Copy-paste van het forum doet vreemd

Started by Koen, December 30, 2013, 12:23:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Hey,

Als ik iets van het forum copy-paste dan plakt hij de link van het forum er achter. Heel vervelend. a) hebben andere dit ook b) kan dat uit?


Quote

Goede middag, Koen   <--- dit kopieer ik bijvoorbeeld

HelpDesk, Polls & Enquetes     <--- dit plakt ie der dus bij

A{b}r{a}xa{s}

testje

Als ik iets van het forum copy-paste dan plakt hij de link van het forum er achter. Heel vervelend. a) hebben andere dit ook b) kan dat uit?

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: Koen on December 30, 2013, 12:23:01
Hey,

Als ik iets van het forum copy-paste dan plakt hij de link van het forum er achter. Heel vervelend. a) hebben andere dit ook b) kan dat uit?



A{b}r{a}xa{s}

zowel bij kopie als quote heb ik er geen last van Koen

Koen

bij kopie heb ik dat, quote was ff om te laten zien. als ik bijvoorbeeld stuk tekst van het vorum copieer in bijvoorbeeld google dan plak ie het address van waar de kopie vandaan komt achter aan.

zal ff een plaajte maken. 1 moment.

A{b}r{a}xa{s}

dus niet als je het op het forum zelf plakt ?

Koen


Koen


A{b}r{a}xa{s}

vreemd, ben wel benieuwd of iedereen daar last van heeft?!¿

Koen

plaatje toegevoegd :)

[attachment deleted by admin]

A{b}r{a}xa{s}

hmz, getest, maar ook daar heb ik het niet

misschien anderen ??

Sieger

Ik heb precies het zelfde. Als ik iets kopieer krijg ik of alleen een link naar de tekst (via quote dacht ik) ik als ik uit het artikel iets kopieer, dan krijg ik de tekst met achtergrond kleur en een link...



Sieger

weerwolf

Ik heb het ook al een keer gehad, ik gebruik chrome (voor zover je daar wat aan hebt)

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger



Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Voor zover ik kan zien heeft het niets te maken met de updates van vandaag.
Het speelde al langer dus ?

Koen


MarcelN

yup, ook met safari hier, zag het al eerder...heel vreemd, je moet steeds een berg tekst erachter weghalen.

A{b}r{a}xa{s}

ik zal morgen nog eens gaan zoeken in al eerder geïnstalleerde MODs, kijken of ik de oorzaak kan vinden

Plantje

Ik heb dit ook. Maaaaanden geleden al aangegeven. Ik heb het met Windows 8, Windows 8.1 RT, IE10, IE11, zowel de desktop als de modern ui variant.
Er zijn nog een paar sites waar ik dit ook heb gehad. Het is echt iets in de forum software.

Ik heb het ook al eens bij MS aangekaart, maar begrijpelijk dat ze het daar niet weten. De makers van de forum software zijn bagger met reageren en ontkennen elke schuld!

Het is wel heel handig bij het versturen van de welkomstmails overigens!

Plantje

#19
Zie hier Bas: is link die niet veel mensen kunnen zien.
Maar je hebt gelijk....was ik vergeten  :-[