Yess, heerlijk gevist!

Started by Willem, April 13, 2013, 19:43:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Willem

Hoi allemaal,

Vanmiddag was ik van plan om met de vlieg achter de karper aan te gaan. Helaas kon ik er niet één spotten, dus heb ik maar een goudkoppie eraan geknoopt en achter de voorn aan te gaan. Dat bleek een goed plan, de voorn had er wel zin in en met 40-45 vissen in een paar uurtjes en een beste dosis zon mag ik niet klagen! Ik ving ze wel op de #7 die voor karper bedoeld was maar dat mag de pret niet drukken. Morgen weer, maar dan met het drietje  ;D






En een filmpie, de goede versie  ::):
http://www.youtube.com/watch?v=kEdCFTr0Jhk

Ben benieuwd wat jullie van het filmpje vinden.

Groeten!

Willem

karelgol

Ik krijg bij 2 min 43 de melding something went wrong. Maar het zijn wel een mooie 2:43min. Toch jammer dat je ze op de 7 had, veel leuker op het drietje.

Karel

Christof van den Berge

Lekker gevist, mooie stek ook!

filmpje stopt bij mij ook op 2.43
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Zeenimf

Vanmiddag ook even  op verschillende lokatie,s geprobeerd ,maar geen enkele aanbeet gehad en ook geen activiteit  van vis in het water gezien .

Heel leuk filmpje  ::duim::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Koen

snoek op 1.50, mooi hoor!

met wel programma maak jij je flimpjes?

Fred

Mooie film met leuke vissen, hier in Grun'n scheen de zon nog niet.

Willem

Dat het filmpje daar stopt was de bedoeling, het zwarte er achteraan niet helemaal, ik was vergeten de muziek weg te halen daar toen ik het ging exporteren, waardoor daar alleen muziek is en een zwart scherm. Die melding dat het fout ging had ik zelf getypt. 

Ik gebruik Sony Vegas Movie Studio HD 11 hiervoor, fijn programma!

Ik zal proberen morgen weer te filmen en hopelijk lukt het me dan wat meer variatie te krijgen in beelden, vond het nu wat eentonig.

jan.K

Leuk filmpje
mooie locatie ook (ben er ook wel eens in de buurt)
morgen een nog mooiere dag die ik ook maar eens ga gebruiken om te gaan vissen
gr Jan

Gerrit72



Willem, mooie film!  ::goodjob::

In Drenthe weinig zon, maar ook al wat voorn in het oppervlakte gezien
(Het kriebelt bij mij ook al goed).

Hoop volgende week een poging te doen.

Jij succes (en met een 3# is het idd nog veel leuker).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

toppiedus

Leuke film, trouwens ook een leuke locatie!

Arie de Vries

Heb het vandaag ook even geprobeerd. Geen vis gezien.
Groet, Arie

jayh

Heb genoten van je filmpje Willem!  ;D

hedzer


GuusGeluk

Zo hoop ik ze straks ook te vangen

Plantje

Schitterend filmpje Willem! Bedankt voor het delen.

Het einde kun je zo een foto van maken en afdrukken. Wat een mooie beesten zijn het toch!

Joost S.

Schitterend filmpje, en het lijkt wel op de stek die ik vandaag zou gaan bevissen. Heerlijk weer, eindelijk!

Zou...... Jammer dat ik vanochtend door een boer door midden ben gezaagd op 1 of ander bijveld in een voetbalpot die nergens om gaat.

Dankzij deze filmpjes toch een beetje genieten, ;-).

GuusGeluk

Hmm.... Vandaag even gevist... Geen aanbeet gezien.. Op droog en op de nimf niets.. Zonnetje kwam er ook niet door... Was vanochtend ook best nog wel frisjes..

NickMSD

hier was het ook weinig, helaas ook nog eens een harde wind en slecht 1 vis gespot

vliegvisserdorian

Leuk! ik had je filmpje al gezien via youtube zelf, maar heb hem gewoon lekker nog een keer bekeken :P  :D maar inderdaad wel jammer dat het op je #7 was :(

leo

mooi filmpje willem.
knap gedaan, die #7 is niet zo erg denk ik,je voelt en vist toch hoofdzakelijk met de lijn.
mooi zou zijn een landing van de vlieg te zien. maar wie ben ik.

dank voor delen t is wat anders als al die snoeken en forellen.hier gaat mijn hartje sneller van kloppen.

chris33

Willem, super gave film. net zoals die 100 andere op je youtube zender.

Waar heb je gevist? Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met vliegvissen. Niets gevangen zoals verwacht,maar was in de polder en had gevoel dat vis nog niet actief was. Heb jij eventueel een tip voor mij? waar ik meer kans maak op vis?

Thankss

Groetjes,

Christian

wouter veuger

leuk filmpie willem,en lekker gevangen,ik had vandaag ook grootse plannen,ik had gehoopt dat mn vriendin vandaag beter zou zijn,maar ze was nog beroerder dan gister,en daarom kon ik niet vissen.
ben maar een stukkie gaan wandelen met de kleine.

eind van de middag kwam mn moeder een uurtje langs,dus ik zoefff meteen naar de waterkant,begint het te regenen,en een fris windje erbij >:( ,wel 2 hele kleine aanbeetjes gehad in een windstil hoekje,maar niets kunnen haken.

Willem

@Chris, je kan naar mijn idee het beste gaan zoeken naar actieve vis, kolkjes, jagende snoek en dat soort dingen. Ik denk dat dat polderwater nog wat koud was. Kan je misschien beter wat stadswatertjes opzoeken waar je wel actieve vis tegen komt.

Heintje Davids

Op zonnige dagen in het vroege voorjaar is het in de polders het beste om de ondiepe plekken en slootjes in de luwte op te zoeken. De vis zal, bijna net als mensen, de plekken opzoeken waar het water het snelst opwarmt om van het zonnetje te genieten.