vliegvisplekken in de buurt van Venray

Started by devliegvisser, August 27, 2013, 14:33:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

devliegvisser

Weet iemand ook wat plaatsen in de buurt van Venray waar je mooi kan vliegvissen (en wat kan vangen)?

gr,

devliegvisser

Jaspero

Het eerste wat bij mij opkomt is de maas. Maar die ligt wat meer richting venlo.

Plantje

Nou... als je vanuit Venray naar Wanssum gaat ben je ook zo bij de Maas! Of bij Geijsteren anders. Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe de visstand is in de beek van Meerlo naar Wanssum, maar qua visserij lijkt het me wel mooi.
En de Geijsterse beek dan?

Maar je kunt ook helemaal de andere kant uit gaan richting Griendsveen. Als je aan het einde van de Timmermansweg (IJsselstein uit) net voordat je het spoor over gaat het Defensiekanaal eens probeert kun je wellicht achter de stuwen leuke snoek haken! Ik heb er in ieder geval ooit (was ik nog een jochie) een grote volger gehad!

En anders met een bootje Griendsveen zelf in.

En de beek bij de Spurkt?

Nadeel is dat ik je helaas nauwelijks iets over visstand kan vertellen. Alleen de melding dat het me mooie watertjes lijken. Woon je daar in de buurt dan? Of ga je er op vakantie?

rover

Bij Sambeek en Boxmeer heb je verschillende plekken, op welke soort wil je het gaan proberen?