gaan!)

Dus: ja, je hebt wel gelijk. Enige kanttekening die ik wil plaatsen is dat sommige mensen na één enkele teleurstellende ervaring een (web)shop helemaal kapotmaken. En dat moet je denk ik vermijden. Maar zoiets is meer aan de admins van dit forum. Als zij het idee hebben dat iemand dit forum gebruikt/misbruikt om een persoonlijke vete tegen een winkelier uit te vechten zullen ze daar wel een stokje voor steken.

Plantje

Precies. Nu snap ik best dat dat voor Gunther niet te doen is. Als je er meer dan 300 km voor moet rijden :S

Gunther

Eindelijk de doorbraak na nog weer onnodig en ongeloofwaardig heen en weer gemail en na 47 dagen is het geld uiteindelijk teruggeboekt.
Opgelost hoop ik.

Plantje

Als het geld terug geboekt is lijkt het me inderdaad opgelost... Toch?