Vliegvissers.nl Vliegbinddag 15 januari 2011 Ruil-/2e hand "marktkraam"???

Started by Sieger, January 04, 2011, 23:23:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sieger

Zo is dat... kijken hoe het loopt.... Denk dat het voor en flink aantal ook best moeilijk is (voor mij in elk geval te....) duzzz.

Zal wel loslopen..


Sieger

Arno

Ik heb wel 2 schermen die ik kan neerzetten en ook wel 2 beamers maar opname apparatuur heb ik niet.

Gr Arno

Rossie69


HappyFisherman

Scherm en beamer is misschien wel leuk voor DVD'tjes. Heb er nog 3 liggen die ongeveer 20-30 minuutjes duren (Nervous water, stoneflyshowdown en once in a blue moon), kun je dan gewoon aanzetten en met een groepje naar koekeloeren...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arno

Ik heb geen DVD speler enz om die DVD's af te spelen Happy
dit moet je dan allemaal zelf mee slepen??
als er iemand een filmcamera heeft kun je die volgens mij zo op de beamer aansluiten en direct afspelen op het scherm?

maar dat zien we zaterdag wel.
Gr Arno

HappyFisherman

Neem wel ff m'n laptop en beamer mee van het werk. Als jij voor een scherm zorgt komt dat wel goed :D
Andere zaken, zoals (vis)vakantiefoto's/filmpjes kunnen natuurlijk ook gedraaid worden, zolang het maar op DVD/CD/flash enz staat...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arno

Beamers hebben we wel Happy maar dan hebben we toch ook een camera nodig om het een en ander op te nemen??

Gr Arno

HappyFisherman

Die heb ik ook niet. Dat opnemen wordt dus niet wat, maar ik bedoel ook DVD's met vliegvisfilms. Die bindinstructies live laten zien wordt een ander verhaal...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Volgens mij (als ik het goed heb gezien) zijn er verschillende witte wanden... Misschien dat het zo lukt...


Sieger