Rust zacht lieve Scott

Started by HappyFisherman, March 24, 2011, 17:04:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

HappyFisherman

Zojuist de laatste mail verstuurd dat ik ze zat ben...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

Nu al?? Heen zonder gekheid, krijg je wel reacties op je mail?

HappyFisherman

Nee, geen enkele reactie. Daarom ben ik ze ook zat!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ErickW

Balen man van zo'n service :-(

jelle

misschien kun je er een telefoontje aan wagen?
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

weerwolf

ja dan zijn er "budget" merken die een betere garantie afhandeling hebben.

Maar de winkelier zou hier toch ook achteraan moeten gaan, hij moet ze toch telefonisch wel kunnen bereiken, of misschien via de importeur!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69


HappyFisherman

Hahaaa, hier zit ie vast bij tussen:

http://www.facebook.com/pages/Scott-Fly-Rod-Company/114706520184?ref=ts#!/photo.php?fbid=1889264112076&set=o.114706520184&type=1&theater
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Vanmiddag ff gebeld met de winkelier. Geen probleem, hij had nog wel een koker liggen (alleen niet voor een E2) en die vice moest ik ook direct meenemen :)

Volgende week maar ff naar toe dus!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

jelle

zie je wel ff belle helpt, nou ja iets dan ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

HappyFisherman

Vrijdagmiddag trouwens de soap afgerond wat betreft een kokertje! Een andere gekregen en ook een geheel nieuwe bek van m'n vice! Ode aan de winkelier in Deventer! Het enige dat me dwars zit is de klantvriendelijkheid van Scott en daar ga ik dus ook nog lekker een poosje lopen zeuren :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Vorige week een brief (jaja, een echte van papier) op de post gedaan met daarin het hele klachtenverhaal nog maar eens fijntjes uitgelegd. Tevens heb ik gevraagd wanneer ik mijn orignele koker en liner terug kan verwachten.
Kijken of ze hier wel op reageren  ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Heeft hij die bekken op voorraad dan? Ik wil mijn vise nog ombouwen naar linkshandig. The Cavemen heeft daar nog een plannetje voor.
1 optie is een andere bek waarvan de andere bekhelft van is voorzien van schroefdraad, andere optie is de arm onder de bek warmstoken en andersom weer monteren. Kijken of dat lukt.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Waar heb jij het nou weer over?? HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Quote from: HappyFisherman on October 02, 2011, 21:37:17
Vrijdagmiddag trouwens de soap afgerond wat betreft een kokertje! Een andere gekregen en ook een geheel nieuwe bek van m'n vice! Ode aan de winkelier in Deventer! Het enige dat me dwars zit is de klantvriendelijkheid van Scott en daar ga ik dus ook nog lekker een poosje lopen zeuren :)


Ga ik te snel oude man ::cry:: ::cry::
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Quote from: weerwolf on January 30, 2012, 19:08:47
Ga ik te snel oude man ::cry:: ::cry::

Ja, ik denk het wel...
Het was ook maar een comment van 4 maanden geleden waar je op reageert. Gezien je zelf de oplossing van je probleem ook al schetst in je eigen comment neem ik aan dat de vraagstelling van retorische aard was  ::fluiten::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Ja ik ga de vice aanpassen, weet alleen nog niet hoe. De makkelijkste manier zou een andere bek zijn en daarom vroeg ik of ze die op voorraad hebben.
Misschien was ik meer "hardop aan het denken" maar dan via het toetsenbord  ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Ga je te snel voor jezelf ouwe jonge? HAHA!

Gewoon ff bellen, misschien weet Peter wel een oplossing.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Hmmm das best wel goed......ik haal mezelf in.........ik zal het er eens met mijn therapeut over hebben.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Arno

Peter heeft vast een handige oplossing en die is??

een nieuwe kopen!!

Gr Arno

HappyFisherman

Quote from: HappyFisherman on March 26, 2011, 12:23:50
Het gaat bij mij echt geen jaar duren, want dan hebben ze nog nooit zo'n zeur meegemaakt :)


Oooow, mezelf quoten...
Net Arnhem Hengelsport even gebeld om (nogmaals) te vragen hoe het met mijn hengeltje zit die ik in maart 2012!!! weggebracht heb. Same old same en nog steeds niet binnen, fout ligt bij scott, enz enz. Geen vertrouwen meer in en brutaal gezegd dat ik mijn geld terug wil en dat was geen probleem! Nu dus ff in de gaten houden dat ik het ook op mijn rekening krijg en dat ben ik er helemaal vanaf!

Mag ook wel na 2,5 jaar...!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

Kun je mooi Sieger zijn stokje overnemen.
Werd tijd man
::bbq:: ::proost:: ::proost::

BV

Het is voorbarig om al te juichen, maar;
Maar zowat 3 jaar geleden eigen"handig" het topdeel van mijn Vision Nite (die ik nieuw in een winkel kocht) gebroken.
Drie weken later had een gratis een nieuw deel.

Vorige week met de autodeur het topdeel van mn Vision Cult die ik via het internet in Finland kocht gebroken.
Eén mail gedaan naar de Finse Web-shop , en twee dagen later een mail terug gekregen dat Vision me een topdeel gaat opsturen.

En dat voor hengels die ZONDER garantie verkocht worden voor <200€..


HappyFisherman

Bij mij komen de merken met 'levenslange garantie' er ook niet meer in...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

Bram je mag niet elk merk over de zelfde kam scheren.  Ik ken verschillende personen, die goede ervarigen hebben met Sage zelfs als de hengel meer dan 5 jaar houd is.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>