Vakantie

Started by Barry, January 01, 2012, 17:26:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Barry

Hallo even een vraag.

Ik ben op zoek naar een camping ergens in Duitsland waar je ook een beetje kan vissen.
Maar we hebben een kleine meid van twee dus daar moet ook wat voor te doen zijn.
En het moet echt te doen zijn zo'n 400km max ben met een caravan.

Gr. Barry

Plantje

Ik denk dat Rob daarmee eigenlijk de beste optie al gegeven heeft!

Barry

Oke zal het opnemen,bedankt.

Barry

vliegvisgek

heb je nog plek over in de benz of caravan  ;D ;D ;D ;D ;D ;D :-*

Barry

Ja in de dissel bak achter de gasfles :P :P :P :P :P :P :o

vliegvisgek

 :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ oke jammer ga zo wel vissen maar weet nog niet waar bidding of emst of doornspijk barrrrrrr

Rossie69

Deze is ook wel te doen Barry
we komen hier al een paar jaar.

Daar stroomt de Sauer.
als je de plekken weet :) dan kan je nog wel een mooie forel en vlagzalm vangen.

vergunning 5 euro voor een week 10 euro voor een hele maand.

deze camping heeft veel kinderen die daar met hun ouders vertoefen.
zwembad is zekers leuk met nu ook een nieuwe reuze familie glijbaan.

kijk maar es rond op de site.
wij gaan weer heen,dit jaar.

http://www.camping-altschmiede.de/

Barry

Dat ziet er goed uit.

Sla ik op

Bedankt Barry,

vliegvisgek

barry kan ik ook zelf heen rijden met mijn oude benz  :P :P :P :P :P

RonKeiko

Ik ben op deze camping geweest die Rob beschrijft ( http://www.campingkyllburg.de ).
Eén klein probleem heeft de camping : als je uit een bepaalde richting komt kan je moeilijk de camping oprijden.
Bekijk eens google maps, dan zie je waarom.
De camping is eigelijk goed meegevallen en prijslijk. S'morgens brengt hij zelfs de warme broodjes naar de caravan, camper of tent
De campingbaas dat is een toffe jaja een Nederlander ( al moet ik dit als Belg bekennen  :D
En hij is zelfs nog een goede kok.
Je kan bij hem ook de vergunning aankopen ( vorig jaar was dat 10€/dag )
Heb daar mijn eerste stappen gezet als vliegvisser begin april ( na de nodige lessen van Sieger en Mick eerder dat jaar ).
Heb daar zelf maar 2 forellen kunnen pakken (moest nog véél leren ) maar heb daar andere vliegvissers bezig gezien die toch regelmatig een forel  te pakken kreeg.

Dennis

Camping kyllburg is een leuke uitvals basis om te vissen en inderdaad roger is een toffe camping baas. het parcours is vrij lang en best mooi, het is alleen wel een stuk met een enorme hengeldruk wat verder in het seizoen moet je wel je best doen voor je vis.