OVM in de winter

Started by Philip, December 22, 2012, 22:36:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Philip

We hebben weer een nieuw verslag online staan, OVM in de winter.

http://www.0031flyfishing.com/flyfishing-articles/winter-at-the-lake/

veel plezier groet Philip


Philip

#1
reëel zijn we zeker maar helaas kunnen we dat niet van jou reactie zeggen. Met teksten als muil ................ ::wtf::

Het klopt wij proberen zo goed mogelijk met de vis om te gaan maar dat is normaal toch! Ook al hebben we een site om het vliegvissen een beetje te promoten we blijven mensen en vissers. Dus als er dan even kort vanaf de loswal gevist word op een moment dat er geen duikers zijn is dat tegen de regels, sorry hier voor. Maar als zo vele vissers soms even hun geluk daar proberen omdat ze net even sneller klaar waren tijdens de break is ons dus ook niet vreemd.

groet Philip

PS na het haken van de vis zijn we meteen naar het toegestane deel gelopen

Philip

Rob man doe rustig ga vissen

MarcelN

Nou nou nou kalm aan zeg, relaxxxx. Volgens mij kunnen we ons beter concentreren op een schildersbus die in de avond aan de Oostvoorne kant parkeerd om vervolgens wadend naar het natuurgebied(Z-O zijde) te gaan gewapend met wormen en breekstaafjes. De lange gast met lang haar en tandloze muil zouden we eens moeten betrappen met wat knuppels......hij vangt serieus de grotere 'bows' om ze vervolgens bij een restaurant af te leveren ::wtf::
Maar let op, ze zijn met z'n 2'en, 1 junk op de uitkijk! Dus 2 bodybags meenemen ::agree::
Een keertje op de steiger....pfff, dan had je er 12April'12 moeten kijken, de nieuwe lading lag er net in en ze stonden ze er direct weer uit te hengelen :-\
Maar het is bekend dat er altijd een paar saiblingen bij de steiger of boot liggen, geniet ervan en laat ze liggen, die loeren op die stekelbaarsjes in het hoekje, mooi gezicht altijd! Ik moet bekennen dat ik het in het begin ook eens heb gedaan met een droog vliegje toen ik ze daar zag stijgen die uitzettertjes, maar dat was puur nieuwsgierigheid als beginner, het eind omlopen om ze te 'landen' vond ik al snel onhandig en niet goed voor de beestjes, niet meer doen dus!

drefter

Ja dit kan je verwachten als je een ander regeltjes probeer op te leggen.

Koekje van eigen deeg zullen we maar zeggen.

Gr Martin

Team

Quote from: speycast on December 23, 2012, 01:32:06
ach ja heilig als de .... maar ondertussen    dit zijn dus de regelboys van  0031

jep die zelfde die zeggen als je niet met in hun ogen juiste hengel vist dan zien we liever dat je niet meer komt op de RB

volgende keer misschien duwtje geven als ze  weer op steiger vissen ;D

ach ja de mensen die zo hard gillen en roepen  en boven de mensen uit willen steigen  vallen van hun  voetstuk  ::ban::
zondags vooraan in de kerk en alles is doorde weeks georloofd

PS: moesten naar toegestane deel lopen met schepnetje zonder steel kan je vanaf steiger of loswal geen vis landen

Zondags vooraan in de kerk en alles is doorde weeks geoorloofd???
Zo ken ik er nog een
Als je zonder zonden bent smijt dan de eerste steen.

Het is kerst mensen lief zijn voor elkaar, ik vind het een mooi verhaal van de jongens.
Er zijn ook streken in nederland, daar kun je als meisje maar op een manier maagd blijven,

Je moet harder kunnen lopen als je vader, en harder kunnen lopen als de politie
NUNC  AUT  NUNQUAM

Jasper

Als je zoveel spookrijders ziet, ben je zelf misschien wel de spookrijder .
Hou eens op met zo op de man spelen, je ziet groepjes en vriendjes die er niet zijn en scheert ze.met z'n allen over 1 kam. En nu hebben ineens de moderators ook nog eens alles fout gedaan? Tsja, waar zouden die jongens eigenlijk voor zijn op zo'n forum. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, want het is het niet waard.

Quote from: speycast on December 23, 2012, 12:51:46
maar wie bij de likoe bende  of de 0031 bende hoort mag alles doen waar ze andere voor waarschuwen

ik krijg hier op dit forum ook het gevoel dat er 1 mod is die bij de bende  hoort

Nootjez

Is hier net een bende kleine kinderen...

