zo richting de herfst & winter.....

Started by A{b}r{a}xa{s}, October 09, 2011, 08:37:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

...worden de dagen korter, het weer kouder, natter, en dus breken er 'mooie tijden' aan voor de snoekvissers.

Maar veel mensen kruipen (ook) weer vaker/meer achter hun vise of pc.
Dat laatste geldt in ieder geval wel voor mij. :)
Misschien loop je al tijden met het idee een verslagje van de vangsten eerder in het jaar, te schrijven (of over recente roofvis kanjers die je geland hebt).
Foto's van die kanjers kun je trouwens ook insturen voor een plaatsje in de 'Kanjerlijst'.
Dan is dit natuurlijk de uitgelezen periode om je vingers over het toetsenbord te laten roffelen.  ::computer::
Voor de website ben ik altijd op zoek naar leuke (korte) verslagen....dus voel je de inspiratie, 'klim dan eens in de pen' en stuur jouw verslag in !
Een stap voor stap bindpatroon van de vlieg waarmee je zo goed gevangen hebt mag je natuurlijk ook altijd inzenden.  ::)

Oh ja, als je toch achter de pc zit.....
Kijk dan eens op het 'smoelenboek'. Sta jij er al bij ??

'Last but not least', als je nog data hebt m.b.t. vliegvisevents, laat het weten dan komen ze in de agenda te staan, of mis je iets in de 'flypedia', laat je vooral niet tegenhouden om een toevoeging in te zenden !

Ik ben benieuwd wat ik de komende tijd in mn mailbox ga vinden.....  ::duim::

mrproper

Kom op bas nog meer achter de pc................

Hup in beweging.  de winter visserij begint weer...

A{b}r{a}xa{s}

weet je hoe koudddd dat kan zijn ! :)

Quote from: mrproper on October 09, 2011, 09:24:34
Hup in beweging.  de winter visserij begint weer...

mrproper

WATJEUUUUHHHHHHH!!!!!!!!!!! ::computer::

A{b}r{a}xa{s}

heb ik gewoon geen tijd voor joh   *ahum* :)

HappyFisherman

Gewoon blijven vissen Bassie! Afgelopen tijd ging het net zo goed en alleen maar omdat je nu wel doorzet als het moeilijker wordt!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Tsja....

dan moet het haast vissen op snoek worden, in de stadswatertjes hier ligt het in de koude periode echt stil.
Maar gelukkig is een beetje klooien achter de pc ook een 'beetje' hobby ;) ...en misschien nog wat vlieggies binden.
En ik heb de komende weken (maanden...) mn vrije tijd toch al hard nodig  ::)
Dus ...we'll see :)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

mooi he  ::)

maar het laatste, dat wordt de komende tijd denk de belangrijkste...betekent wel dat er dan van vissen, of binden, sowieso weinig komt

johannes

yep de watervallen komen over de wegen heen, de eerste sneeuw viel gisteren, het waait zeer stevig gelukkig heb ik storingsdienst als excus om niet naar buiten te gaan :) :).

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

maurice

de eerste nacht vorst gehad.
gisteren mogen krabben om de ruiten van de auto ijs vrij te krijgen.
mooi weer maar helaas moeten werken.
Yes platbek time
::bbq:: ::proost:: ::proost::

hendri

platbekken!!!!!!!
nu nog tijd zien  te vinden. 8)

ErickW

Typen, binden, platbekken en wintervoorn vissen ;-) Ja, en de tijd.......die moet je soms wel gewoon maken.........

Echter, dit lukt mij ook niet altijd.

vliegvisgek

veel streamers binden en forel vissen natuurlijk en zo nu en dan een snoek plagen maar niet te veel ben nu eenmaal put visser he ;D