Inschrijftopic forumdag Baggelhuizen

Started by Inderk, February 13, 2013, 18:47:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

weerwolf

Ik zou dat zesje maar pakken, ze zitten er tot 5 kg heb ik begrepen
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

TuynmanM

oke,kan ik mooi mijn nieuwe #6 uitproberen

bedankt voor de info

Gerrit72

#52


Henk, helaas is mijn schoonmoeder dan jarig  :'(
Ik moet dus prioriteiten stellen...






Schrijf me dus maar in! Wil het voor geen goud missen  ;D

En ik begreep dat er door sommigen een demo Gangnamstyl gegeven zou worden  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

karelgol

Ik moet nog even een OVBtje bij mijn deelname maken. Waarschijnlijk kan ik er 's middags wel zijn.

Karel

vliegvisserdorian

pff t wordt een stukkie rijden maar ik ben erbij (als het mag natuurlijk) me pa gaat daar dan wel een een beetje rondjes fietsen :P.hij vist niet en hij zal heel braaf zijn  ;D. Een waadpak kan ik waarschijnlijk wel lenen van een maat. Eneeh hoe het met mijn werptechniek zit mogen jullie dan beoordelen (grote kans dat ik regelrecht van het forum gekickt wordt  :o ).
En how about het materiaal? #3 (die veel lekkerder werpt) of een #5/6 mee? En vliegen? gewoon de standaard rommel?

Greetz Dorian

Inderk

Quote from: vliegvisserdorian on March 03, 2013, 21:07:38
pff t wordt een stukkie rijden maar ik ben erbij (als het mag natuurlijk) me pa gaat daar dan wel een een beetje rondjes fietsen :P.hij vist niet en hij zal heel braaf zijn  ;D. Een waadpak kan ik waarschijnlijk wel lenen van een maat. Eneeh hoe het met mijn werptechniek zit mogen jullie dan beoordelen (grote kans dat ik regelrecht van het forum gekickt wordt  :o ).
En how about het materiaal? #3 (die veel lekkerder werpt) of een #5/6 mee? En vliegen? gewoon de standaard rommel?

Greetz Dorian

Hier wordt niemand van het forum gekickt als de techniek nog niet helemaal uitmuntend is.
Op een dag als deze kan je heel veel leren van collega vliegvissers en kan jouw techniek bijgeschaafd worden door ervaren werpers die deze dag ook aanwezig zullen zijn.
Dus je bent van harte welkom! En neem gerust beide hengels mee, maar vissen zou ik met de #5/6 doen. Een #3 is af te raden omdat je anders de vis onnodig lang moet drillen.
Ik zet je er bij! Dorian! En wie weet kunnen we jouw vader ook nog enthousiast krijgen. ;-)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


hilco

is wel erg verlijderlijk om de mountainbike ook mee te nemen naast de 6#  ;D

vliegvisserdorian

Quote from: Inderk on March 03, 2013, 21:25:23
En neem gerust beide hengels mee, maar vissen zou ik met de #5/6 doen.

En heb ik genoeg aan een drijvend lijntje of is een zink of intermediate aan te raden om aan te schaffen?

Gerrit72




Dorian & Hilco, naast de plas is een fietscross baan en het hele bos gebied rond de plas wordt gebruikt voor mountainbiken (het is dus goed te combineren  :) ). Misschien vindt je vader het wel zo leuk Dorian dat HIJ straks vaker heen wil (en jij mee mag om te vissen  ;D ).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Rossie69

Drijflijn en standaard forelput vliegen is genoeg.
kleuren zoals wit geel oranje zwart groen.

ben

Gisteren weer ff proefvissen op Baggelhuizen geweest, Bert uit Moppelt achter de Bar, vertelde dat afgelopen week er redelijk goed gevangen is, en ze beten ook nog, 2 stuks op oranje groene Streamer en 2 op Bloedwormpje, waaronder zo'n 5 kilo exemplaar, vriend Evert had 3 op Streamer, Daarna nog een biertje en gehaktbal met o.a. Bert, John, Max en Rob, het was weer prima toeven op Baggel, dat beloofd wat voor de FORUMDAG!!!

vliegvisserdorian

Quote from: Gerrit72 on March 03, 2013, 22:33:35


Dorian & Hilco, naast de plas is een fietscross baan en het hele bos gebied rond de plas wordt gebruikt voor mountainbiken (het is dus goed te combineren  :) ). Misschien vindt je vader het wel zo leuk Dorian dat HIJ straks vaker heen wil (en jij mee mag om te vissen  ;D ).

hahaha dat zou helemaal mooi zijn  ::top::

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

ja en voor de rst zie maar.
genoeg te lezen hier op het forum.

::vinger::

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Arie de Vries

30 maart ben ik graag van de partij. Dus noteer me maar als deelnemer.
Ik ben een prille beginner zonder ervaring, maar heb begrepen dat ik veel kan leren.
Arie
Groet, Arie

Gerrit72



Arie, mooi dat je ook komt.
Weerwolf heeft geregeld dat er werpinstructeurs zijn, een mooie kans wat op te steken.
Verder zijn er zat forummers die je vast ook het een en ander willen uitleggen.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Arie de Vries

Ik heb er alle vertrouwen in. Kan niet wachten ;D
Groet, Arie

weerwolf

Voor de mensen die gebruik willen maken van de instructeurs! chroom niet en mail waar je evt aan wilt werken. Daarvoor zijn onze jongens daar die dag.



Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rick

Mooi initiatief.. ::goodjob::
Jammer dat ik niet bij kan zijn..

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Jan Damman

Sterkte voor het vrouwtje en voor jou natuurlijk ook Ton.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gerrit72




Sterkte voor jou en je vrouw Ton, we gaan duimen
Voor een spoedig herstel.
The only difference between men and boys is the price of their toys.