Stop toch met roepen en ruzie maken en ga vissen

Raymond

Aan de personen die hier actief aan de discussie deelnemen: allereerst, discussie voeren mag over meningsverschillen maar wordt het persoonlijk dan is de discussie niet meer het onderwerp. Ten tweede, zouden jullie het taalgebruik s.v.p. netjes willen houden? Woordgebruik als muil en lullo hoort hier niet thuis.
Verder wil ik jullie vriendelijk willen verzoeken om je emoties even te laten bezinken voordat jullie een antwoord posten. Dan blijft het allemaal iets objectiever. En, het is echt niet verplicht overal je mening op te moeten geven hoor.

Ik heb er vertrouwen in dat jullie hetgeen ik hierboven heb geschreven zullen respecteren. Dan hoeven er ook geen mods in te grijpen doormiddel van slotjes, pm's en dingen te verwijderen. ;)

M.v.g.,
Raymond
::wtf::

Raymond

Aan de personen die hier actief aan de discussie deelnemen: allereerst, discussie voeren mag over meningsverschillen maar wordt het persoonlijk dan is de oorspronkelijke discussie niet meer het onderwerp. Ten tweede, zouden jullie het taalgebruik s.v.p. netjes willen houden? Woordgebruik als muil en lullo hoort hier niet thuis.
Verder wil ik jullie vriendelijk willen verzoeken om je emoties even te laten bezinken voordat jullie een antwoord posten. Dan blijft het allemaal iets objectiever. En, het is echt niet verplicht overal je mening op te moeten geven hoor.

Ik heb er vertrouwen in dat jullie hetgeen ik hierboven heb geschreven zullen respecteren. Dan hoeven er ook geen mods in te grijpen doormiddel van slotjes, pm's en dingen te verwijderen. ;)

M.v.g.,
Raymond
::wtf::

Raymond

Nee Bert, nog geen pb gehad..., zou die nog komen dan? ;) Ik ben gewoon vanaf de zijlijn mee aan het lezen.

Het gaat mij er niet om om een discussie te stoppen of personen monddood te maken maar om de discussie in goede banen te leiden. Ik vind 'm namelijk ook wel interessant zolang hij fatsoenlijk blijft. Daarom mijn verzoek.
::wtf::

Raymond

Er is een verschil tussen iets begrijpen, iets niet begrijpen en iets niet willen begrijpen... 'Grote muil' = 'grote bek' = bijvoorbeeld in netjes Nederland 'grote mond'.

Ik verzoek jullie netjes Nederlands te gebruiken anders zal ik toch moeten ingrijpen en dan zullen er in plaats van één verkeerde mod er ineens twee verkeerde zijn... ;)

Nogmaals, ik vertrouw op jullie en nu s.v.p. weer terug naar de 'echt duscussie' want we dwalen af. ;)
::wtf::

Raymond

Dan houd godv... jullie grote bek dicht en ga terug ontoppic  ::vinger:: !!! Beter zo??? ;) Nee, ikzelf ben niet roomser dan de Paus, ik heb helemaal geen teer zieltje en ik kan echt wel tegen een stootje. En ook ik ben er goed in om sommige regels te overtreden. Maar ik ben er helemaal niet op uit om iemand 'z'n bek te snoeren'... Sterker nog, ik wil me helemaal niet met sommige dingen bemoeien.

Daarom gedraag jullie je s.v.p. als volwassen mensen en ga de discussie op een nette manier aan. Ik begrijp heel goed dat als je een bepaalde stelling plaatst je keiharde reacties kunt terugverwachten. Ook ik heb een hekel aan hypocriet gedrag en ik kan me de discussie over de hengelklasse op de RB ook nog goed herinneren. Ook ik stel grote vraagtekens bij sommige regels. Iemand die niet kan drillen gebruikt de power van een zware hengel ook niet op de juiste manier...

Maar goed, dit is mijn boodschap vanuit de functie als MOD en voor de rest wilde ik me eigenlijk niet met de discussie inhoudelijk bemoeien.

Allemaal fijne feestdagen!
::wtf::

Raymond

Ik begrijp hem Bert en Rob, het is op zich ook helemaal geen probleem hoor.  ::agree:: Geloof me, ik vind dat er ook best wel wat gezegd mag worden hoor maar soms worden de emoties te sterk en wordt een disussie persoonlijk met als gevolg dat we voorbij gaan aan het doel van dit forum... En dan mondt het uit op een ordinaire ruzie waar het forum zelf niets aan heeft.
::wtf::

Team

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om VIP achter jullie naam te kunnen zetten???? ;D ;D ;D ;D ;D ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Plantje

Over het wel of niet op de vingers tikken van mensen als ze bij de Ronde Bleek de regels overtreden kan ik niet meepraten.

