in de haast de verkeerde koker gepakt

Started by johannes, August 11, 2012, 10:34:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johannes

van de week zou ik s'avonds nog even gaan vissen op zeeforel nam de verkeerde koker mee met alle twee de #4 hengels in plaats van de #6 en de#8

als je dan van die makrelen vangt dan heb je je handen vol.


bij

niet verkeert zulke vangsten. Gerookt smaken ze prima, maar ja dat hoef ik jou niet te vertellen.

Zeenimf


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Bert J.

Een beste makreel, wat een power hebben die vissen...
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

johannes

bakken is met deze maat vis het beste zijn te groot om te roken

klopt bert vis op een meter diep water en dan krijg je van die heerlijke boeggolven achter je vlieg.
op een vier heb je niet genoeg mogelijkheden om de vis te keren en daarom verspeelde ik veel vissen op de mosselbanken.


Useless

Mooie sport Johannes  ::goodjob:: En zo te zien aan een Zpey Reel steel. Fantastische stokken, behoort tot mijn favoriete hengels. Maar pas op met hengelbreuk want hun customer service "zuigt" heb ik inmiddels tot mijn spijt moeten ondervinden.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

gefileerd whaaa inleggen met peper korreltjes,wel gekneusd.
en dan een nachtje over laten staan in de koeling.
dan kort roken .

Mooie vis Jo.

.Tom.

Leuke sport zo een vis op een lichte hengel  :)

leo

had twee weken geleden ook zon makreel bij brouwersdam op mijn  #7 was echter veel te licht, die hengel,
want er dook een zeehond op die makreel. hij hing nog ook. lastig met al die toeschouwers.
mooie visjes trouwens

Cornico

Prachtige en ontzettend spannende visserij op die boeggolven Johannes.
Vorige week op mijn laatste avonden in Norge ook nog gedaan.
Heb jij ook de ervaring dat ze alleen nieuwsgierig zijn en niet pakken als er maar één zwemt, maar als er meer zijn ze een wedstrijdje doen wie het eerste de vlieg heeft?
Overigens had ik niet van die hele groten op het ondiepe, maar wel in de buurt van de laksfarm.
Makrelen van tegen en iets over de 50 cm., loeisterk en zelfs met een zware spinstok bijna niet binnen de boot te krijgen.
Echt familie van de tonijnen!

johannes

useless is een lean green #4 is vereweg mijn meest gebruikte hengel in de bergen. hoop de service niet nodig te hebben.  ::) ::)

Quotewant er dook een zeehond op die makreel. hij hing nog ook. lastig met al die toeschouwers.

over een maand mogen we ze weer   ::geweld::

cornico heb ze ook op de ondiepte grooter dan 50 gevangen zoek dan ondiepte waar geen riviertje uitkomt die leveren vaak de grootste op.

in kalvåg is er 2 weken terug een  makreel gevangen van 3,2 kilo die had ik wel willen hebben op een #6 ;D

je moet heel vaak van vlieg/kleur wisselen om ze geitreseerd te houden maar heb ook wel gehad dat er dertig achter aan komen en geen een pakt em.




Jasper