Rust zacht lieve Scott

Started by HappyFisherman, March 24, 2011, 17:04:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Ik en lomp gedrag kunnen niet eens in 1 zin (behalve nu dan)  ::bubbels::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Arno

Je kunt hem ook naar Peter in Deventer brengen die kan hem ook voor je opsturen??

Gr Arno

HappyFisherman

Die had ik al gebeld en hij zei dat ik het zelf ook wel kon opsturen.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

nou ja das lekker makkelijk, wel eerst een hengel verkopen maar als er gedonder in de keet is mag je het zelf oplossen? of vat ik hem verkeerd op nu? ???

HappyFisherman

Hij heeft in principe netjes die hengel aangemeld en dat ding opsturen kan ik zelf ook wel. Vond het ook wel een beetje kortaf, maar ik heb ook geen zin om 3 kwartier naar Deventer te knappen alleen om een hengel te brengen. Straks ff naar Ommen naar het postkantoor en stuur em wel aangetekend op. Kost me iets meer, maar liever dat dan die hengel kwijt!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

snap um wel, maar alleen uit service al zou ik als winkelier het zo willen oplossen dat jij er alleen maar een goed gevoel bij heb. je heb die hengel nog maar pas, en een goede klant wil je wel een poos houden toch?
tja 3 kwartier er heen rijden, ach wie weet wat hij je dan nog had te bieden om de pijn te verzachten. vandaar mijn reactie.

HappyFisherman

Ik vond het ook wel een beetje cru, net 2,5 maand geleden die hengel verkocht en nu niet eens vragen hoe die kapot is gegaan. Hij zal wel net een zeurkous in de winkel hebben gehad ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

ja idd. zal wel te goed met hem gaan. ;)

vliegvisgek

hoop voor je dat het via scott wel snel en goed gaat want vertelde je al eens happy dat het heeeeeeeeel lang duurt via de dealer voordat je je scott terug hebt en maatjes hadden het zelfde probleem bijna 1jaar onderweg via hengelsport arnhem :-\

HappyFisherman

Het gaat bij mij echt geen jaar duren, want dan hebben ze nog nooit zo'n zeur meegemaakt :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

meschien gaat het via scott zelf wel sneller denk dat de viszaken wachten met zenden dat ze wat meer hebben goedkoper he ???

Rossie69

wha lekker dan goeie reclame voor ze.

goh je zal maar es een hengel op moeten sturen,duh ?

pak ze maar aan dan.
want klopt geen ruk van.

dat zijn dingen die je,kunt en moet regelen.
of zou hij dit type hengel merk niet meer in het arsortie hebben.

succes

HappyFisherman

Gisteren ff gemaild naar Scott of ze m'n hengel al binnen hebben en hoe lang een reparatie gaat duren. Kreeg vandaag een keurige mail terug dat mijn hengel nog niet binnen is en dan reparatie ongeveer 3 weken na binnenkomst afgerond zal zijn. Ik hoop dus met een maandje of anderhalf weer te kunnen zwabberen met mien 3tje :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

maar dr staat ook zo,n voorbeeld ergens van hoe een vlieg snel te ontdoen van je leader toch ?

zoiets

corkster

gaat wel een tijdje duren denk ik mijn hengel een winston was ik een half jaar kwijt de winston inporteur hd hem vergeten op te sturen :( maar ik zou zeggen ik hoop dat hij snel weer in actie is  :)

Arno

Bij Peter gaat dat niet zo lang duren hoor heb er nu 2x een opgestuurd en de 3e keer komt van de week aan maar met een week of 5 a 8 heb je hem wel weer terug.
Daarbij is het zo dat Happy geen 3 kwartier wil rijden naar Deventer, Maar als je er heen rijd stuurt Peter hem met alle liefde voor je op.
En dat hij niet vraagt hoe de hengel gebroken is komt omdat Scott daar ook niet naar vraagt bij Sage is dat wel anders heb ik van horen zeggen.
ik zal mijn #6 van de week wegbrengen om mijn topdeel te laten vernieuwen topdeel is  ca. 7 cm korter geworden in Denemarken.
Vraag me niet hoe maar sta gewoon te vissen en wil weer een worp inzetten en denk ik bij mezelf waarom gaat die sch..tlijn er niet uit zie ik een stukje top voorbij glijden over de lijn
gloeiende gloeiende k.t k.t rest van de week met Evert zijn #7 staan gooien ook een lekker hengeltje van Fario Jan

Gr Arno

HappyFisherman

Ik had net de receptioniste van Scott aan de telefoon hangen :D Was vergeten iets van m'n creditcard te vermelden en of ik dat ff door wilde geven. Netjes toch? Dat "kreng" is dus weer klaar en wordt mijn kant weer opgestuurd! Waarschijnlijk net niet op tijd voor de TdeOV3  ???
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

veel plezier bram, met de wederopstanding van je geliefde "scott" ;) ;D ;D ;D

Rossie69

schijnt toch rukweer te worden  dus de 2 in de koker laten en de 5 maar optuigen

mooi dat het geregeld is nu.

hindick

mijn oprecht deelname

rot gevoel een gebroken hengel.
zat de dame inkwestie misschien op een brommer?
heb zelf eens een motorrijder gehaakt.
die had niks gemerkt, misschien bij thuiskomst dat er een vlieg aan zijn motor zat aan wel heel sterk spinneweb.

HappyFisherman

OLE OLE OLE!!!! Na 4 maanden zojuist m'n liefste hengel terug!!! Aan het kurkje te zien heb ik een heel nieuw deel gekregen :D

Wel heel vreemd dat ik em terug krijg in een papieren koker, terwijl ik toch echt m'n orginele transportkoker had opgestuurd! Daar moet ik dus nog weer achteraan, maar IK HEB EM TERUG ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

ha beter dat je je scottje weer heb. aan het kurkje te zien heb je een nieuw deel? had je het onderste deel gebroken dan?? :o :o

balen van je koker, snap nu ook waarom herman en henk mij ook meteen waarschuwden om niet de orgine koker op te sturen. nou laten we maar hopen dat je die ook weer krijgt. ;)

HappyFisherman

Ja, ik kreeg het voor mekaar om het dikste deel door midden te krijgen ;)
Mij werd verteld dat ik het juist in de orginele koker moest opsturen, maar ik bel morgen wel naar meneer de winkelier die me deze goeie tip gaf. Die heeft vast nog wel een koker staan :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

ja idd, ik kreeg ook van de winkelier te horen van stuur hem in de orginele koker. maar maatjes zijden anders.(uiteinderlijk heb ik nog nix opgestuurd, maar als dat gaat gebeuren gaat hij echt niet in de orgine koker.)
ben benieuwd wat de winkelier er van te zeggen heeft, zijn goeie tip niet goed afgelopen.