Wel ben ik het met de kanttekening die Rob en Speycast plaatsen eens. Iedereen overtreedt wel eens een regeltje, maar als je dit doet om een mooi verslag te maken is dat wel dubieus. Als je een website over vliegvissen hebt denk ik dat je je moet realiseren dat je daarin ook een voorbeeldfunctie hebt. Het zou beter zijn uitgerekend het overtreden van regels niet op te nemen in een verslag wat je zo op het wereld wijde web plaatst.
Vooral het punt van Rob vind ik wel sterk: als maar genoeg mensen dit doen mag er op den duur helemaal niet gevist worden op het OVM en dan verpest een klein deel het voor de rest. Dat zou jammer zijn! Het is super dat we een dergelijk water gewoon in de vispas hebben! Koesteren zou ik zeggen!

R.S.N Flyfisher

Leuke topic wordt dit..

Jongens jullie meningen zijn nu gegeven, door de vele forumleden geslikt/geaccepteerd.
Discussie is altijd goed, maar dit wordt wel heel kinderachtig... kom op wtf

Ron-O

HEE Raymond, ik lees ook mee aan de zeikkant, maar Rob en Spey hebben absolut wel een punt, het zijn altijd deselfde zeikers die over een ander wat hebben, en zelf graag in het maanlicht staan, zodat de handjes niet gezien worden. Het andere is als wij iemand zien die stropperij uitvoerd moet je ook flink zijn om even die mob te pakken en bellen naar politie en het aangeven, dat geld ook voor de genen die zich niet aan de regels houden, gewoon bellen en aangeven. Je kan ook melding maken bij de hengelsportzaak in Oostvoorne, die weten de weg helemaal goed, is het zo afgelopen, en voor mij, ja gelijk de vispas en de vnvpas innemen, voorgoed, en zo denk ik over dat gespuis 0031 ::blabla:: ::zucht::

Gr, aan deze leeglopers.

Hans-oet-remunj

Jongens hou eens op met dat modder gooien, punt is al dan niet gemaakt.   ::blabla::



Erwin

De meningen zijn duidelijk! Ik denk dat hier wel een slotje op kan...
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

MarcelN

Het komt bij mij ook wat vervelend over allemaal, maar ik ken de voorgeschiedenis dan ook niet, Rob en Bert geef ik dan ook het voordeel van de twijfel...
Voor de stropers heb ik het kaartje van de controleur gekregen, we doen ons best.
DRB kom ik sowieso niet, ik hou niet van betaalwater, van wat Belgen hoorde ik al dat het een dure boel is, op het OVM zwemmen ook grote en misschien wel groter, eerst die stropert opruimen....

Marcel.

MarcelN

Nee hoor, van mij mag je ;D maar citeer/quote dat 'vingergetik' van hun dan eens, nu snap ik er weinig van.
Die jongens lijken mij niet onaardig, hun tangetje werkte beter dan de mijne :P

harlin

Quote from: MarcelN on December 23, 2012, 20:01:47
Die jongens lijken mij niet onaardig, hun tangetje werkte beter dan de mijne :P
Na het tangetje komt het fileermes,
voor een graadloze afwerking.  ::denken::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hans-oet-remunj

Quote from: Rob van H. on December 23, 2012, 19:47:39

Het punt is wel gemaakt, een fatsoenlijk antwoord nog niet gekregen van de heren in kwestie!


Ik vraag me af wat hier nu echt aan de hand is. Waarom spuwen een aantal mensen telkens weer hun gal zo openbaar  op straat ?   ::ban::

Gokje: Beetje gefrustreerd ?   ;)   Als je ergens mee zit : stuur ze een pm zou ik zeggen.  8)   Maar ga geen mensen 'en plein publiek' door het slijk halen omdat je ooit geen gelijk van hun kon krijgen...

En ja gooi hier maar snel een slotje op, voordat ik definitief afhaak op dit forum met al die overgevoelige  lange tenen  :-X  (ja hoor komt u maarrrr....kef kef kef kef kef... )  :P



Hans-oet-remunj

Nou hier keft iemand nog sneller dan mijn 4 maanden oude terrier puppie...  Maar goed die heeft nog een hoop te leren he Bert ?  Ach persoonlijk kennen doe ik je niet,  wellicht dat je in het echt een aardige vent bent.....

Waar dat lullo land vandaan komt geen idee Bert, blijkbaar voel je je aangevallen of miskend. Maar het zegt wel iets over je  ::goodjob::