Welkom Andijk

Started by Vliegvissers.nl Team, October 30, 2018, 17:04:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Andijk welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Andijk

Hallo allemaal. ::new::

Mijn naam is johan en woon in Andijk, ik werk in de acute hulpverlening en heb veel te veel hobby's.

Na jaren met allerlei groot kunstaas te hebben geworpen met bezemstelen was ik er een beetje klaar mee, ik had nog ergens een streamer hengeltje liggen en ben daar wat mee gaan rommelen en dat smaakte naar meer.
Nu zag ik een paar dagen vrij staan in mijn agenda  en ben ik gaan kijken waar ik op redelijke afstand kon gaan vissen met streamers, dit is RĂ¼gen geworden, 5 nov tot 9 nov gaan we daar een paar snoekjes proberen te vangen en onze techniek wat betreft weten verbeteren.

mocht er iemand tips of stekkennis hebben dan houd ik mij aanbevolen ;)

komend voorjaar wil ik mijn zinnen zetten op het Ijsselmeer, dit is voor mij mijn thuis plasje en heb ze er vaker bezig gezien met de vlieghengel dus er zal vast wat leuks zwemmen.

de vragen zal ik tzt wel stellen.

groetjes Johan

Scaramouche

Welkom, en gelijk maar Rugen, toe maar. :-)

Wat ik er van begrijp is dat de snoeken daar in groepen achter de haringen aan zwemmen, die moet je dus zien te vinden Hoe je dat doet, dat moet ik aan een ervaringsdeskundige overlaten. Streamers van 15 cm in de kleuren zilver en blauw zou ik in ieder geval in ruime hoeveelhden meenemen.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

 ::welkom:: op het forum en nog veel leesplezier hier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit59

Welkom op dit forum.

Gerrit

Andijk

Quote from: Scaramouche on October 30, 2018, 18:22:47
Welkom, en gelijk maar Rugen, toe maar. :-)

Wat ik er van begrijp is dat de snoeken daar in groepen achter de haringen aan zwemmen, die moet je dus zien te vinden Hoe je dat doet, dat moet ik aan een ervaringsdeskundige overlaten. Streamers van 15 cm in de kleuren zilver en blauw zou ik in ieder geval in ruime hoeveelhden meenemen.

ik heb er in het verleden .. nou ja verleden .. een aantal keer gevist, voornamelijk jerkbaits en grote stads en idd de wit/donkere kleuren werkten het beste :).. mochten we nu niets vangen dan word het in ieder geval een goede werptrainingsweek  8)

Get!em

Hej Johan, komen we elkaar op dit forum alweer tegen. Iets met roofvisforum enzo.

Leuk. Zal een dikke 15 jaar geleden zijn dat we samen gevist hebben in waterland met jerkbaits.
En we volgen elkaar volgens mij op twitter en LinkedIn.

Mocht je nog eens in de buurt van Rotterdam noord zijn, let me know. Viswater genoeg hier.


Andijk

Getem,

grappig haha , was dat niet met Peter tuinman ook ? het is dus toch waar dat oude mannen gaan vliegvissen ;)

Get!em

Quote from: Andijk on December 07, 2018, 13:08:00
Getem,

grappig haha , was dat niet met Peter tuinman ook ? het is dus toch waar dat oude mannen gaan vliegvissen ;)
Even uit m'n hoofd was dat met peter idd. En seqoia (pb) en arubaman.

mrproper

Welkom Johan

Haven van Enkhuizen word momenteel lekker witvis gevangen.
Ook lekker dichtbij voor evt wat uurtjes op te vullen