Gaan er nog wat Forummers a.s. Zaterdag naar Baggelhuizen???

Started by ben, April 12, 2012, 23:50:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Gaan er nog wat Forummers a.s. Zaterdag naar Baggelhuizen??? Dick heeft mij in ieder geval overgehaald, maar misschien zijn er meer Forummers die dit mooie water willen gaan betreden??????? Gaarne jullie reacties en ook waarom niet, mooi man!!! daar in BAGGEL!!!

gerrit


Wilco

Kan niet.
Zaterdag de algemene ledenvergadering van de VNV. Dus als je wat op/aanmerkingen hebt tav de VNV is dat het moment om dat kenbaar te maken.

HappyFisherman

Voorrondes NK Deegsmijten in Beerze. Kan ik mooi de hele morgen Joost de gek aansteken ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

Ja,zaterdag een vis middag (af 11.30u) met leden "vvna"
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Jan Damman

Morgen naar de Ronde bleek maar kom zeker binnenkort weer een keer naar baggelhuizen, is mij goed bevallen op de forumdag.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

forel


vliegvisgek

Quote from: HappyFisherman on April 13, 2012, 11:52:24
Voorrondes NK Deegsmijten in Beerze. Kan ik mooi de hele morgen Joost de gek aansteken ;D

dacht dat joost mee deed met de boshoek :) en met vliegvissen ook ;D

John

Yup, Net zoals Jan(Beertje) vliegvissen met clubgenoten van VVNA. 8)

Inderk

Helaas, ik kan niet.
Te druk met 1001 dingen.

Ik hoop over een week weer eens te kunnen gaan vissen
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Rossie69


Zeenimf

Vanmiddag gehoord ,dat de poldervlieg uit (Heerhugowaard) morgen  ook naar Baggelhuizen gaat voor 2 dagen .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

John

Kan wel eens gezellig druk wordeni op Baggelhuizen :) Tot morgen!!

Jan Bruins

Schijnt daar zaterdag een militaire oefening te zijn.
Je wordt omgeleid via Hotel v/d Valk.
Suk6
I don't drink water, fish f*ck in it...

Jan Bruins

Schijnt daar zaterdag een militaire oefening te zijn.
Je wordt omgeleid via Hotel v/d Valk.
Suk6
I don't drink water, fish f*ck in it...

John

Hmm ???...Als de Marine er maar niet oefent met groot materieel. Wordt dan wel erg krap op het water.........  :-\

vliegvisserdorian


Inderk

Onderstaande route is te gebruiken om bij de club te komen.
(met de auto een stuk via het fietspad)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger

D'r is een "hobby-clubje" oorloogde aan het spelen.... Zag vandaag allerlei oud militair spul en uniformen.... Slag bij Assen...  ???


Sieger

vliegvisgek

Quote from: Rossie69 on April 13, 2012, 18:04:57
Joost is ziek Jeroen.

jochie ligt op bed.

had der man es was to viel gefresen van der bradwursten ah zielig

DMeijer

Toen ik 's middags aankwam bij de plas zag ik overal in de plas vliegwappers staan. Nou moe, dacht ik, hopen dat ik nog mooi tussen kan staan.
Heb eerst een plekje gevonden waar ik met droog een aantal voorzichtige aanbeten heb gehad. Aan de overkant zag ik Ben druk bezig met vliegbomen, was net te laat met mijn camera voor een mooie actiefoto. Na een uurtje of zo heb ik met Ben een pauze gehouden en een hartversterkertje genomen. Hmmm, met deze wind waande ik mijzelf weer op Islay. Daar bij Bruichladdich Distillery ...
ho ik dwaal af ...
Na de pauze zag ik Ben alweer richting het vogelputje lopen, dat hoekje waar we met de forumdag ook zaten.Daar waren maar een paar vissers bezig (met vissen denk ik). Ik nestelde mij op de stek waar Rossie heeft gestaan. En ja hoor verschillende aanbeten, enkele missers en toch 2 vissen. Allen aan een groenige damsel.
Het mocht wel een graadje of 2 warmer zijn, maar het vangen van een vis of 2 maakt veel goed. Baggelhuizen blijft mijn hotspot.

ben

Vandaag een gelijkspel met Dick, ook 2 stuks en dus nog nooit geblankt op Baggel, Dick de Whiskey was Top!!! Het was weer een mooi Daggie

DMeijer

Quote from: ben on April 15, 2012, 00:37:12
Vandaag een gelijkspel met Dick, ook 2 stuks en dus nog nooit geblankt op Baggel, Dick de Whiskey was Top!!! Het was weer een mooi Daggie
Enige correctie moet ik hier wel geven. Het was geen Whiskey, ja, Ierland ligt wel heel vlak bij Islay. Maar je hebt een echte Islay Whisky Bruichladdich 3d3 geproeft. Eentje met een hele hoge turfgehalte (fenol).Er bestaat van hetzelfde distillery een whisky met de hoogste fenolgehalte, maar 200 € is mij ook teveel. Daarom hou ik mijzelf zoet met deze 3d3.
Dus alleen Whisky komt uit Schotland en die met een e alle andere landen van de wereld.

vliegvisgek

vandaag geweest met 4 maatjes was een taaie dag met veel wind en regen in de ochtend maar we vingen vis en oh wat was het weer ouderwets gezelig met mede formers en leden van baggel heb er nu nog lach buien van ik had er 4 wwarvan 2 op droog 2 met kleine nymphen  maatje,s allen 1 en diverse vissers 0 was echt moeilijk maar ondanks dat top dag fred weer bedankt voor de leuke kantine tijd  ;D ;D ;D ;D ;D ;D en de mooie verhalen onderling hahaha

Wilco

Ik ga zondagmorgen en volgens mij gaat Brammetje Horlepiep ook  ;D ;D ;D ;D ;D
Morgen ben ik gewapend met alerlei variaties op de Bibio's van maatje 18 tot 8. Deze lijkt meer op een heks met bezem en dan ook nog geheel in het zwart.