Morgen lekker vissen...

Started by Sieger, February 17, 2011, 21:52:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Haven of toch nog een keer snoek... nog maar 2 weken tot de roofvisstop... Mmmmmmmmm... kiezen is lastig....


Sieger

weerwolf

Sieger, doe maar gewoon de haven, stiekem vindt je dat toch mooier dan snoeken. ;)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

 ;D Eigenlijk wel, maar wil voor dit jaar ook wel van de 0 af.....


Sieger

weerwolf

Oooh maar dat kan aan het eind van het jaar ook nog! ;)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Pielen of op zoek naar die grote kolk achter je streamer....
Vliegvissen is bevlogen vissen...

rick k

nou in de haven in hattem zit niks meer, op een schooltje roofbleitjes na... er zit al weer veel vis op de ijssel!!

Sieger

Beslissing genomen... Haven in Spakenburg... toch maar weer eens proberen... :D


Sieger

weerwolf

Nou dat was bijna voorspelbaar :) :) :) als ik vrij was ging ik mee. ik heb eigenlijk nog nooit in ene haven gevist.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

 :D Ja je hebt gelijk Roelof... is ook meer mijn ding eigenlijk...

Als je nog een keer in de haven wilt deze winter moet je denk ik niet zo heel lang meer wachten... Maar het wisselt sowieso per dag... Zeker op een haven met open verbinding...

In Kampen gaan 's winter de 'deuren' naar de IJssel dicht, daar blijft de vis langer in de grachten liggen... En ook niet van die hele kleintjes...


Sieger

weerwolf

Ja heb je gelijk in .........gaat alleen zoveel tijd zitten in werken. Zondag misschien dan heb ik nog geen plannnen. 1 van de problemen van vissen in ene haven is dat het hier in de buurt ontbreekt aan havens, tenminste serieuze havens. in Coevorden liggen maar een paar bootjes. Gramsbergen welgeteld 1 boot.....verder is er hier niet zoveel. Almelo stelt ook niet zoveel voor. dus dat wordt dan een eindje rijden.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Ja da's waar (allebei... ;D )... ach in de buurt is ook water zat en er komen nog winters genoeg.... :D


Sieger

hendri

roelof, is hasselt te ver? vraag wilco maar eens, die kan je er wel meer over vertellen.

Wilco

Hasselt is vooral diep geworden en de vangsten zijn behoorlijk minder geworden na het uitbaggeren.
Een mooie stek waar het max. 1,5 meter diep was hebben ze de bodem verlaagd naar 7 meter en dat is vreslijk jammer. Hele dikke vette voorn kon je van die vlakke stukken halen.

Sieger

Net terug en zie blauw van de kou... Mens als dat een keer in je botten gaat zitten begint je hele lichaam te bibberen...

Vangsten waren voor mij zeer matig vandaag... 5 voorns, en 2 baarzen die het vermelden waard zijn.. Nou ja in elk geval weer lekker bezig geweest en de kop is ook weer leeg... :D


Sieger

vliegvisgek

het was droog en dat was het dan ook vieze koude wind teminste in terwolde op werk maar ja je hebt vis gevangen en ik werken dus had liever geruild sieger ;D

Sieger

Daar heb je ook weer gelijk aan Jeroen... Was dus eigenlijk zo gek nog niet... :D


Sieger

Sieger

Da's ook Brrrrr... En ik begrijp het al hoor... Ik was de gelukkige vandaag...  ;D ;D ;D


Sieger

hindick

ja het was behoorlijk frissss.
vanochtend gepoogd om met nimpfen en zalmeitjes een groepje karper te verleiden.
helaas zonder resulltaat hoewel je afentoe wel aasbellen en stof wolkjes zag en een karper kolken in de oppervlak.
wouden ze toch niet de door mij geserveerde vliegen vreten.
s'middag nog een keer geprobeerd  :( ze hadden nog geen honger.
dan maar met de streamer. en nu dan eindelijk van de nul af met de vlieg.
en heeft de switchrod eindelijk zijn doel gedient waarvoor hij is aangeschaft. :)

weerwolf

Je kan idd behoorlijk verkleumen op een dag als vandaag, maar dan ff in bad liggen en dan ben je de kou zo vergeten.

Ach je hebt in ieder geval wat gevangen sieger, en je kop leeg (shit man daar hoef ik niet voor te vissen, is bij mij aangeboren!)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Quote from: weerwolf on February 18, 2011, 18:13:33
Je kan idd behoorlijk verkleumen op een dag als vandaag, maar dan ff in bad liggen en dan ben je de kou zo vergeten.

Ach je hebt in ieder geval wat gevangen sieger, en je kop leeg (shit man daar hoef ik niet voor te vissen, is bij mij aangeboren!)
;D ;D Zelfkennis is een hoog goed Roelof... ;D ;D


Sieger

harlin

Quote from: Sieger on February 18, 2011, 16:41:31
in elk geval weer lekker bezig geweest en de kop is ook weer leeg... :D

Alle stof weer weg gewaaid?
Was van plan om te gaan, maar was lekker alleen aan het werk.
Af en toe naar buiten om gezond te roken, kon de wip niet krijgen om te gaan vissen.

Heb het hoofd maar leeg gemaakt op het werk,
voor zover er nog wat inzit. ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

rick k

Quote from: hindick on February 18, 2011, 17:54:10
ja het was behoorlijk frissss.
vanochtend gepoogd om met nimpfen en zalmeitjes een groepje karper te verleiden.
helaas zonder resulltaat hoewel je afentoe wel aasbellen en stof wolkjes zag en een karper kolken in de oppervlak.
wouden ze toch niet de door mij geserveerde vliegen vreten.
s'middag nog een keer geprobeerd  :( ze hadden nog geen honger.
dan maar met de streamer. en nu dan eindelijk van de nul af met de vlieg.
en heeft de switchrod eindelijk zijn doel gedient waarvoor hij is aangeschaft. :)

Zie je de karpers nu al liggen/azen, "Zz" neem ik aan?

hindick

he rick
als ik denk wat jij bedoeld met ZZ, en jij daad werkelijk niet iets anders bedoeld met Zz. dan ja daar ik de buurt.
anders toch niet daar in de buurt maar ergens anders.  :P