Is er nog gevist vandaag?

Started by Willem, November 30, 2013, 22:09:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72



Mooie vissen Bert en Gert!

Als dit een kleintje is Bert, dan ben ik zeer benieuwd naar jouw grote vissen  ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Gerrit59

Inderdaad, zo klein is hij volgens mij ook niet!
Ook een mooie streamer trouwens; het zwart/gele geeft een mooi contrast.

Gerrit

Bert J.

Hij was 64 cm. Vind ik wel klein. De kans dat ik een grote snoek vang is heel klein.
Ik vis heel weinig op snoek, twee a drie keer per jaar. Mijn grootste snoek aan de vliegenhengel is 97 cm.

Leuke dag op het Oslofjord, Peter. Met de zomerdag kun je daar mooi zeebaarzen!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

maurice

Quote from: Inderk on December 15, 2013, 17:19:49
Een Baggelse saibling


mooi visje Inderk, jammer dat ze zo iel (mager) zijn
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Koen

Maandag nog ff wezen snoeken met mijn broertje. eerst ff in de older gebprobeerd, afgezien van wat mooie plaatjes geen snoek, daarna nog ff naar een plasje ind e wijk geweest, 1 gevangen 3 missers




MarcelN

Hé dáár is die grijze roodstaart >:( net niks gezien van snoek, zo weer elders kijken

Koen

haha :P ja had wel veel missers, mijn broertje 2 en ik nog 1, nog wel 1 gespot, maar wilde de mijne niet.

Herman

Lekker bezig mannen! Ben benieuwd Gert of je een mooie stek weet te vinden vandaag!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

In Wierden op het industrieterrein geprobeerd, maar niets gevangen.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

wouter veuger

Ah kijk toch een paar mooie vangsten geweest! ::agree::

Ik ben ook even op pad geweest,maar de polder waar ik vorige herfst en winter goed ving wordt momenteel gebaggerd,waardoor het water net chocolademelk met slagroom is,totaal geen leven te ontdekken,mooi kut.
Is al een aantal weken zo.

Gelukkig zijn er wel andere watertjes waar het goed loopt,allen zijn op deze wateren 8 van de 10 stekken niet met de vliegenlat te bevissen,dus daar komt de mosquito spinstok ( ::ban::) aan bod,wel met de streamer uiteraard :)

Hilco de Visser

Volgens mij heeft meer dan de helft van de vliegvissers een prachtige spin stok in zijn bezit.

Ik ben vandaag even in de haven van Huizen geweest ............was niemand.

Veel baars en wat voorntjes   en heerlijk fris weer.

Rena

Zoals beloofd, foto´s van de vistocht naar de Olsofjord vorige week.
De datum van Artur z´n camera staat verkeerd  ::)


Laagstaande zon en geen wind, super weer aan de Oslofjord.


Doublet zeeforellen!

MarcelN

Gaaf zeg, ik ga ook ff in de oude doos zoeken, honderden foto's heb ik dan... ;D
Doublet? Ze liggen bij jou toch tussen de stenen?

Arie de Vries

Vanmorgen op Baggelhuizen geprobeerd forel te vangen. Alles wat ik probeerde, niets werkte.
Kou vangen en leren werpen met veel wind, dat dan weer wel.
Vanmiddag uitgeweken naar een vaart in de omgeving. Daar was het net zo koud en waaide het net zo hard
maar twee mooie snoeken konden mijn streamer niet weerstaan.

[attachment deleted by admin]
Groet, Arie

Gerrit72



Tjeemig Arie! Wou je nog sms-en hoe het resultaat was, maar dat is nu duidelijk  :)
Lekker bezig...

::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Arie de Vries

#40
@gerrit72
Had je via SMS twee foto's gestuurd. Was bij brug waar we eerder hebben gevist.
Groet, Arie

Gert

Quote from: Herman on December 25, 2013, 14:33:54
Lekker bezig mannen! Ben benieuwd Gert of je een mooie stek weet te vinden vandaag!

Wel een mooie stek, de Ouderkerkerplas. maar helaas geen vis dit keer.

MarcelN

Vanmiddag effe lekker zitten zwiepen met Koen en Perry, binnen 1 uur 4 snoeken! daarna was het rustig... :-\
http://www.youtube.com/watch?v=NimbnjeWGgw

Hilco de Visser

mooi landen zo met en netje  ::agree::

FSCHAMP

 ::goodjob::

Mooi filmpje, met wat voor camera is dit gefilmd?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

GoPro3+ aan mijn stripbak, maar het forum geeft maar 720p weer, hier moet je hem in 1080p kunnen zien.... http://www.youtube.com/channel/UCzZnJKIhWguuV8u9wrWoGkQ  :-X

MarcelN

Lekkâh wezûh nymphû met Perry&Koen ::goodjob:: Weinig voorntjes maar..... ::wtf::
http://www.youtube.com/watch?v=Lo4H8QzSLYM

Gerrit59

Mannen,

Echt schitterend vastgelegd op dit fimpje!
Wel knap dat je leader/tippet het nog zo lang volhoudt....

Gerrit

MarcelN

Yup 12/100e, beestje heeft nu een lok-piercing, hoop dat er veel voorntjes voor der op af komen :-*

JB

Jammer, kwam net te laat buurten anders was hij geland, bepaalde dingen blijven bij mij meestal wel in de auto liggen.
Zoals bijvoorbeeld een net om vis te landen. ;D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)